ceturtdiena, 2016. gada 28. aprīlis

Nagu lakas no Rimmel


Manos plauktos nav nekā daudz no Rimmel. Patiesību sakot, man šķiet, ka šis arī bija pirmais un vienīgais pirkums no šī zīmola līdz šim. Šīs nagu lakas nāca komplektā ar bāzi-virskārtu un pirku kādā no zemo cenu veikaliem. Kā jau nereti ar kosmētiskām lietām šajos veikalos, tās ir no kādām senākām kolekcijām. 

Ar šīm nagu lakām ir pavisam skarbi - tās vairs nav pārdošanā un ir atvietotas ar citām. Ar to es domāju, vispār šī Lasting Finish Pro līnija kā tāda vairs nepastāv un šīs lakas var iegādāties vien amazon un ebay plašumos. 

Ņemot vērā šos apstākļus, sīkāk produkta īpašībās neiedziļināšos, tik vien, ka man ļoti patīk platā otiņa, kā arī ir iegājies ikdienā lietot šo bāzi-virskārtu.


Šos par dienas nagiem nenosauksi, jo skaidrs, ka te ir pāris nedēļu darbs, pa vidam maniem iecienītajiem press-on nagiem, bet man kaut kā izlikās tāda pavasarīga tā kombinācija, lai gan šie varbūt arī nav tie tipiskākie pavasara toņi. 

286 Rags to Riches

330 Posh Pink

230 Hot Cocoa
Šīs lakas solīja līdz pat 10 dienu noturību, bet uz maniem nagiem diemžēl noturas vien ~3 dienas (līdzīgi kā arī citas nagu lakas), tad jau ir norīvējušās maliņas. Man ļoti patīk šo laku uzklāšanas process, arī tas, ka ātri nožūst. Īpaši patīk zaļā laka. :) 

Noteikti nākotnē pievērsīšu vēl uzmanību Rimmel nagu lakām, jo, lai arī tām ir mainīts pudelīšu dizains un droši vien arī formula, tomēr ir saglabāta platā otiņa, kas manās acīs vienmēr ir liels pluss.

ASV toņu izvēle ir stipri ierobežota, taču UK un droši vien citur Eiropā tā ir daudz, daudz plašāka. Mani jo īpaši uzrunāja Kate Moss un Rita Ora kolekcijas...

2 komentāri:

  1. Man ļoti patika Rimmel lakas no kāda citas līnijas, jo tas bija noturīgas un viegli klājās :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lūk, es arī neatmetu domu pamēģināt kādas no viņu jaunākajām.... :)

      Dzēst