piektdiena, 2015. gada 27. februāris

HAUL: pirkumi februārī no RT, L'Oreal, Alterna u.c.

Pavasaris ir tāds traks laiks - kompānijas nepārtraukti izlaiž visādus jaunumus, tā ka galva griežas.. Bet man februārī galvenokārt ienākušās jau ilgāku laiku gribētas lietas. 

Bija man kādu dienu laiks pabrouzēt ULTAs veikalu, kamēr gaidīju savu kārtu pie Benefit Brow Bar, lai safrizētu uzacis. Ienācās dažas lietiņas.. Dušas produktus bieži nepērku, jo man ir manas Dr.Bronners maģiskās ziepes, bet šim aromātam nespēju turēties pretī. 
  • ULTA Beauty Smoothie 3-in-1 dušas želeja, šampūns, vannas putas šausmīgi garšīgā aromātā Berrylicious. Bija akcija, ņem 4, maksā par 2, tā nu man pašai tagad ir 2 šī veikala līnijas produkti un draudzene arī dabūja vārdadienā. :) 
  • ULTA Beauty Smoothie Swirl Body Cream coconut lime cooler. Ķermeņa krēms ar mini spīdumiņiem interesantā konsistencē. 
  • L'Oreal Infallible Makeup Extender - grimu nostiprinošs sprejs.. Ilgi medīju, šis visur izpirkts. Esot tikpat labs, ja ne labāks kā Urban Decay. Tagad man ir abi, salīdzināšu. 
  • Anastasia Beverly Hills Clear Brow Gel - jau daudzkārt atkārtots pirkums. 
  • Nagu lakas korektora nomaināmie uzgaļi.
Un tad neliela skāde tika nodarīta arī ULTAs online veikalā:
  • Alterna Bamboo Volume hair transformation kit - miniproduktu kompektiņš ar šampūnu, kondicionieri, matu laku un apjoma spreju. Man patīk gandrīz viss no Caviar līnijas, tagad mēģināšu šo. 
  • Real Techniques grima sūklītis - kārtējais jau, jo viens ieplīsa un viens neveiksmīgi nemazgājas tīrs. Šis rezervei. 
  • Real Techniques Bold Metals 300 Tapered Blush - sārtuma ota no jaunās kolekcijas. 
Mans pirmais Dollar Tree jeb veikala, kurā viss maksā $1, apmeklējums arī nebeidzās tukšā:
  • Manas iecienītās auduma matu gumijas, jāpapildina krājums, jo tās visu laiku kaut kur pazūd.
  • NYC Color ātri žūstošā nagu laka tonī Jacaranda Flower - pirmo reizi ko mēģināšu no šīs firmas.
  • Sassy+Chic nagu dizaina komplekts 3 vienā - nagu laka, līnijvilcis un spīdumi - neko no šī negaidu, neizskatās nekas kvalitatīvs. :)
Dažas lietas no Sephora online veikala. Pirkums patiesībā tikai viens, pārējās lietas nāca līdz pirkumam.
  • bareMinerals Tinted Hydrating Gel Cream - dikti labi skanošā produkta paraudziņu komplekts.
  • Benefit Roller Lash jaunās tušas paraugs - par šo daudzi pašlaik runā, priecājos, ka varēšu izmēģināt. 
  • Bobbi Brown Smokey Eye Mascara - beidzot iegādājos šīs lieliskās tušas pilno izmēru. 
Un laika kavēšana CVS veikalā beidzās ar jaunas nagu lakas iegādi. Pašlaik meklēju drugstore lakas ar platajām otām. 
  • Sally Hansen Insta-Dri nagu laka tonī Cherry Fast
Un no amazon.com pasūtījās Paulas Begoun grāmata "Don't Go To The Cosmetics Counter Without Me". Šī ir jau otrā viņas grāmata, ko lasu. Vairāk par Paulu un viņas Paula's Choice rakstīju šeit. 

***
Tā man veicās februārī. Gandrīz visas lietas jau ir liktas pie darba un ir daudz labu un priekpilnu atklājumu! :) Ceru par tiem drīzumā ziņot. 

17 comments:

  1. Lūdzu atsauksmi par Loreal spreju! Man Inglot ir beidzies, tā arī nav sanācis nopirkt kaut ko citu vietā. Varbūt man to Loreal vajag :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es bišķi palietošu, pagaidām sanācis tik pāris reizes. Tā uz pirmo liekas ok, smarža un pats smidzinātājs.

      Dzēst
  2. Apsveicu ar pirkumiņiem. Roller Lash no Benefit arī gribētu sev nopirkt! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Roller Lash reāli rulllē, noteikti uzrakstīšu par šo vairāk.

      Dzēst
  3. Tas Bamboo volume kit izskatās kārdinošs. Kā man patīk mazulīši :D :D
    NYC laka mums tepat Latvijā bija janvāra Glancebox sastāvā. Vēl neesmu mēģinājusi, jo īsti tonis nesader ar ierastajiem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī patīk tādi mazi komplektiņi, jo tā uzreiz varu iepazīt vairākus vienas firmas produktus..

      NYC laka, vismaz mans tonis, ir lieliska par šo cenu..

      Dzēst
  4. Pie jums tur ir kosmētika paradīze.. visādas interesantas lietiņas pa labām cenām var izrakt ;))) Pilnīgi viss liekās foršs un lietojams ;))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par piedāvājuma plašumu tiešām nesūdzos.. Brīžiem tik iestājas otra galējība, kad nezini, ko ķert, ko grābt un vai vispār vajag. :)

      Dzēst
  5. Kas par pirkumiem. Es arī gaidīšu atsauksmes. :)

    AtbildētDzēst
  6. Bold metals aaah laimīgā :D
    Jup, youtube pilns ar to loreal spreju, nu tad ziņo :))

    AtbildētDzēst
  7. Par Bold Metals kā reiz atsauksme būs pavisam drīz..

    AtbildētDzēst
  8. Pie Jums tiešām paradīze!!! visādu produktu testēšanai :)

    gribēšu lasīt atsauksmes par ULTA Beauty Smoothie Swirl Body Cream, benefit skropstu tušu un bobbi brown tušu :)

    Dace no iekodiesmode.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šo komentāru ir noņēmis autors.

      Dzēst
    2. Par Benefit tušu būs noteikti. Par Bobbi Brown jau bija te: http://velaisrits.blogspot.com/2015/01/plauktina-vai-miskaste-mascara-edition.html
      Tā mana mīļākā tuša!

      Dzēst
  9. ah, RT ota ( reāli gribētu kādu no viņu jaunajām otām ar normālajiem katu izmēriem) :) Tā kas tas par L'oreal spreju… es laikam vnk nerokos internetā un nemeklēju neko jaunu, jo esmu aizliegusi sev gavēņa laikā kaut ko pirkt. Bobbi Brown un Benefit ir tie grūti iegūstamie prieciņi. Gaidīšu atsauksmes :) Super lieliski pirkumi

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ļoti patīk tie RT kāti, dikti ērti...
      L'Oreal sprejs ir jau kādus mēnešus pieejams, bet rādās, ka tikai ASV tirgū, nekur citur to neatrodu. Un arī tad šeit ir visur izpirkts, grūti atrast. Ja tam būs labi veicies, tad varbūt saražos arī priekš citiem tirgiem.

      Dzēst