tag:blogger.com,1999:blog-4581434598412835008.post4206828113819344139..comments2023-08-19T03:12:18.321-07:00Comments on Vēlais rīts: Beauty Talk: Interneta zīmoli ienāk fiziskajos veikalosUna no Vēlais rītshttp://www.blogger.com/profile/08370141618496534070noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-4581434598412835008.post-4955518209608388862017-09-29T20:43:07.249-07:002017-09-29T20:43:07.249-07:00Man liekas, ka tāda pieeja ir daudzviet - kam vaja...Man liekas, ka tāda pieeja ir daudzviet - kam vajag somiņu ar Chanel uzrakstu, kam vajag tādu tušu... :) Una no Vēlais rītshttps://www.blogger.com/profile/08370141618496534070noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4581434598412835008.post-72407366629201283022017-09-29T20:42:02.246-07:002017-09-29T20:42:02.246-07:00Jā, Sephorai Latvija varētu būt pārāk mazs tirgus....Jā, Sephorai Latvija varētu būt pārāk mazs tirgus... No viņiem varētu varbūt cerēt uz to, ka atļautu reģionālo piegādi un varētu sūtīt no Zviedrijas vai Polijas online veikaliem. <br /><br />Man šķiet, ka Temptalia, līdzīgi kā daudzi, tomēr pakļaujas sabiedrības spiedienam (klientu vēlmēm) un tāpēc arī pie viņas aizvien vairāk var izlasīt atsauksmes par "interneta slavenībām" - kā Colour Pop, Dose of Color, Morphe un tml. Kas, protams, ir ļoti labi patērētājam, jo viņas atsauksmes, šķiet, vienas no patiesākajām. Una no Vēlais rītshttps://www.blogger.com/profile/08370141618496534070noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4581434598412835008.post-8829430387784042982017-09-22T23:10:37.953-07:002017-09-22T23:10:37.953-07:00Latvija ir ļoti interesanta valsts, kurā joprojām...Latvija ir ļoti interesanta valsts, kurā joprojām cilvēki fano par lux klases kosmētiku, liekās, ka viņi viņu nav "atēdušies" kā citviet pasaulē. Joprojām tam piemīt kaut kāda pēc padomju varas noskaņa par "importa" precēm, kaut arī lēnām cilvēki sāk apjaust ka skropstu tušai nav jāmaksā 25 euro lai viņa būtu kvalitatīva un laba. Es protams nerunāju par eko precēm, tur jau ir pilnīgi cits pircēju segments. SieviskibaBlogshttp://sieviskiba.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4581434598412835008.post-8671296844997338352017-08-30T13:08:20.132-07:002017-08-30T13:08:20.132-07:00Eh, es joprojām gribētu sagaidīt Sephora parādīšan...Eh, es joprojām gribētu sagaidīt Sephora parādīšanos Latvijā, bet laikam jau lielu cerību nav.<br />Vispār šķiet, ka līdz ar kosmētikas lielo bumu interneta (ar to es domāju kosmētikas blogu, YouTube un Instagram uzplaukumu dažu pēdējo gadu laikā) ir pamatīgi satricinājis robežu starp drugstore un luksusu. Cilvēki daudz biežāk meklē atsauksmes pirms kaut ko pērk, un tas, manuprāt, ir kliedējis dārgās kosmētikas mītisko "kvalitātes" auru, jo dažreiz par blogeru favorītiem kļūst drugstore produkti un citreiz luksusa zīmoli izgāžas. Turklāt skaistuma guru kosmētikas kolekcijās parasti ir pārstāvētas dažādas cenu kategorijas un zīmoli, pat Temptalia raksta atsauksmes par ColourPop, kaut arī lielākoties viņas blogā pārstāvēti daudz dārgāki zīmoli. Un jūtūberi, kas man šķiet tāds industriju demokratizējošs spēks, arī daudz runāja par ColourPop, līdz ar to mani īpaši nepārsteidza viņu nonākšana Sephorā. <br />Vienīgais, ka līdz ar lielākiem apjomiem un profesionālākiem tirgotājiem nāk spiediens izdabāt visām gaumēm. Kas parasti nozīmē piezemētākus, vidējam aritmētiskajam pircējam mērķētus produktus. ColourPop jaunajās kolekcijās jau tagad vairs nav, piemēram, to trako lūpu krāsu toņu, ar kuriem viņi sāka.<br /><br />Annija<br />rigasmetro.wordpress.comAnonymousnoreply@blogger.com