piektdiena, 2014. gada 27. jūnijs

Cosmetics Cop jeb Paula un viņas izvēle (Paula's Choice)

Par Paula's Choice biju dzirdējusi vairākkārt no jūtūbera Wayne Goss. Viņš lieto šīs firmas produktus un ļoti slavē, viņu sadarbības rezultātā pat nesen radīta acu ēnu palete.

Gatavojot bloga rakstus, nonācu Paula's Choice jebšu autores Paulas Begoun mājas lapā un tūdaļ iegrimu atsauksmju datubāzē (Beautypedia), kā arī salasījos kaudzi ar citiem rakstiņiem. 

Pati Paula jau daudzus gadus ir pazīstama kā Cosmetics Cop - viņas kritiskās atsauksmes par produktiem un kosmētikas kompānijām ir plaši pazīstamas. Viņa arī ir sarakstījusi 20 grāmatas, tai skaitā, pazīstamākās: Don't Go to the Cosmetics Counter Without MeThe Original Beauty Bible, Blue Eyeshadow Should Be Illegal, Don't Go Shopping for Hair-Care Products Without Me. 

Tas viss mani ļoti ieinteresēja, un nolēmu iegādāties vienu no viņas grāmatām "The Original Beauty Bible" e-grāmatas formā.  

Kā vairums slavenu autoru (agrāk grāmatu, mūsdienās blogu un youtube), arī viņa 1995. gadā nonāca pie lēmuma izveidot savu ādas kopšanas līniju Paula's Choice.
Viņa apgalvo, ka sastāvos lieto tikai zinātniski pierādītas efektīvas sastāvdaļas, kas paveic solīto - vai nu samazina grumbiņas vai novērš akni un tml., un visi produkti ir piemēroti jutīgai ādai. Faktiski, viņa apgalvo, ka viss tas, ko viņa kritizē citos produktos, ir pilnībā novērsts viņas pašas produktos - tie nav tukši solījumi, produkti strādā, tajos nav smaržvielu, krāsvielu, tos netestē uz dzīvniekiem, un kas ir īpaši būtiski - tie nemaksā nejēdzīgi lielu naudu. 

Skaisti, vai ne? Es biju mazliet skeptiska, arī par viņas atsauksmēm par citu kompāniju produktiem. Jo faktiski jau sanāk, ka viņa kritizē konkurentus. Bet tik un tā es biju ļoti ieinteresēta dzirdēt viņas uzskatus.

Iesaku šo grāmatu izlasīt, ja sanāk, bet pati priekš sevis un priekš jums mēģināju izvilkt galvenās atziņas, kuras pārstāstīšu kādā no nākamajiem rakstiem. Tās arī noder un daudz ko izskaidro, lasot viņas komandas veidotās Beautypedia  produktu atsauksmes.

Nu lūk, šo visu salasoties un arī rūpīgi pārvērtējot visu, kas atrodas manā krājumā, sapratu, ka man tādu īsti labu ādas kopšanas līdzekļu, kas atbilstu manas ādas vajadzībām, nemaz nav. Katram ir kaut kāda vaina un visbiežāk sastopamā - smaržvielas - tās man ļoti bieži izsauc pat alerģisku reakciju.

Paula's Choice produktu katalogs
Nolēmu pārbaudīt, vai tiešām Paula's Choice ir tie ideālie produkti. Viņa pati gan neapgalvo, ka tie ir vienīgie labie, pozitīvi tiek vērtēti arī daudzu citu firmu līdzekļi, taču cauri tas tomēr spiežas. :)














No www.paulaschoice.com pasūtīju vairāku līniju paraudziņu komplektus (katrā šādā komplektā ietilpst ~10 paraudziņi, katrs pietiek vairākām lietošanas reizēm).

Visus komplektus jau esmu izlietojusi un arī esmu atradusi dažus produktus, kas man ļoti patika un ko iegādājos arī pilnā izmērā. Drīzumā sekos atsauksmes arī par tiem.


***
Vai esat pazīstamas ar Beautypedia produktu atsauksmēm? Ņemat tās vērā, izvēloties savus ādas kopšanas līdzekļus?


6 komentāri:

  1. es ik palaikam apskatos, ko viņa saka par kādu konkrētu produktu, kas tajā brīdī ir mans research objekts, bet tā - ļoti iedziļinājusies neesmu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es jau ar tik tā vienreiz iedziļinājos.. pārējā laikā arī skatos tikai par konkrētiem produktiem vai izlasu viņu domas par firmām kā tādām.. :)

      Dzēst
  2. Una, gribu sarunāt barteri !
    neatradu emailu , atraksti man ludzu uz epastinu :)

    AtbildētDzēst
  3. mhm smaržvielas ir ļoti pamatīgs kairinātājs, droši vien tāpēc man der Clinique :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hmm, man ar Clinique kaut kā pagaidām neiet. Man laikam ir kaut kāda barjera pret "smalkajām" firmām (ar to domājot Clinique, Dior, YSL un tml.).. Mūžīgie meklējumi.. :)

      Dzēst