Šodien neliels pastāsts par manu iepazīšanos ar Charlotte Tilbury zīmolu.
Charlotte Tilbury vārds dažos pēdējos gados kļuvis pazīstams plašākai publikai. Skaistumkopšanas un modes industrijā Šarlote ir pazīstama jau daudzus gadus kā profesionāla grima māksliniece, kas strādā ar izciliem dizaineriem, fotogrāfiem un slavenībām. Ar saviem ugunīgi sarkanajiem matiem un arī diezgan ugunīgo personību daudzi būs viņu pamanījuši arī sociālajos medijos.
Charlotte Tilbury vārds dažos pēdējos gados kļuvis pazīstams plašākai publikai. Skaistumkopšanas un modes industrijā Šarlote ir pazīstama jau daudzus gadus kā profesionāla grima māksliniece, kas strādā ar izciliem dizaineriem, fotogrāfiem un slavenībām. Ar saviem ugunīgi sarkanajiem matiem un arī diezgan ugunīgo personību daudzi būs viņu pamanījuši arī sociālajos medijos.
Avots |
2013. gadā viņa palaida tautās pati savu grima un ādas kopšanas zīmolu. Sākotnēji līnija bija pieejama tikai viņas mājas zemē Lielbritānijā, bet pēdējos pāris gadus produkti nopērkami arī ASV.
Šis ir high-end zīmols ar attiecīgām cenām, bet ne tām pašām trakākajām.
Lai gan piedāvājums ir diezgan pārskatāms, tomēr cenas mani atturēja tāpat vienkārši kaut ko izmēģināt. Nolēmu izmantot iespēju un kādā no Nordstrom skaistuma nedēļām apmeklēju Charlotte Tilbury semināru-demonstrāciju, kur viens no zīmola reģionālajiem māksliniekiem stāstīja, rādīja un ļāva pašiem visu izmēģināt uz sevis.
Izmēģinājām slaveno Magic Cream. Uz rokām smērējot, likās tiešām kā pasaka, bet uz sejas man šis izlikās nedaudz par daudz. Bet bija sajūta, ka labi strādās kā krēms-praimeris. Vai es maksātu $100 par 50ml? Nē, diez vai.
Zīmols piedāvā 2 veidu tonālos krēmus. Man kā sausas ādas īpašniecei piemērotāks bija Light Wonder (man derēja tonis #4), kas ir ar vieglāku pārklājumu un mitrinošāks (domāts sausai-normālai-kombinētai ādai). Magic Foundation būs piemērotāks tiem, kas meklē spēcīgu pārklājumu.
Man ļoti patika zīmola pūderveida sejas produkti. Īpaši jāizceļ Filmstar Bronze&Glow konturētāja un izgaismotāja duo, tas man tik ļoti patika (tonī Light to Medium), ka gandrīz iegādājos. Atkal jau atturēja cena - $68.
Lietoju vaigu sārtumu Cheek to Chic tonī Love is the Drug, kas arī patika, bet nu tas "krūts" formāts ir drusku smieklīgs.. :)
Ar acu produktiem nebiju tik iespaidota. Lietoju Colour Chameleon ēnu zīmuli tonī Black Diamonds, kam sekoja acu ēnu palete The Rock Chick un zīmulis tonī Barbarella Brown.
Nezinu, ko es biju iedomājusies, bet melnas smoky acis ar mirdzumiem uz manis izskatās jokaini, tādēļ piedodiet, bildes nebūs... Arī konkrēto ēnu noturība nebija līmenī.
Charlotte Tilbury ir padomājusi par visu. Tušas uzklāšanai seminārā (un es pieņemu, ka arī visos stendos) netika piedāvātas parastās 1x lietojamās birstītes, bet gan reālās tušas birstītes kopijas vienreizlietojamā formā. Kā minēja pārstāvis - esot svarīgi, ka var izmēģināt ne tikai tušas formulu, bet arī kā strādā birstīte. Tas man likās tāds patīkams sīkums..
Seminārā mani ļoti sajūsmināja tuša, kas tobrīd bija vienīgā pieejamā - Full Fat Lashes, kā arī skropstu atliecējs Life Changing Lashes. Abus arī iegādājos.
Ja tuša tiešām teju mainīja manu dzīvi, tad atliecējs diemžēl ir iegūlis plauktā. Tomēr mans Tweezerman manām acīm pieguļ perfektāk. Tuša bija ideāla, ar normālu saru birstīti, bez aromāta, vienīgā sūdzība ir par noturību. Kā runā, tad jaunākā tuša Legendary Lashes ir vēl labāka un tai ar noturību problēmu neesot. Domāju, ka kādudien to noteikti iegādāšos.
Jau agrāk biju iegādājusies vienu no Charlotte Tilbury K.I.S.S.I.N.G. lūpukrāsām tonī Coachella Coral.
Ar šo esmu ļoti apmierināta un lietoju, kad vien vēlos šo attiecīgo korallīgo toni. Patīkams vaniļas aromāts, krēmīga konsistence, uz lūpām ļoti komfortabla. Piekrītu apgalvojumiem, ka tonis ir pieaudzējams (konkrētais nav gluži necaurspīdīgs), un pieklājīgais mirdzums tiešām piedod lūpām apjomu un mazliet pietušē defektus, ja tādi ir. Noēdas gan diezgan nevienmērīgi.
Kopsummā mana pirmā iepazīšanās ar zīmolu uzskatāma par veiksmīgu.
Ir tikai viens sīkums, kas mani mazliet kaitina šī zīmola sakarā - visu produktu pārcentīga slavināšana to nosaukumos un aprakstos.. Viss ir maģisks, leģendārs, debešķīgs, zvaigžņots un vispār dzīvi pārveidojošs.. Sīkums, bet lielos apmēros kaitinoši.. :)
Lai arī tas ir high-end un viss koncepts un iepakojumi, un produktu kvalitāte tam atbilst, tomēr par laimi cenas nav tik kosmiskas kā Tom Ford un tamlīdzīgajiem. Teiksim tā, ja ir vēlme pēc luksusa un gribas izmēģināt kaut ko no jauna, moderna zīmola, tad šis būs īstais.
Noteikti iesaku pievērst uzmanību pūderveida sejas produktiem, lūpu produktiem, tušām. Pārējais droši vien ir gaumes jautājums - ja patīk krēmveida acu ēnas, tad tās tiek dikti slavētas. Pūderveida ēnas mani nepārliecināja.
Kad/ja nonākšu līdz atkārtotam pirkumam no šī zīmola, domāju, ka iegādāšos Legendary Lashes tušu, Filmstar Bronze&Glow un varbūt vēl kādu lūpukrāsu (šādā prioritāšu secībā..).
***
ASV zīmola produkti nopērkami Nordstrom veikalos/online, kā arī Beautylish online veikalā. Beautylish piegādā arī uz Eiropu un Latviju un tur nopērkami arī daudzi citi populāri zīmoli. UK šis zīmols ir plaši pieejams kā veikalos, tā online (piemēram, Cult Beauty piegādā arī uz Latviju).
Paldies, bija interesanti :)
AtbildētDzēstCentos!
DzēstPaldies par tik detalizeetu aprakstu! Taa arii skjiet ka brends ir nedaudz "paarreklameets" gan ar nosaukumiem, gan arii ar to cik biezhi paraadaas Youtube un Instagram starp populaaraakajiem Vlogeriem, kas ari ir aizdomigi :) luupukraasa izskataas ljoti labi, tik vienmeerigs klaajums!
AtbildētDzēstJā, tā kā Šarlote pati ir liela sociālo mediju cienītāja, tad ļoti aktīvi sadarbojas ar visiem.. Ja daudzos gadījumos mani tas dara ļoti uzmanīgu (un bieži vien zīmoli tiešām ir pārreklamēti un nemaz nav tik labi), tad šajā gadījumā es sliecos uz to, ka slava ir pelnīta, jo produkti vairumā gadījumu rādās labi.
DzēstMan ļoti patika lūpu krāsa un ēnas četrīši (man tonī Vintage Vamp). Bet, jā, CT ir tāds high End gan dizaina gan kvalitātes ziņā.
AtbildētDzēstVintage Vamp izskatās dikti skaisti!
Dzēst