sestdiena, 2017. gada 12. augusts

Izlietots jūlijā - Drunk Elephant, Essence, Milk u.c.

Atkal jau es klāt ar tukšās taras rakstu. Kaut kā laiks tik ātri paskrien, un es knapi tieku līdz ar taras apkopošanu.

Jūlijā iztukšotie trauciņi:

  • Essence Make Me Brow - uzacu tuša tonī 02Browny Brows - ideāls Benefit Gimme Brow aizvietotājs. Jau vairāki ir nopirkti vietā. 
  • Milk Makeup Ubame Mascara - nepatika birstīte, jocīga forma - tādi kā 3 bumbuļi savienoti kopā, arī formula diezgan sausa. Noņēmās gan viegli un ātri. 
  • Cinema Secrets Makeup Cleaner - ļoti labs otu tīrītājs, ar niknu aromātu, bet neko līdz šim labāku neesmu atradusi. Man ir mega iepakojums, no kura visu laiku lēju mazajā pudelē, bet pudelei (un tā ir bijis vairākām) ļoti ātri sabojājās dozators. Vairāk par šo līdzekli te.
  • The Ordinary Argireline Solution 10% - no šī lielas jēgas nebija, bet cītīgi visu izlietoju, pietika vairākiem mēnešiem (gandrīz 5). 
  • Belif Hungarian Water Essence - līdzīgi kā ar citiem Belif mēģinātajiem produktiem, šis patika.  Patīkams mitrinošs efekts. 
  • Peter Thomas Roth Water Drench Hyaluronic Cloud Cream - mitrinošs krēms, bija tīri labs. 
  • Drunk Elephant Lala Retro Whipped Cream - tīri pieņemams mitrinošs krēms, varbūt par sviestainu manai patikšanai. 
  • Paula's Choice Resist Super Antioxidant Concentrate Serum - sens paziņa, savulaik izlietoju arī pilno iepakojumu, tagad turu paraudziņus ceļojumiem un citiem ārkārtas gadījumiem (paraudziņus speciāli iegādājos viņu mājas lapā, lai man būtu krājumiem, jo tie priekš manis ir vispārbaudītākie un drošākie kopjošie līdzekļi).
  • Becca Backlight Priming Filter - līdzeklis, kas deva sejai veselīgu spīdumu, ar minimālu mirdzumu. Šim bija diezgan spēcīgs aromāts. Sagāja krokās un porās, pieķērās sausumiem. Salīdzinājumam, MAC Strobe Cream ir ar lielāku spīdumu, bet mitrinošāks. Par grima noturības paildzināšanu man grūti spriest, jo tā man nav īsti aktuāla problēma.
Miskastē aiziet gandrīz nelietoti:
  • Aussie Sprunch Finish Hairspray - nepatika, padarīja matus kraukšķīgus.
  • RoC Retinol Correxion Deep Wrinkle Serum - pārāk lipīgs un aromātisks manai gaumei. 
  • Pantene Air Spray - ātri aizķepinājās dozators, diezgan lipīga laka. 
  • Ulta Silky Smooth Body Lotion vanilla and caramel - ķermeņa krēma paraudziņš, nemaz neattaisīju, jo citi līdzīgie bija priekš manis pārāk aromātiski. 
  • Malin+Goetz Mojito Lip Balm - bija ok, bet nav nekāds dozators, faktiski jāuzklāj ar pirkstu, man tādi nepatīk. 
  • Supergoop! Lip Screen SPF50 - domāts uzklāt uz jebkuras lūpukrāsas kā SPF līdzeklis. Nepatika saules aizsardzības līdzekļa garša.. 
  • Derma E Very Clear Acne Spot Treatment - pretpumpu līdzeklis. Tā kā man reti kad ir tāda problēma, tad ir laiks atbrīvoties no šī līdzekļa.  

Krāsainā kosmētika:
  • NYX Lip Lingerie tonī Embellishment - ne pārāk patīk šī līnija, kā arī šis tonis man ne pārāk izskatās. Vairāk par šīm lūpu krāsām te.
  • Tarte Lip Paint tonī Birthday Suit - šķidrā lūpukrāsa, ar piparmētru garšu, pārāk gaišā tonī, kas man nepiestāv. Izceļ defektus, būtu smukāk uz ļoti gludām lūpām.
  • Benefit Benetint - kādu laiku lietoju, bet jau kādu laiku ir beidzies derīguma termiņš. Vairāk par šo un citiem maniem vaigu sārtumiem. 
  • OCC Lip Tar - savulaik kulta produkti, bet šie ļoti spilgtie toņi man nemaz nelietojās. Sen notecējuši termiņi. Vairāk par šiem rakstīju te

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru