trešdiena, 2014. gada 18. jūnijs

Jūnija Glambag - Pretty in Paradise

Jūnija Glamsomiņa ieradās pavisam vasarīgās noskaņās - Pretty in Paradise - ar vasaras atpūtai pludmalē piemērotiem produktiem un ar Rebeca Minkoff dizainu. 

Jāsaka, ka mana ielejas vasara drīzāk paiet pie peldbaseiniem nevis pie okeāna, jo esmu par slinku, lai brauktu stundu+ un pēc tam gulētu karstās smiltīs un tiktu izplucināta okeāna vējos. Tā vietā priecājos par liegu vējiņu, sēžot atpūtas krēslā, un debeszilu, hlorētu ūdeni vietējos baseinos. :) 

Bet tas jau netraucē patestēt dažus produktus. 
  • Marc Anthony Dream Waves Beach Spray - pludmales matu sprejs, ceļojumu izmērs 45ml, pilnais 125ml/$8.79.
Ražotāja norādījumi
Kas tas ir: matu tekstūras sprejs dabīgu un brīvi krītošu pludmales viļņu veidošanai ar UV aizsardzību. 
Ko tas dara: dod apjomu un tekstūru taisniem un plāniem matiem vai izceļ lokas viļņainos matos.
Sastāvā hidrolizēts zīds un provitamīns B5.
Kā ar to rīkoties: vienmērīgi izsmidzināt uz mitriem vai sausiem matiem. Saņurcīt matus, lai uzsvērtu viļņaino tekstūru. Ļaut izžūt dabīgi vai lietot difūzeri.   

Mani novērojumi
Ļoti smuki smaržo, pēc kokosriekstiem, pilnīgi noteikti dod matiem tekstūru, bet tos nesatauko. Šis patīk, lietošu. :)
  • NYX Butter Gloss - lūpu spīdums tonī Crème Brûlée, 8ml/$5.
Ražotāja norādījumi
Kas tas ir: lūpu spīdums.
Ko tas dara: padara lūpas saldas un pilnīgas, dod krēmīgi caurspīdīgu vai vidēju sedzamību, nav lipīgs. 
Kā ar to rīkoties: uzklāt vienu pašu vai virs lūpu krāsas.  

Mani novērojumi
Man jau ir viens no viņu Butter Gloss, tonī Strawberry Parfait, kas man ļoti patīk un lietoju ikdienā. Šim visas lieliskās īpašības ir tādas pašas, vienīgi tonis ir tāds uz manām lūpām pavisam nepamanāms, dod maigu spīdumu un varbūt mazliet mazliet pagaišina. Patīk. :)
  • Be A Bombshell Lash Out Mascara - melna skropstu tuša, 7g/$15.
Ražotāja norādījumi
Kas tas ir: bagātīgi pigentēta tuša ar pagarinošu formulu. 
Ko tas dara: pagarina.
Sastāvā propilēnglikols, parabēni. 
Kā ar to rīkoties: lai iegūtu kuplas skropstas, krāsot abas puses augšējām un apakšējām skrpostām, dramatiskam efektam klāt divas vai trīs kārtas. 

Mani novērojumiSākumā jutos pavisam vīlusies, jo šī tuša arī divās kārtās nekādu dižo efektu nedeva, bet tad padomāju - vai tad uz pludmali ejot diži ko vairāk vajag. Vienīgi prasītos ūdensnoturību. Nekas īpašs. :|





  • OFRA Universal Eyebrow Pencil - universāls uzacu zīmulis, 11g/$13.
Ražotāja norādījumi
Kas tas ir: ūdensizturīgs zīmulis, kas piemērots jutīgajai acu zonai, viens tonis der visiem.
Ko tas dara: iekrāsos un dos noturīgu formu uzacīm.
Sastāvā ir parafīns un vasks. 
Kā ar to rīkoties: var uzklāt uzreiz uz uzacīm un tad iztušēt ar otiņu. 

Mani novērojumi
Jocīgs uzacu zīmulis, it kā visiem derot šis viens tonis. Patiesībā tas ir 2 vienā produkts - gan vasks, gan krāsa. Parasti jau par universālajiem produktiem saka - kas der visam, neder nevienam.
Man šāds apvienojums drusku traucē, esmu pieradusi atsevišķi darboties ar krāsu un nostiprināšanu. Bet ātrumā kaut kur skrienot vai ceļā tāds varētu noderēt, ja vien tonis tiešām der. Maniem pašlaik vēsā toņa matiem šis ir mazliet par sarkanīgu.

  • Realtree for Her, deluxe smaržu paraudziņš, 5ml/$6.99.
Par šo daudz neiedziļināšos, jo smaržas nelietoju un šī konkrētā man īpaši nepatīk, jo ir dikti saldena.

Pirmo reizi dzirdu par šādu firmu, lai gan skaitās slavena kamuflāžas produktu dizaina radītāji. Medniecēm droši vien vajadzētu zināt. :) Šīs smaržas man galīgi neasociējas ar medībām un tml., bet nu viņi šos savus kamuflāžas dizainus ir centušies padarīt universālus - piedāvājumā ir arī balles un līgavas kleitas! Ja kādam interesē vairāk: www.realtreebeauty.com un www.realtree.com.








***
Atkal interesanti produkti, manuprāt, 2 no pieciem ir pavisam izdevušies un lietojami. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru