piektdiena, 2016. gada 22. aprīlis

Uz lūpām Tom Ford: Indian Rose - vai ir to vērts?

Stāstu par manu satikšanos ar Tom Ford jāsāk Nordstrom pavasara skaistuma dienās, kā jau to pieminēju rakstā par marta jaunumiem.. :)


Biju pierakstījusies uz grima uzklāšanu jaunatklātajā Tom Ford stendā, lai, protams, izmēģinātu un aptaustītu dažādus šī turbo luksus zīmola produktus, gan arī noskatītu kaut ko pirkšanai. Tāpat vien diez vai šinī cenu kategorijā uz kaut ko skatītos, bet nu tā kā ir dāvanu kartes jāiztērē, tad tas kalpo par ieganstu. :) 

Uz savas ādas izbaudīju Fire Lust Skin Illuminator (Limited Edition, $72), Traceless Foundation ($80), Shade & Illuminate Highlighter & Shader Duet ($80, Intensity One), Cream Cheek Color ($68.00, Pieno Sole), Brow Sculptor ($45.00, Taupe), Eyeshadow Quad ($80.00, Cocoa Mirage), Eye Defining Pencil ($36.00, Espresso), Ultra Length Mascara ($45.00), Lip Color ($52.00, Indian Rose). 

Eyeshadow Quad Cocoa Mirage
Heh, ja gribētu iegādāties pilnīgi visu, tas izmaksātu $558. Jaukiņi...
Te rezultāts veikalā uz vietas - Clarins foto stūrī.. :)



Un kā parasti, noteikti sabildējos arī mājās, lai saprastu kas kā izskatās reālos apstākļos.

Pēc pirmajiem iespaidiem par aptaustītajiem produktiem jāsaka, ka tie laikam ir vai nu hit vai miss.. Vairumam produktu ir ļoti ierobežota toņu izvēle un tev vai nu der vai neder. Piemēram, bronzeriem bija izteikts oranžais apakštonis.. 
Izņēmums laikam ir lūpu produkti, uz kuriem acīmredzot tiek likts lielākais spiediens. 

Arī mani nekas cits tā neuzrunāja kā tieši lūpu krāsas, un kopā ar konsultanti ilgstoši diskutējām un mēģinājām izvēlēties kaut ko man piemērotu. Parasti sliecos uz koraļļiem un lillā toņiem, bet tā kā pēdējā laikā esmu jau tādus iepirkusi no citiem zīmoliem, šoreiz gribēju kaut ko dabisku, jo nu lūpukrāsu par $52 gribētos tā kārtīgi nolietot.. :) 


Tie iepakojumi... reti kuram luksus zīmolam man patīk iepakojumi, tādi kā, piemēram, YSL man liekas daudz par daudz, bet Tom Ford iepakojumi man ļoti patīk - eleganti, nedaudz smagnēji, bet nu caurum caur staro luksus. (Šīs vasaras limitētās kolekcijas baltais iepakojums gan man tā ne pārāk...).

Kad konsultante man uzklāja Indian Rose toni, es iemīlējos momentā. Laikam ne tikai es, jo kad to uz manis ieraudzīja citas Tom Ford stenda apmeklētājas, tūdaļ gribēja zināt, kas tas par toni - viņām arī vajagot. :) 

Lai gan sastāvā ir visādas labas un kā apgalvo pats ražotājs - eksotiskas lietas kā sojas sēklu ekstrakts, Brazīlijas murumuru un kumelīšu ziedu eļļa, pati lūpu krāsa ir bez garšas, ar minimālu vaniļas aromātu (kaut kas līdzīgs MAC). Tā klājas krēmīgi un valkājot ir ļoti patīkama uz lūpām, nekas arī neplūst un nesmērējas. Finišs ir ar nelielu spīdumu (sheen), bet nekas pārmērīgs. 

Dažādos apgaismojumos tonis pamainās, bet pēc būtības tā ir rozā roze. Tā kā šim tonim ir vairāk dzeltenīgs apakštonis, spilgtā saulē tas ir mazliet vairāk uz persika pusi, savukārt ēnā paliek dūmakaināks. 


Šī ir mana ideālā "nude" lūpukrāsa, ko patiešām lietoju ikdienā, pat tad, kad nekādu grimu neklāju, tikai tušu un šo lūpukrāsu. Ta ka atbildot uz virsrakstā uzdoto jautājumu, es saku - jā, ir vērts, ja vēlaties apvienot tiešām lietderīgu produktu ar kaut ko luksus acu un sajūtu priecēšanai. :)

Vēl no TF produktu klāsta mani uzrunāja Brow Sculptor uzacu zīmulis, kuram gan līdzīgus ražo arī citi zīmoli (kodoliņam ir platā forma), taču šis ir īpašs ar to, ka tanī iebūvēts plato zīmuļu asinātājs.. Nevienam citam neesmu tādu novērojusi.
Kādreiz domāju arī par acu ēnām, taču papētīju Temptalia atsauksmes un atteicos no šīs savas jau tā neprātīgās domas (4 ēnas par 80$).

***
Tātad, ja nu jums ir interese, iespējas un izdevība - noteikti pievērsiet uzmanību Tom Ford lūpukrāsām, viņa Boys&Lips plašās kolekcijas viena vienība pat nemaksā tik sāpīgi - "tikai" $35. 

3 komentāri:

  1. Interesanti, ka uz rokas uztriepe izskatās citādāka nekā uz lūpām. Krāsa ļoti piestāv.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. termins "uztriepe" man saistās tikai ar ginekoloģiskajām vai uroloģiskajām analīzēm :D tāpēc, izlasot Tavu komentu, kādu brīdi paliku uz pauzes, kamēr aizgāja, ka runa vēl joprojām ir par lūpu krāsu :D

      Dzēst
    2. Paldies! Jā, tas tonis tāds mainīgs, droši vien zināmu iespaidu atstāj arī mans dabiskais lūpu tonis..

      Dzēst