piektdiena, 2015. gada 31. jūlijs

Mana makeup kolekcija: Bobbi Brown

Ilgi domāju par šo rakstu sēriju.. Kā padalīties ar kolekcijas ilgdzīvotājiem, kuri varbūt ikdienā tik bieži vairs nefigurē apritē, jo visu laiku nāk klāt jaunas lietas, ko gribas izmēģināt. 

Vispār mana make-up kolekcija glabājas pa kategorijām - lietoju mazas atvilktnītes, kur katrā atevišķi ir sagrupēti tonālie, uzacu produkti, lūpu produkti, pūderi utt.. Tad nu izvirināju visas atvilktnītes un izlasīju laukā visus produktus no zīmoliem, kuri tajās ir pārstāvēti visplašāk. 

Mans nopietnais make-up ceļojums sākās tieši Bobbi Brown stendā Macy's lielveikalā. Pirms tam kosmētikas maciņā bija ikdienai nepieciešamais, taču ne īsti pievērsu uzmanību detaļām, ne arī dažādiem high-end produktiem. Senāk (Latvijā) viss bija no Lancome, tad sametās alerģijas un pēc kāda laika diezgan daudz iepirku Amway Artistry līnijas produktus (ģimenē ir izplatītājs... ;)). Ar tiem maciņā tad arī atceļoju uz ASV.

Kad sāku skatīties youtube video, nolēmu lietai pievērsties nopietnāk. Sāku ar vairākām konsultācijām Bobbi Brown stendā, kur katru reizi pieklājība prasīja arī kaut ko iegādāties. Te domāta individuāla bezmaksas konsultācija ar make-up uzklāšanu un ieteikumiem.. Tādos gadījumos labā prakse ļoti silti iesaka kaut ko nopirkt. Es jau gāju ar plānu, ko tieši man vajag, jo biju jau veikusi izpēti, kā arī izlasījusi vienu no Bobijas pašas grāmatām (Makeup Manual). :) 

Te nu ir mana Bobbi Brown mini kolekcija... 


Tajā ietilpst:
  • Ultra Fine Eye Liner ota - ļoti ērta gan lainerim, gan lūpukrāsai. Par šo vairāk otu rakstā. Bija man vēl plakanā tonālā ota, bet tā galīgi neiedzīvojās, atdevu prom. 
  • BB Cream SPF35 tonī Extra Light - lietoju, bet pietiekami reti. Nav nekāda vaina. Plašāk tonālo līdzekļu rakstā. Turpat arī atsauksme par BB tonālo krēmu, kas jau aizgājis miskastē. 
  • Face Touch Up Stick tonī 0 Porcelain - nav iegājies ikdienā, priekš manis pārāk biezs un krēmīgs produkts. 
  • Smokey Eye Mascara - mana ideālā tuša. Plašāk tušu rakstā
  • Vaigu sārtums tonī Desert Blush - nekas tāds kliedzošs, labs, matēts sārtums. 
  • Eye Repair Cream mini - kādu brīdi cītīgi lietoju, diezgan biezs un sviestīgs, bet pietiekami ātri uzsūcās. Bez smaržas, man acīs nekoda (kas ir retums ar acu krēmiem manām jutīgajām acīm). Skatos, ka termiņš beidzies, laikam šis ies nākamajā tukšajā tarā. 
  • Long-Wear Gel Eyeliner tonī Cobalt Ink 3 - mans pirmais gēla laineris, labs, noturīgs, skaists tumši zils tonis, tik problēma ar manām acīm, kam ne pārāk patīk laineri.. Lēnām stāv plauktā un žūst.. 
Varbūt tāpēc, ka daudzi ir relatīvi pasen iegādāti produkti, tie parasti paliek aizmirsti atvilktņu apakšā.. Izņemot tušu, kas ir mana zvaigzne un tā ota arī ir diezgan parocīga! 

Ja jautāsiet, ko vēl es gribētu no Bobbi Brown iegādāties, tad noteikti vēl otas, tās rādās ļoti kvalitatīvas un par tām dzirdami daudzi atzinīgi vārdi, acu ēnu paletes mani bieži vien kārdina, taču nav jau īsti vajadzības, kā arī varbūt kādu no slavenajiem shimmer bricks. 

2 komentāri:

  1. Iegādājos 2 gel Bobbi Brown lainerus.. Melnais man smērējās, brūnais nē.. Lietošu vēl un visādos variantos, lai saprastu kas par vainu. Man kaut kā šķiet, ka par Bobbi Brown runā salīdzinoši maz un it sevišķi viņu otām. :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hmm, man tas zilais nesmērējas it kā.. Es domāju, ka runā salīdzinoši mazāk, jo viņi pārāk nemētājas ar bezmaksas produktiem un paraudziņiem apkārt, varētu būt, ka arī youtube un blogu komūnai sūta ierobežotā daudzumā..
      Tā tuša man bija bija skaistumkastītē un tas esot baigais retums, kad BB tā dara.

      Bet ja ievēro, ļoti daudziem ir gan tās otas, gan citi produkti, tikai nav spiediena tos reklamēt..

      Dzēst