sestdiena, 2014. gada 7. jūnijs

Maija Glambag - Beauty's Fresh Picks

Iestājoties vasarai, arī Glambag piedāvā izmēģināt vasarīgi svaigus produktus feinā linauduma somiņā. Līdz ar vispārējo nogurumu un atpūšanos arī ar šo produktu izmēģināšanu man negāja tik raiti kā ierasts, tamdēļ dalos tikai tagad. 
  • Balanced Guru No Frizz Organic Sesame and Lemongrass Balancing Oil - organiskā matu eļļa, ceļojumu izmērs 14.7ml/$13.
Ražotājs sola, ka šī eļļa bez silikoniem spēs savaldīt pūkainos matiņus, padarīs matus spīdīgus un viegli veidojamus.  
Man ar šī paša ražotāja ķermeņa balzāmu negāja labi dēļ jocīgās smaržas. Šai eļļai smarža ir tāda kā solīts - citronmētra un sezams, bet man tā šķiet daudz par spēcīgu. Pati eļļa ir šķidra un "eļļaina". Man nepatika viss iepriekšminētais, tādēļ līdz efekta konstatēšanai netiku, jo pamēģināju 1x. Nepatīk. :(

  • Hang Ten Classic Sport SPF50 - saules aizsargkrēms ar SPF50, ceļojumu izmērā 30ml. Pilnais 177ml/$12.99.
Ražotājs sola aizsardzību no kaitīgajiem UVA/UVB stariem. Caurspīdīgs, viegls un ar dabīgu smaržu, ūdensnoturīgs. Bez parabēniem, oksibenzona un arī solās būt citādi nekaitīgs. 
Es šo lietoju uz sejas, ļoti patīkams, nav lipīgs un mani apmierina SPF50. Domāju pamēģināt vēl kādus no viņu saules krēmiem. Patīk. :)


  • Pur~lisse pur~moist hydra balance moisturizer - mitrinošs krēms, ceļojumu izmērs 14.7ml. Pilnais iepakojums 50ml maksā $55. 
Ražotājs sola, ka šis mitrinātājs klājas kā želeja un mitrina kā krēms. Nav lipīgs un nožūst ar veselīgu spīdumu. Firma apgalvo, ka īsteno ķīniešu skaistumkopšanas rituālus modernā franču kosmētikas izpildījumā. 
Es šo jau būšu gandrīz izlietojusi, tiešām ļoti patīkams un viegls ikdienas krēms, ļoti karstam laikam varbūt mazliet par biezu, bet citādi mani viss apmierina - smarža ļoti viegla, sastāvā nekā traka vai kairinoša nav. Patīk. :)

  • Hey Honey Take It Off! Exfoliating Honey Peel Off Mask - attīroša sejas maska, ceļojumu izmērs 10ml. Pilnais iepakojums 50ml maksā $35.
Ražotājs apgalvo, ka šī noplēšamā maska atjaunos, attīrīs un atsvaidzinās ādu dažās minūtēs. Sastāvā medus ekstrakts, bez parabēniem un SLS. 
Uzklāj pa virsu sejas krēmam plānā kārtā, izvairoties no apmatojuma daļām un acīm, ļauj nožūt (apm. 15-20 min), pēc tam noplēš, uzklāj sejas krēmu. 
Man jau bija aizmirsies, cik nepatīkamas sajūtas ir, plēšot nost plēves masku. Maska ir caurspīdīga, ar minimālu, svaigu smaržu, nožūstot krāsu nemaina. Plēšot nost ir tāda intensīva kņudināšana. Es teiktu, ka drīzāk nepatīkama. Nekādu īpašo efektu arī nemanīju. Priekš manis par niknu, nepatīk. :(


  • Pacifica Mineral Eyeshadow Duo - acu ēnu duo, konkrēto cenu neatrodu, bet šīs firmas 3 un 4 ēnu komplekti maksā $14. 
Ražotājs apgalvo, ka šīs minerālās acu ēnas ir pigmentētas un gludi klājas. Ēnu divnieks sakomplektēts īpaši glamsomiņu saņēmējiem, bet toņi Moonbeam un Unicorn atrodami citās paletēs. 
Es īsti nepiekrītu apgalvojumam, ka ēnas ir ļoti pigmentētas. Klājas viegli un labi iztušējas. Gaišais tonis ir ar lieliem mirdzuma gabaliņiem un manām acīm neglaimo, drīzāk izmantojams kā izgaismotājs, ja gribas vizuļot. Violetais tonis ir ok. Sajūsmā neesmu. :|

***
Šomēnes bija dažādi un interesanti produkti, daži no kuriem man ir patiešām iepatikušies. Interesanti, ka šoreiz visi ir no dabīgā vai eko gala. 
***
Lai arī jums vairojas vasarīgais noskaņojums! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru