otrdiena, 2014. gada 4. februāris

Suki - ideālais krēms un mans fail

Mans uzvaras gājiens un lielais fail.. Kā tas iespējams vienlaikus? 

Vēsture ir šāda. Pirms nu jau pāris gadiem pēc jūtūberu rekomendācijām nolēmu pamēģināt  kosmētikas firmas Suki ādas kopšanas līdzekļus.
Suki pozicionējas kā 100% brīva no sintētiskām sastāvdaļām, lieto pēc iespējas godīgas tidzniecības, bioloģiskas un lokālas izcelsmes klīniski pārbaudītas sastāvdaļas. Kompānija arī piekopj ilgtspējīgu politiku savās ražotnēs, iepakojumos utt. Daudzi produkti ir vegāni.
Viņi ir pret ekosertifikāciju, uzskatot, ka katra sertifikācijas sistēma pieļauj kaut kādas robežas un kaitīgo vielu % sastāvā vai kaut ko neliek uzrādīt, līdz ar to nav 100% godīguma. Viņi paši sastāvā uzrāda visas vielas, kā arī viņu mājas lapā atrodams garš saraksts ar kaitīgajām vielām, kuras noteikti nav atrodamas Suki produktos. 

Īpaši izslavēts ir Suki Exfoliate Foaming Cleanser. Iegādājos izmēģinājuma komplektu, kurā bija šis attīrītājs un arī citi produkti. Attīrītājs man patika, īpaši smuka bija citrusīgā smarža (citronzāle), bet sastāvā esošie cukura graudiņi manai ādai bija mazliet par skarbu, lai lietotu bieži un regulāri. Retākām lietošanas reizēm, kā arī lūpu skrubēšanai bija ļoti labs.

Vēl viens produkts, kas man ļoti iepatikās, bija Velvet Moisturzing Cream ar zaļo tēju un kumelītēm. Izlietojusi paraudziņu, iegādājos pilno izmēru, kas likās ļoti izdevīgs - 120ml par $30. Tanī brīdī tam nepievērsu lielu uzmanību. 

Likās, ka mani viegla un mitrinoša sejas krēma meklējumi ir beigušies un būšu atradusi ideālo. Izlietojusi vienu pudeli, iegādājos nākamo, kura pašlaik ir pusē. Viena tāda pudele ilgst apmēram gadu, gandrīz katru dienu lietojot. Vai nav aizdomīgi? 

Salīdzinoši nesen, kad sāku rakstīt blogu, daudz lielāku uzmanību pievēršu produktu sastāvam. Nolēmu arī izpētīt sīkāk, kādi augi tad ir šī krēma sastāvā. 

Ražotājs saka tā: šis krēms ir dziļi mitrinošs, izsmalcināts, tomēr nav taukains un ir ļoti viegls pieskārienam. Šis ķermeņa mitrinātājs ar šī sviestu, augu koncentrātu, zaļo tēju un kumelītēm izlīdzina negludumus, sarkanumu, kairinājumu un sausumu, padarot ādu neticami gludu un smaržīgu ar vieglu aromātu. 

Skaisti, vai ne? Es piekrītu visam, ko ražotājs ir teicis, tā arī tas strādā. Mana seja ir mitrināta, pazūd sausums, āda nomierinās, vasaras karstumā (un vasara te, kur dzīvoju, ir lielāko gada daļu) seja elpo..  krēms ir viegls un ar ļoti patīkamu smaržu. 

Bet kur tad ir problēma? 

Tāda maziņa problēmiņa - tas ir ĶERMEŅA krēms. Un to es nepamanīju veselus 2 gadus, šo krēmu lietojot katru dienu uz sejas un priecājoties par tā foršumu. Nu totāls fail!

Tagad viss saliekas pa plauktiņiem - tik milzīgs iepakojums eko sejas krēmiem nemēdz būt. Vai arī, ja mēdz, tad ne par tādu cenu. Šīs firmas lētākais sejas krēms maksā $32 par 15ml. 
Paskatoties uz mana krēma iepakojumu, skaidri redzams - SUKI BODY. Un nevis SUKI FACE. 

Tagad esmu dilemmas priekšā - ko darīt? Vai izlikties, ka nekas nav mainījies un tupināt lietot kā sejas krēmu vai arī tomēr lietot tur, kur paredzēts. Vai manai sejai varētu būt kāda skāde, lietojot šādu dabiskas izcelsmes līdzekli? Pašlaik esmu šo krēmu nolikusi malā, līdz izdomāšu, kā man tagad būt..

***
Vai jums tā ir kādreiz gadījies? Ko jūs ieteiktu man darīt?

9 komentāri:

  1. nu, ja Tu divus gadus esi lietojusi un nekādu problēmu, tad es pat nezinu, es laikam izliktos, ka neko nezinu un turpinātu lietot :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es kaut kā nevaru pārkapt pašlaik tai domai... Liekas, ka tomēr izlietošu paredzētajā vietā - uz ķermeņa.

      Dzēst
  2. ja patīk, es lietotu tālāk. galu galā, šitiem eko šmeko nav jau tik lielas tās atšķirības starp ģīmja un neģīmja krēmiem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man liekas, ka psiholoģiskais faktors diezgan nostrādā.. Man tagad sāk likties, ka tas krēms īsti neko nedod un tml. :)

      Dzēst
  3. vienīgais tas gads eko kosmētikai ir par daudz, parasti derīguma tai ir īsi, bet ja lieto un vis labi tad jau forši :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šim konkrētajam krēmam derīguma termiņš ir tieši gads, un ja uz sejas tā arī bija, tad uz ķermeņa noteikti izlietosies daudz ātrāk.

      Dzēst
  4. Jautrākais skaistuma bloga ieraksts, ko esmu lasījusi :D Kuru krēmu turpini lietot SYKI BODY vai SYKI FACE?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es izlietoju to pašu BODY, kas man bija uz ķermeņa, tur kur tas paredzēts.. :) Jaunu laikam vairs nepirkšu.

      Dzēst