ceturtdiena, 2016. gada 29. decembris

Blogmas Day 21: NYX Adventa kalendārs - Lip Lingerie un ēnas


Uz novembra trakajām atlaidēm nopirku NYX Adventa kalendāru Box of Goodies. Nemaksāja dārgi, tādēļ nebija traki žēl. Solītās 12 Liquid Lingerie šķidrās lūpukrāsas un 12 acu ēnas likās gana vilinošas. Tātad es pa lielam zināju, ko sagaidīt. 

Šis kalendārs Box of Goodies ir pildīts ar samērā neitrāliem toņiem, pretstatā Wanderlust kalendāriem, kas, šķiet, šogad bija izplatīti Eiropā un arī Latvijā, un likās daudz priecīgākās krāsās. Wanderlust kalendāriem šeit nebija atlaides, un par 50$ es nebiju gatava ko tādu pirkt. (Jāsaka kā ir, redzot abu kalendāru saturu, Wanderlust noteikti vinnē, vismaz lūpukrāsu daļā.) 

Ar Box of Goodies kalendāra acu ēnām jūtos daudzmaz apmierināta. Dažādu variāciju un finišu acu ēnas piezemētos toņos, kas man visi patīk un ir lietojami kā ikdienā, tā svētkos. Lielākoties ēnu kvalitāte ir pieņemama - tās labi klājas, pludinās, vienīgi pigmentācija un noturība varētu būt labāka. Mirdzošie toņi gan ir švaki, vāji pigmentēti un ar gabalainiem mirdzumiem. Visi šajā kalendārā esošie toņi ir jauni, ēnas ir pilnā izmērā.
Ēnas oriģināli bija individuālajos kartona iepakojumos, no kuriem tās izņēmu ārā un pārvietoju uz Z-paleti. Izņemšana bija pavisam viegla.

Nebiju iepriekš apskatījusies, kādi toņi būs iekšā, lai vismaz kaut kāds pārsteigums būtu. Pat nepainteresējos, ka Lip Lingerie tikai 12 toņi arī vispār ir. Kas nozīmē, ka visi arī ir šajā kastē.... 

Un tādēļ pārsteigums bija gan. Pirmajās dienās vēl neko, bet tālāk uz priekšu tie toņi rādījās līdzīgi, ka dažus pat grūti atšķirt. Un arī uz manis gandrīz neviens no tiem neizskatījās pieņemami, no tiem, kurus izmēģināju. Pie kāda 7. jau gan apstājos un vairs netaisīju vaļā, lai var atdāvināt citiem.

Nepatika ne toņi, ne arī īsti kā uzvedās uz lūpām. Nav tas sausinošākais produkts, bet valkājot zināms diskomforts ir. Tas, protams, pie šķidrajām lūpukrāsām nav nekāds pārsteigums un ar to jārēķinās. Noēdās nevienmērīgi, bet šīs ir iespējams atjaunot un "noēsto" daļu piekrāsot, nekas nedrūp un nelobās nost. Arī pati konsistence man likās patīkama - tāda kā putota un klājās ļoti viegli un līdzeni.
Beigās visus atdevu prom, izņemot Exotic un Embellishment, kas ir divi košākie toņi (5. un 4. no labās malas attēlā). 

Kopumā par to naudiņu, ko samaksāju ($14 ar visām atlaidēm), ir ok, jo ēnas gan jau lietošu un kārtīgi iepazinos ar Lip Lingerie.. Ja lūpukrāsas būtu bijušas no vairākām viņu līnijām, es būtu priecīgāka, bet nu visu jau nevar gribēt.... :) 
Pilnā izmērā individuālās ēnas maksā $4, lūpukrāsas $7. 

Manas pārdomas par citiem NYX produktiem, kas atrodami manos plauktos, var izlasīt šeit. 

4 komentāri:

  1. ahh mana sāpīgā tema, adventes kalendārs kuru nedabūju.. bet lv bija neadekvāta cena..
    Lip Lingerie .. mm nu es vel īsti nesaprotu, pie kāda grima viņi izskatīsies forši un kur ierakstīsies, man ir divi toņi, pirku pēc iespējas violetākus, jo šī toņkārta man piestāv, tomēr ir mazliet savādi.
    Latvija šis kalendārs bija ar soft matte lip cream, domāju, ka šī versija Tevi iepriecinātu vairāk ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tas lillīgākais tonis (Embellishment) arī vislabāk izskatās, visdzīvīgāk. Citādi pēc miroņa. Tā man izlikās, ka Soft Matte Lip cream varētu būt foršāki, vismaz toņu ziņā.

      Dzēst
  2. Man bija NYX adventes kalendārs! Būs jāatrāda viņš :) tik skaistas ēnas iekšā! Pasakainas :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, noteikti atrādi, man ļoti interesē, kādi viedokļi citiem!

      Dzēst