piektdiena, 2016. gada 13. maijs

House of Lashes - Lash Story mākslīgo skropstu maciņš

Šoreiz pavisam īsi par mākslīgo skropstu uzglabāšanas maciņu no House of Lashes
House of Lashes ir amerikāņu kompānija, kas piedāvā dažādu veidu mākslīgās skropstas augšējām un apakšējām skropstām, gan stripus, gan individuālos pušķīšus, kā arī līmes un vairākus skropstu uzglabāšanas iepakojumus. 
Noskatoties vairākas atsauksmes youtube, es iegādājos Lash Story, kas ir viens no jaunākajiem House of Lashes skropstu "maciņiem". Tas veidots grāmatas formā, tādēļ arī šāds nosaukums. Maciņš maksāja $14. 


Oriģināli maciņam līdzi nāca uzmaucama kartona "miziņa", ko es turpinu lietot, jo tā noteikti ilgāk pasargāšu to no nobružāšanas, jo arī pats maciņš ir no plastmasas un kartona materiāliem. 


Kā var redzēt, grāmatiņa ir pietiekami liela un bieza, līdzi to īsti nenēsāsi. Man arī nav īsti tādas vajadzības, mana galvenā problēma ir atsevišķās skropstu paciņas dažādos izmēros un formās, kas šļūkā pa atvilktni un nav pārskatāmas. Man to arī nav pārāk daudz, tādēļ šāda 10-vietīga grāmatiņa ir tieši laikā. 


Te nu esmu ievietojusi savas skropstas, kas pašlaik aizņem 5 vietas no paredzētajām 10. Līmes man ir vairāk nekā paredzētās divas vietas, bet reāli lietoju tikai Make Up For Ever līmi, kas ir bez silikona un vienīgā nekož man acīs. 

Tā kā es pārāk labi neorientējos skropstās un pēc skata tāpat vien neprotu noteikt, kuras ir kuras, tad esmu pievienojusi zīmītes ar nosaukumiem. :) 

Kāds tad būtu rezumē - cik noderīga ir šāda lieta? Es teiktu tā, ka, ja mākslīgās skropstas nelietojat, tad, protams, neko šādu nevajag. Ja esat profesionālis un skropstas ir kaudzēm, arī droši vien no šī nebūs jēgas, ja nu vienīgi ievietot 10 visbiežāk lietotos pārus. 
Šāds maciņš ir tieši laikā tādiem īpašo ierīču un gadžetu cienītājiem kā man, kam ir līdz ~10 skropstu pāriem un gribas visu pārskatāmi savietot vienā vietā.

***
House of Lashes mājas lapa piedāvā arī starptautisko piegādi, kas nav pārāk dārga, ņemot vērā cik viegli ir šie produkti. :) 
Gan skropstas, gan citi House of Lashes produkti noteikti nopērkami arī Eiropā, bet man grūti no attāluma saprast, kas ir visizdevīgākais veids. Atradu šādu holandiešu lapu www.lashaddict.eu, kas piedāvā plašu dažādu zīmolu populārākās skropstas un tml. atribūtus. Ja jums ir zināmas vēl kādas vietas, kur var nopirkt šī zīmola produkciju, priecāšos, ja pierakstīsiet komentāros. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru