piektdiena, 2014. gada 19. decembris

Black Friday nedēļas iepirkumi

Tad nu tā. Katru gadu novembra beigās ASV pārņem vājprāts un visi dara 2 lietas - drausmīgi pierijas Pateicības dienā un tad metas šopingā. Šogad, manuprāt, veikali bija vēl negausīgāki un lielākoties durvis jau vēra Pateicības dienas vakarā ap 6iem. Un tas nozīmē, ka tie trakie, kuri gribēja dabūt kaut ko konkrētu un gāja stāvēt rindā jau pirms veikalu atvēršanas, īsti nekādas vakariņas ģimenes lokā nebaudīja. Atceros, pirms pāris gadiem lielais vairums veikalu tomēr nogaidīja pusnakti un tikai tad vēra durvis. Arī mēs toreiz jautrā meiteņu pulciņā stāvējām garum garā rindā pie ieejas un gaidījām atvēršanu, lai redzētu, kas tad notiks. Toreiz nekas traks nenotika - visi diezgan straujā solī sagāja veikalā un pirmie tika pie kārotajām precēm ar mega atlaidēm (parasti TV vai kāda cita elektronika). Es saprotu, ja Tu esi visu gadu krājis un gaidījis, lai, piemēram, nopirktu labu fotoaparātu par puscenu, tad droši vien ir mazliet jāiespringst.
Tā kā mani pārsvarā interesē, nu jūs jau zināt, kas, tad man visa lielākā darīšana ir online, kur bija ļoti labi piedāvājumi. Protams, arī kādas dāvanas tika sagādātas šinī laikā, īpaši rotaļlietas, bērnu drēbes un tml. 

Pateicības dienas vakarā bijām ciemos pie vīra radiniekiem pilsētiņā stundas attālumā, paēdām garšīgus tradicionālos ēdienus (tītars, cepts šķiņķis, katrupeļu putra, pupiņu sautējums, dzērveņu mērce un tml.). 

Tad mierīgu prātu pārbraucām mājās un tuvāk pusnaktij es aizdevos uz vietējo Target apskatīties, kas tad tāds tur šogad notiek. Jāsaka, ka notiek tas pats, kas citus gadus. Ap to laiku jau karstākās preces bija nozudušas un elektronikas nodaļai es nemaz negāju tuvumā.

Mans rezultāts bija šādi tādi apģērbi visiem ģimenes locekļiem, visi ar 40% atlaidi, kā arī pāris dāvanas. Kosmētikas nodaļā paņēmu tikai pāris ikdienai nepieciešamās lietas, īsti bez nekādām spec atlaidēm:

Pavisam pēc tam ķēros pie online pirkumiem. Arī tur jau šis tas bija izpirkts, bet nekas tāds, par ko man būtu liela bēda.

Mani guvumi:
Ceļojumu izmēra matu lakas no Tresemme un Bumble and bumble:

Ķermeņa sviests no Korres:

Alterna Caviar Anti-Aging sērijas komplektiņš - lai gan iepriekšējie vēl nav beigušies, tomēr  bija jāiepērk krājumi. :)

Origins sejas masku komplektiņš, galvenokārt dēļ zaļās maskas:

Pasūtījums no www.feelunique.com: Embryolisse Lait-Creme Concentre krēms un Tanya Burr lūpu spīdums tonī Aphrodite.

Pasūtījums no www.glamglowmud.com - mini masku komplektiņš. Šiem tagad arī visu svētku laiku ir dažādi mini komplektiņi, kas mani pamudināja tomēr tikt pie kārotās zilās maskas.
Diemžēl netrāpīju uz iespēju dabūt jauno janvārī gaidāmo līdzekļu paraudziņus - tiks izlaisti 2 mud to foam daily cleansers - baltais un zilais. Martā iznāks tāds pats melnais un maijā zaļais.

***
Tas tad laikam arī viss. Patiesībā jau to pirkumu ir vairāk, bet pārējās būs dāvanas, līdz ar ko nevaru šeit publiskot. :) 

6 komentāri:

  1. Man tāds jautājums- no kurienes sūtīji Origins? Feelunique šos nepiegādā uz LV, tad, nu, es meklējos- kur, lai pasūta :)
    p.s. - Tas tītars bildē tik smieklīgs :D

    AtbildētDzēst
  2. Tomēr cik lielai apņēmībai jābūt, lai vairākas stundas pirms atvēršanas stāvētu rindā, lai dabūtu televizoru par puscenu. :D Droši vien tas ir tā vērts, bet es laikam nemaz tā nevarētu. :) Apsveicu ar pirkumiem! :) Es būtu tikpat prātīga pircēja kā tu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu, ir trakāki un ir mazāk traki pircēji.. :) Man noteikti patīk labāk online, tur tomēr var vairāk apdomāties. Uz vietas veikalā tas trakums vairāk parauj līdzi, tāpēc daudzi tirgotāji izgudro speciālos "tikai veikalā" piedāvājumus, lai ievilktu ļaužus.

      Dzēst
  3. Man nepatīk ļaužu pūļi, tāpēc jau arī visu pirktu online!
    Labi tev pirkumiņi!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man vispār arī drūzma nepatīk. Bet nu vienreiz gadā jau var. :)
      Paldies!

      Dzēst