sestdiena, 2017. gada 17. jūnijs

Brazilian Bum Bum Cream :)


Šodien pāris vārdos par pēdējā laikā popularitāti ieguvušo ķermeņa krēmu Brazilian Bum Bum Cream. Kas tad tas tāds ir? 

Ražotājs Sol De Jaineiro ir amerikāņu uzņēmums, pretstatā radītajam iespaidam, ka tas nāk no  Brazīlijas. Uzņēmums gan apgalvo, ka ļoti "mīl" Brazīliju un, ka produkta sastāvdaļas ir iegūtas vai iedvesmotas no Brazīlijas. Īpašnieki paši ir amerikāņi, bet ir pārcēlušies uz dzīvi Rio, Brazīlijā.

Ražotājs apgalvo, ka šis ir ķermeņa krēms, kas ātri uzsūcas, nostiprina un nogludina ādu. 

Krēma sastāvā ir dažādi Brazīlijas augi - guaraná, cupuaçu sviests, açaí, kokosriekstu eļļa un tml. Aromāts tiek aprakstīts kā pistācijas un karamele, kam varētu arī piekrist. Man aromāts liekas ļoti spēcīgs, bet citiem tas noteikti liksies kā bonuss. 
Sastāvā neesot parabēnu, sulfātu, ftalātu, dzīvnieku valsts subproduktu, propilēnglikols, sintētiskās krāsvielas, PEG un naftas produkti. 


Visas šitās smalkās vielas, kā arī kvalitatīvais iepakojums rezultējas iespaidīgā cenā - ceļojumu izmēra burciņa (kura ir man) 75ml maksā $20, savukārt lielā burka 240ml - $45.

Krēms ir uz sviesta pusi, mitrinošs, barojošs, iesūcas labi un ātri un neatstāj lipīgu kārtu. Aromāts ir spēcīgs un uz ādas saglabājas ilgi. 

Kā pie ļoti populāriem produktiem, atkal jāuzdod jautājums - vai ir tā vērts? 

Šis, man liekas, ir viens no tiem gadījumiem, kad ir nostrādājis labs mārketings. Fifīgs nosaukums ("dibena krēms"), mazliet citādāks dizains, atrašanās Sephora tīklā un, protams, pēdējos gados neiztrūkstošais mārketinga elements - sociālo mediju "ietekmētāju" (influencers) sajūsma. Es pat ietu tik tālu un apgalvotu, ka pilnīgi pietiktu arī tikai ar pēdējo - apgrozība youtube zvaigžņu video parasti nodrošina arī stipri viduvēju produktu lielu popularitāti. Ķermeņa kopšanas produktiem gan šajā starmešu gaismā nokļūt ir grūtāk, jo piedāvājums ir plašs, un produkts tomēr ir kaut nedaudz jāpalieto, lai par to būtu ko pateikt. 
Ar to es negribu teikt, ka šis ir viduvējs produkts, bet nu nekas "ārpus šīs pasaules" arī nav. Labs ķermeņa krēms, kas veic solītās funkcijas un varbūt mazliet piedāvā arī "luksus pieredzi". 

Acīmredzot cilvēkiem šis karameļu-pistāciju aromāts labi iet pie sirds, un zīmols ir izlaidis tāda paša aromāta ķermeņa smaržas (mist) un dušas želeju. Vēl atraktīvi dzeltenā iepakojuma produktu klāstā pieejams lūpu balzāms, ķermeņa apmatojuma balināšanas komplekts un kāju krēms. Zīmols piedāvā vēl vienu ķermeņa krēmu - ar acai ogu aromātu un violetā iepakojumā, bet šo man nav vēl sanācis pasmaržot. 

Man atkārtots pirkums nebūs, bet, ja jūs ieinteresēja, tad šo var iegādāties Sephora veikalu tīklā ASV, Eiropā var pasūtīt no Cult Beauty.

6 komentāri:

  1. Krēms izskatās labs, ja vien nemaksātu 20 $ :)

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti gribu šo pamēģināt un arī acai krēmu, bet cenas dēļ nevaru saņemties :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja ir iespēja pasmaržot, tad iesaku to vispirms izdarīt, pirms pirkšanas. Ja tas aromāts nenormāli savaldzina, tad varbūt ir vērts pirkt, bet citādāk noteikti ir daudzi līdzvērtīgi krēmi-sviesti. Piemēram, no Laura Mercier.

      Dzēst
  3. lai cik man nepatiktu ķermeņa krēmi, tad, ja vien mani neurdītu kaut kāda bloggera ziņkāre, tad diez vai pat īpaši vēlētos mēģināt, redzot cenu. Ko tik mūsdienās ar dažiem ietekmīgiem Instagram postiem nenopārdos :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī neesmu mega ķermeņa krēmu cienītāja, mani konkrēti sagrāba visi tie mārketinga triki.. :)

      Dzēst