svētdiena, 2014. gada 26. oktobris

Sample Society oktobra kastītē - Bobbi Brown, Estee Lauder, L'Oreal...

Oktobra kastīti gaidīju ar bažām - no spoileriem jau zināju, ka būs L'Oreal šampūns un kondicionieris un par to pārāk sajūsmināta nebiju.. 

Tad nu izrādījās divas galējības:
  • Bobbi Brown Smokey Eye Mascara in Black - par šo esmu ļoti sajūsmināta - BB paraudziņi parasti nemēdz būt skaistumkastītēs. Jau pēc pirmās reizes man šī tuša ļoti patīk..
  • L'Oréal Paris Advanced Haircare Total Repair 5 Restoring Shampoo&Conditioner - atjaunojošs šampūns un kondicionieris.. šim sastāvs nav pārāk iepriecinošs, bet nu mēģināsim. 
  • Emi-Jay hair ties - šīs platās matu gumijas nekad nav par daudz, man ļoti patīk, tiešām neko daudz nenospiež matus. Protams, ja ieliek svaigi mazgātos, tad neliela locījuma vieta tomēr paliek.
  • Estée Lauder Enlighten Dark Spot Correcting Night Serum - serums ar patīkamu, atsvaidzinošu konsistenci, ātri sasūcas un nogludina, bet šim ir izteikta smaržu smarža, kas man traucē, tādēļ šo atdošu mammai.
  • Bond No. 9 Chinatown - smaržas, man nav aktuāli.  
Atkal man ir dalītas jūtas par šo kastīti. Nepārprotiet, man caurmērā šīs kastītes patīk, lai arī ne visi produkti izrādās lietojami.  Daži high end derīgi produkti ir labāk nekā vesela čupa lētuču, kas īsti neviens neiepatīkas.. 

4 komentāri:

  1. No šīs kastītes arī man visinteresantākā liekas tuša un matu gumija. Bet man ļoti patīk L'oreal šampūni, un ASV sastāvi esot labāki un kvalitatīvāki, nekā tie kurus atved līdz Latvijai.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hmm, par L'Oreal nemācēšu komentēt, jo nav ar ko salīdzināt. Es vispār neesmu uz L'Oreal produktiem.. Tuša ir vienkārši lieliska....

      Dzēst
  2. Man vienmēr par kastīšu saturu ir tādas jūtas! It ka viss ir ok, bet kaut ka trūkst!
    No šīs kastītes man ieinteresēja tuša, tā vienmēr noder!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es skatīšos, ja pēc kāda pusgada apniks, nomainīšu uz citu.. Vienmēr jau esam ideālā meklējumos. :) Man tušas nupat jau ir kādas vismaz 10 paralēlā apritē..

      Dzēst