pirmdiena, 2014. gada 23. jūnijs

Dažas lietas no wishlist - Elizabeth Arden un La Roche-Posay

Jau sen meklēju labus sejas "glābējkrēmus" sausākas ādas dienām, alerģijas dienām un vienkārši, kad gribas ādu īpaši pabarot.

Pēc citu cilvēku ieteikumiem ļoti grūti šādus produktus izvēlēties sev, bet noskatoties grima mākslinieces Lisas Eldridge youtube video par dažādiem glābējproduktiem, noticēju, ka ir labi, un dažus ierakstīju savā vēlmju sarakstā. Šeit viņas bloga ieraksts un video. 

Pirmais no tiem bija La Roche-Posay Cicaplast, taču diemžēl vienkāršā veidā to manā apkaimē nevarēju iegādāties. Nosliecos par labu alternatīvai - La Roche-Posay Toleriane krēmam. 

Otrs produkts manā vēlmju sarakstā bija Elizabeth Arden 8 Hour Cream Skin Protectant. Par to dzirdēju ne pirmo reizi un daudzi to slavē kā labu glābējkrēmu.

Rezultātā man bija viens pozitīvs un viens negatīvs atklājums. 
***

La Roche-Posay Toleriane Soin Protecteur Apaisant - nomierinošs sejas krēms bez smaržas, konservantiem, parabēniem, 40ml/ $28.99.

Šis maigais krēms varbūt nav tas piemērotākais karstām vasaras dienām, jo ir mazliet par taukainu un bez SPF, bet vakaros un Kalifornijas nosacītās ziemas laikā ir ļoti patīkams un nomierinošs.

Man šis krēms ļoti patīk un noteikti iegādāšos šo vai kādu citu no La Roche-Posay līdzīgiem krēmiem. :)

Elizabeth Arden 8 Hour Cream Skin Protectant - universāls krēms ādas aizsardzībai un mitrināšanai, 50 g/$19.50

Liels bija mans pārsteigums, izmēģinot. Pirmkārt jau, mans fail - nebiju izlasījusi sastāvu - tajā kā viens no pirmajiem produktiem ir minēts minerāleļļa, un ir arī citas potenciāli ādu kairinošas vielas un parabēns. 
Arī konsistence, smarža un krāsa man bija liels un drīzāk nepatīkams pārsteigums. Šo brūno un  lipīgo krēmu varu izlietot no deguna vistālākajā vietā - uz sausajiem kāju papēžiem, jo tas smaržo pēc klepuszālēm vai kā tamlīdzīga. Kāju ādu mīkstina labi. Uz sejas un lūpām man rada kairinājumu.
Ja vien pirkšanas brīdī es būtu zinājusi, ka no www.elizabetharden.com šo krēmu var nopirkt arī bezsmaržas versijā... 
Kopumā šī krēma oriģinālā versija man ir vilšanās. :(


***
Laika gaitā mans sejas krēmu wishlist ir stipri pamainījies un vēl joprojām esmu ideālā sejas glābējkrēma meklējumos.. 


***
Vai jums ir izdevies atrast labu "glābējkrēmu"? Kurus ieteiksiet?

6 komentāri:

  1. es arī pirms kāda laika noskatījos to video, bet tā arī neko neesmu iegādājusies no viņas pieminētajiem. Žēļ gan, ka ar Elizabeth Arden tā sanāca.. Man gan nav nekādu īpašo glābējkrēmu, vēl meklēju. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, nu man arī patiešām žēl.. patiesībā zemē nomesta nauda.. būtu es zinājusi par to bezsmaržas versiju.....

      Dzēst
  2. 8 Hour Cream ir mana lielākā vilšanās arī. Tā smirdoņa, un jau sastāvs sākas ar naftas pārstrādes produktu, paldies,vēl par to naudu maksāt. ;///

    Šāds glābējkrēms ir Madara Daily Defence aizsargkrēms. Un dabīgs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, interesanti, es no Madaras maz ko esmu mēģinājusi un līdz šim nekas nav uzrunājis.. Būs jāpacenšas dabūt (lai kāds ciemiņš atved) kādus paraudziņus, cerams, ka viņi tādus piedāvā..

      Dzēst
    2. Ir man šis produkts, tikai mazais iepakojums, ik pa laikam palietoju uz vaigu daļas rudens - ziemas sezonā, kad pūš asāki vēji. Katrā ziņā man šķiet, ka slavinājumi ir pārspīlēti šim produktam, kurus var lasīt inetā.

      Dzēst
    3. Pilnīgi piekrītu, ka pārspīlēti ir tie slavinājumi, īpaši par to universālumu.. Bet uz kājām labs, tiešām mīkstina. :)

      Dzēst