pirmdiena, 2014. gada 20. janvāris

Ciemos pie bareMinerals

Tieši tā tas arī bija. Es gāju ciemos pie bareMinerals. Jeb, ja gribam būt pavisam precīzi, tad pie Bare Escentuals, kā sauc šo kompāniju, kam pieder 3 galvenie zīmoli - bareMinerals, Buxom un MD Formulations
Ja pirmais man ir labi zināms zīmols, par par pārējiem diviem nebiju dzirdējusi. Buxom ir neliela dekoratīvās kosmētikas līnija, ko ekskluzīvi tirgo tikai Sephora veikalu tīkls, savukārt MD Formulations ir ādas kopšanas līnija, par ko neko daudz vairāk nezinu.  
Gribēju vairāk uzzināt tieši par pašu slaveno minerālu kosmētikas zīmolu bareMinerals. Mājas lapā par vēsturi pastāstīts ļoti maz. Tik vien, ka viss reāli sākās, kad firmai 1994. gadā pievienojās Leslie Blodgett, kas nodrošināja šīs revolucionārās minerālu kosmētikas slavas gājienu un vēl joprojām ir kompānijas CEO.  
Kompānija ļoti uzsver, cik tuvā saiknē tā ir ar saviem klientiem, ka tā ir vairāk draudzība. Un tādēļ viņi piedāvā otrdienu rītos atnākt ciemos uz galveno biroju, uz kafiju. Galvenais birojs, man par lielu pārsteigumu, atrodas tepat Sanfrancisko. 
Daudz nedomājot, uzrakstīju e-pastu, ka gribu es to kafiju. :)
Paņēmu līdz draudzeni un agrā otrdienas rītā bijām klāt Sanfrancisko biznesa centrā, kādā no augsceltnēm. Mūsu skatam ēkas 22. stāvā pavērās moderns un, manuprāt, ļoti sievišķīgs birojs, kur dominē balta un rozā krāsa un kristāli. 
Satikām kompānijas iekšējās komunikācijas daļas darbinieci, kam acīmredzot ticis šis jaukais uzdevums pieņemt kafijotājus. Nepajautāju, vai tādu ir daudz, bet apsardzes žurnālā pirms mums jau vairāki bija ierakstījušies. Tātad vienīgās neesam. 

Gari neizplūstot, mums konferenču telpā piedāvāja kafiju, 2 darbinieces laipni atbildēja uz mūsu jautājumiem, katrai uzdāvināja pa lūpu spīdumam un tad izveda ekskursijā pa biroju. 
Birojs aizņem 7 stāvus, tur strādā ~ 300 darbinieki. Redzējām radošo stāvu, IT un grāmatvedību, kā arī demonstrācijas zāli, kur izbūvēts vesels veikala modelis reālā izmērā. Liela bija atšķirība starp radošo stāvu un tehnisko. Radošajā radošs bardaciņš, vairāk atvērtais plānojums, viskautkas krāsains, visur iepakojumi, reklāmu paraugi utt. Tehniskajā stāvā citur raksturīgo rozā krāsu varēja manīt tikai durvju šiltītēs, kuras pašas par sevi visā birojā bija ļoti feinas - pie katras plāksnītes piestiprināta kosmētikas ota. 

Par kompānijas vēsturi tā arī daudz vairāk neuzzināju, tik vien kā to, ka ideja par minerālu kosmētiku cēlusies no kompānijas sākotnējā aptiekas tipa veikala, kur cilvēki interesējušies par aiz letes dabūjamajiem minerālu pulverīšiem, kam nākuši pakaļ pat ar saviem trauciņiem. Dāma, kas 1976. gadā atvēra pirmo veikalu, šos pulverīšus veda no Indijas un pati gatavoja dabīgus skaistumkopšanas produktus.  
***
Kas tad tur tāds īpašs tajā minerālu kosmētikā? 
Medicīnas eksperti saka, ka nekādi pārcilvēcīgie efekti jau nav, bet nu poras mazāk aizsprosto, parasti sastāvā esošajam cinka oksīdam ir ādu aizsargājošas īpašības, savukārt titāna dioksīds kalpo aizsardzībai no saules. Minerālu kosmētikai arī tiek piedēvētas pretiekaisuma īpašības, pateicoties sastāvā esošajiem cinka un dzelzs oksīdiem, kā arī tas ir ļoti viegls un gandrīz nemanāms uz ādas. Tas var nebūt tik noturīgs, jo sastāvā nav parastajai kosmētikai raksturīgo saistvielu. Dabīgo toņu spektrs ir ierobežots, tādēļ var būt grūti atrast perfektu toni tonālajiem produktiem, taču tā kā tie ir pulverveida, ir viegli tos iejaukt pēc vajadzības. 

Arī bareMinerals apgalvo, ka viņu produktu labākās īpašības - saules aizsardzība, krāsu dzīvīgums, mirdzums, ādas kopšanas līdzekļu šūnu atjaunojošā spēja - visas ir pateicoties tieši minerāliem. Produkti ir ilgnoturīgi, ļoti viegli un ļauj ādai elpot, bagātīgi pigmentēti, ar krēmīgu tekstūru un saules aizsardzību.

***
Tā kā pašā birojā fotografēt nedrīkstēja, tad pēc dāmu ieteikuma devāmies uz tuvāko bareMinerals veikalu pāris kvartālu attālumā, iepazīties ar piedāvājumu. Tas esot galvenais veikals, kurā pirmajā pārādās visi jauninājumi gan interjerā, gan produktos. 
Veikala dizains ir ļoti līdzīgs biroja dizainam - ar raksturīgajiem rozā elementiem un visur esošajām kristāla griestu lampām.

Veikala darbinieks apvārdoja manu draudzeni ādas kopšanas līdzekļu jautājumos. Un viņam tas veiksmīgi izdevās - viņa tika ne tikai pie pilna sākumkomplekta (praimeris, tonālais pūderis, finiša pūderis un pāris otas), bet arī pie ādas kopšanas līdzekļu komplekta. 

Pa to laiku es vai apžilbu skaisto minerālu pasaulē - mani pārsteidza acu ēnu toņu daudzveidība. Vairums ir ar spīdumiņiem, jo tādi nu tie minerāli lielākoties esot, bet bija arī pa kādam nemirdzošam. 
Es nenoriskēju un birstošos pigmentus nepaņēmu, bet jaunas acu ēnas man gribējās/vajadzēja, tā nu tiku pie ēnu četrinieka. Galvenais uzdevums bija tikt pie melnā toņa, ņemot vērā neseno pieredzi, gatavojoties Gatsbija ballītei. :) 

Te nu ir mans guvums - ēnas iegādājos, lūpu spīdumu uzdāvināja birojā.
  •  READY Eyeshadow Palette: The A List - 5g, $30. 

Ražotāja norādījumi: 

Kas tas ir: 4 acu ēnu palete The A List, ar toņiem Icebreaker (rozā pērle), Fashionably Late (rozā cukurs), Swanky (žilbinoša plūme), Black Tie Optional (melns velvets).

Sastāvā: Minerālu komplekss, antioksidanti, auksti spiesta gurķu mētras eļļa, kofeīns. Nesatur parabēnus, saistvielas, fillerus, kodīgas ķimikālijas. 

Ko tas dara: Sniedz dzīvīgas, ilgnoturīgas krāsas un īpaši gludu, zīdainu tekstūru, ko viegli uzklāt un perfekti iztušēt.  Uzlabo arī acu zonas ādu, mazina krunciņas, samazina plakstiņu pampumu.

Kā ar to rīkoties: Komplektā esošās 4 ēnas ļauj veidot dažādus koptēlus gan dienai, gan vakaram. 

Mani novērojumi
3 gaišākie toņi ir ar diezgan izteiktu mirdzumu, savukārt melnais ir pilnībā matēts. Tiešām ļoti pigmentētas ēnas, ar krēmīgu tekstūru, kā jau solīts. Ļoti labi iztušējas. Man parasti ēnas saskrien plakstiņa rievās, taču šīs bez nekāda praimera turas visu dienu. Tumšākos toņus galvenokārt lietoju kā laineri.
Man ļoti patīk. :) 
Bildē bez praimera
  • Marvelous Moxie™ Lipgloss, tonī Party Starter - 4.5 ml, $18.  
Ražotāja norādījumi: 

Kas tas ir: Lūpu spīdums kvēlojoša koraļļa tonī, ar caurspīdīgu līdz vidēju klājumu, satīna finišu un spīdumu.  

Sastāvā: Minerāli, dabīgi iegūti šī, avokādo un murumuru sviesti, vitamīnu A, C un E komplekss. 

Ko tas dara: Smaržīgā un dzīvīgā krāsa, kas dod satīna finišu un spīdumu, padara lūpas pilnīgākas un jutekliskākas. 

Kā ar to rīkoties: Īpašu norādījumu nav, droši vien jāuzklāj kā parasti.

Mani novērojumi
Konkrētais tonis ir stipri caurspīdīgs korallis, uz manām lūpām daudz to toni nevar pieaudzēt. Smaržo  pēc vaniļas un piparmētras sajaukuma, mazliet ir kņudināšana, bet ne pārmērīgi. Ļoti patīkama, krēmīga tekstūra. Man ir arī Maverick tonis no šīs sērijas, tāds brūnīgi plūmīgs, tam var labāk pieaudzēt krāsu.
Patīk. :)
***
Kā jums ar minerālu kosmētiku - lietojat? Ir jūtama atšķirība no "parastās"?

2 komentāri:

  1. palete ļoti skaista - rozā gan nebūtu man, bet pārējie toņi - lieliski. neko gan neesmu mēģinājusi vēl no minerālās kosmētikas, šobrīd cenšos tikt galā ar to, kas ir, it īpaši dekoratīvās kosmētikas jomā - slikti gan saņāk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī likās, ka nav priekš manis, bet šis tonis kaut kā strādā.. Vismaz man pašai tā liekas. :) Man tieši ēnu jomā nav nekādi lielie krājumi, tā ka šo tiešām vajadzēja. Vēl gribu pamēģināt MakeUpGeek ēnas, tām būtu jābūt labām..

      Dzēst