sestdiena, 2014. gada 18. oktobris

Nagu lakas noņemamās burciņas

Zinu jau zinu, esmu stipri atpalikusi.. Šādas burciņas tirgū pieejamas jau kādu laiciņu un tās piedāvā ne viena vien firma. Man pa ceļam pagadījās Sephora un nolēmu taču vienreiz izmēģināt. Burciņas iegādājos 2 atsevišķos piegājienos, vispirms parasto un pēc tam speciālo gliteru lakām. 
Klusā daba ar burciņām un puvušu apelsīnu :)
Varu tikai piekrist tiem, kas saka, ka šādas burciņas ir ļoti ērtas - iebāz pirkstiņu, pagrozi burciņu un nags tīrs! 
Parastās lakas noņēmējburciņu lietoju jau vairāk kā 3 mēnešus un nekāda vaina (aptuveni 1-2 reizes nedēļā). Nopirku gan vietā jaunu burciņu, jo veco drusku satraumēju - mēģināju notīrīt spēcīgu gliterlaku un mazliet sabojāju mīksto švammīti. 
Speciālajai gliterlakas burciņai vidū ir tāda asāka švammīte, pret kuru paberzēt nagu un kuru nevar saplēst, ja straujāk rīkojas. :)

Konkrēti Sephoras burciņās noņēmējs ir uz acetona bāzēts, bet smaržo tīri ok, klāt ir kaut kāda smaržviela, kā arī burciņa slāpē smaržas izplatīšanos telpā. 
Nagus nekā netraumē un īpaši nesausina. 

Manā skatījumā šīm burciņām bija 2 mīnusi - nav iebūvētais pedikīra tīrītājs, kā arī cena likās diezgan augsta - viena šāda burciņa maksā $9.50 par 85ml. 

Domāju - intereses pēc jāpamēģina kāda cita burciņa. 

Pasūtīju burciņu no ULTA, kas maksāja ievērojami mazāk - $3.99 par 177ml. Piedevām ULTAs burciņai ir pedikīra tīrītājs. Šis noteikti ir izdevīgāks darījums, bet pati burciņa nav tik ērta - šajā ir ļoti daudz šķidruma, un neuzmanīgi apejoties, to var viegli izšļakstīt. Sephora burciņai šaurais kakliņš to visu padara ērtāku un drošāku. 
Sastāvi ir līdzīgi, smarža drusku atšķiras, bet nu tas ir maznozīmīgi, tāpat acetons pamatā. 

Un vispār - šādas burciņas domātas tādiem sliņķiem kā es, tādu jau var uztaisīt arī pats - saslapina acetonā švammi, ieliek slēgtā burciņā un lieto laimīgs. :) 

***
Kā jums liekas - vai šī ir noderīga lieta ikdienā vai tomēr lieka greznība?

7 komentāri:

  1. ideoloģiski man šitās burciņas liekas tikai vēl viens veids, kā izvilināt naudu :) bet ir jau patīkami lietot visādus liberiņus :))

    AtbildētDzēst
  2. Ir, ir jau tā.. Īpaši jau tamdēļ, ka tiešām daudzi taisa paši..

    AtbildētDzēst
  3. neko šādu nebiju zinājusi... nu baigi, bet mn jāpiekrīt betija vuu... man smukumlietās patīk vis vienkāršais un šis nešķiet vienkāršāks par vati acetonā iemērktu.... bet vienmēr interesanti uzzināt kas jauns, kas modē :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es esmu mazliet "gīks" uz visādiem gadžetiem.. Ne tikai kosmētikā. :)

      Dzēst
    2. jā jā tas jau tikai normāli, katram savs un tas padara to dzīvi interesantāku un tas dod citiem iespēju uzzināt un tad es varu savai māsai - hei zināji par tādām burciņām :)

      Dzēst
  4. Es tādu labprāt lietotu, ja tās burciņas būtu lētākas. Bet tā man pietiek ar acetona pudeli par cenu līdz 1 eur un vatītes plāksnīti. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas gan, izmaksu ziņā burciņu variants noteikti nav izdevīgs...

      Dzēst