trešdiena, 2015. gada 18. marts

Sample Society kastīte februārī - Batiste, Nails inc, Nugg u.c.

Februāra kastītē atkal dažādu veidu produkti. Uz pirmo skatienu man izlikās, ka ir interesanti, bet ātri vien apjautu, ka reāli priecājos tikai par 2 produktiem.. Bet par visu pēc kārtas. 
  • Batiste sausais šampūns ar Blush aromātu. Maniem tumšajiem matiem šis nepatīk, nekādi netieku vaļā no sirmuma piedevas. Man der tikai tumšmatēm domātais. 
  • Chloe Love Story smaržu paraudziņš. Jūs jau zināt, kā man iet ar smaržām, šis tādējādi priekš manis galīgi garām. 
  • Nails Inc nagu laka tonī Princes Palace. Par šo biju priecīga, man nagu lakas patīk, tonis smuks, un šīs firmas parastā laka pilnā izmērā man vēl nebija. 

  • Nugg želejveida sejas maskas - mitrinošā, attīrošā un atjaunojošā. Par šīm arī priecājos, sejas maskas man vienmēr patīk izmēģināt. 
  • StriVectin izgaismojošs serums - šāds man jau ir, jo pagājušā mēneša kastītē viņi to jau bija ielikuši kļūdas pēc. Ar StriVectin kaut kā neesmu spējusi iedraudzēties... 

***
Šoreiz tiešām jāsaka, ka kastīte priekš manis nav tā labākā. Es jau parasti nečīkstu un priecājos arī par vienu interesantu un labu produktu. Labi, šoreiz tādi ir divi - nagu laka un maskas.. Pārējais varēja arī nebūt vai vietā būt kas cits. :) 

6 komentāri:

  1. Žēl, ka kastītes saturs šoreiz ne īpaši pie sirds, taču salīdzinājumā ar iepriekšējo kastīšu saturu, šī tiešām arī man liekas prastāka.
    Smaržas gan jau izlietotu. Batisti vispār neesmu mēģinājusi. Tās maskas izskatās tik garšīgi. Arī esmu masku fans un labprāt izmēģinu tās.
    Ko īsti dod tas izgaismojošais serums?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sola izlīdzināt sejas toni (ar laiku, likvidējot brūnumus, pigmentācijas laukus un tml), nogludināt ādu, padarīt to svaigāku, mirdzošāku. Nu sola apmēram to, ko vairums šāda tipa serumu. Rezultātus pārbaudīt nevaru, jo manai ādai nepatīk jau no pirmās lietošanas reizes.

      Dzēst
  2. sejas masku iepakojumi tik mīlīgi - tādi mazi ķobīši :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, un arī bagātīgi daudz katrā ķobītī, pietika 3 reizēm!

      Dzēst
  3. Man vispār patika tikai viens produkts no kastītes - nagu laka! Viss pārējais ir garam! Es arī nebūtu tai īpaši priecīgā!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī sākumā patika nagu laka, bet atkal jau nav pārāk izdevusies.. es visu laiku viļos Nails Inc lakās..

      Dzēst