otrdiena, 2016. gada 5. jūlijs

Izlietots jūnijā - Lavanila, Etude House u.c.

Jūnijs aizvadīts ar dažādiem krāsainiem notikumiem - kā skolas gada noslēgums (bērnam pirmais gads skolā), Jāņi vairākos piegājienos, mana dzimšanas diena pavisam klusiņām un citas lietas... 


Paralēli visam turpinu revidēt mājas krājumus, atbrīvoties no liekā un novietot pareizajās vietās to, kas paliek. Ar šo to iet vieglāk, ar šo to ne tik, bet ejam uz priekšu. 

Makeup stūrim vēl joprojām neesmu pieķērusies, tur pilnīgi noteikti ir visādas liekas lietas, kas netiek lietotas. 

Tā kā karstajā laikā negribas neko daudz lietot, tad arī tukšās taras šoreiz nav tik daudz. 

Izlietotie produkti:
  • St.Ives Blackhead Clearing Green Tea Scrub - šis ir sejas skrubis, bet St.Ives skrubji manai sejai ir pārāk raupji, tā nu šo izlietoju kā ķermeņa skrubi. :)
  • Foreo Day Cleanser - lai gan bija diezgan aromatizēts, izlietoju, darbībā bija tīri pieņemams. 
  • Lavanila The Healthy Deodorant - lai gan šim dabiskajam dezodorantam ir diezgan stiprs aromāts, manā degunā nekož. Tā nu lietoju dienās, kad nav nekas svarīgs paredzēts un ir ok nedaudz pasvīst, taču ar jauku aromātu. :) 
  • Firming Contouring Eye Cream - nav ne jausmas, no kāda zīmola, jo šo produktu testēju anonīmā testētāju panelī (man atsūtīja produktus un instrukcijas, kas jādara un bija regulāri jāziņo). Krēms man patika un turpināju to lietot arī pēc obligātā 1 mēneša. 
  • Etude House Moistfull Super Collagen Eye Concentrate - viens no korejiešu minīšiem, lai gan bija diezgan aromātisks (kā ir teju visa korejiešu kopjošā kosmētika), tomēr man ļoti patika, darīja visu, kas acu krēmam jādara. 
  • Dermalogica Ultrasmoothing Eye Serum - ļoti interesants acu serums, pilnīgi šķidrs. Nogludināja un mitrināja ādu ap acīm, bet bija kaut kāda mazliet dīvaina kņudinoša sajūta. 
  • Dr.Dennis Gross Alpha Beta Peel - šo 2.pakāpju pīlīngu lietoju jau ne pirmo reizi, pilnai pakai pārāk dārgs, bet, ja ir iespēja, vienmēr paņemu šos paraudziņus. Pēc šī āda jūtas labi attīrīta. 
  • Paula's Choice Skin Recovery maska un toneris paraudziņos - šī līnija mani nebija uzrunājusi jau agrāk, šie produkti arī nebija nekas īpašs. 

Miskastē lido neizlietoti (šie, starp citu, visi no skaistumkastītēm):
  • Marlowe Body Butter - kā krēmam nekāda vaina, izņemot to, ka kaitinošs aromāts. 
  • Olay Regenerist Luminous Dark Circle Correcting Hydraswirl Eye - šis acu krēms man neiepatikās, pārāk sudraboti mirdzošs, kā arī tāda jokaina tekstūra, manuprāt, abas krēma daļas ne pārāk labi sajaucās, nācās spiest vairāk krēma, nekā vajadzīgs, un manuāli miksēt. 
  • Derma E Hydrating Night Creme - arī kaitinošs aromāts, nemaz nevarēju pārliecināties, kāds šis krēms ir darbībā. 
Tā nu šoreiz salīdzinoši īsi, bet lēnām gatavojos lielajai tīrīšanai. :) 

2 komentāri:

  1. Žēl, ka dēļ aromata nevar izbaudīt labumus...
    Forši būtu redzēt to kosmētikas stūrīti un atbrīvošanas procesu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ceru, ka tas kaut kad mainīsies, ka kopjošās kosmētikas produktiem liek tik niknus aromātus.. Smaržvielas tak ir kairinātājs, un es personīgi jau esmu tanī stadijā, kad man ir akūta reakcija.. :(
      Hmm, ok, padomāšu, kā to varētu tā labāk vizuāli atspoguļot.

      Dzēst