piektdiena, 2013. gada 27. septembris

Ilgi pelnīts bonuss - Laura Mercier Flawless Classics

Viens no maniem iecienītākajiem kosmētikas avotiem ir veikalu tīkls Sephora. Bieži vien izvēlos iepirkties tur un nevis produkta ražotāja firmas veikalā vai online veikalā, jo Sephora piedāvā klienta karti un arī krāt punktus. Par punktiem var dabūt visādas dāvaniņas - paraugu izmēru kosmētikas produktus. Protams, dažkārt pats ražotājs piedāvā bonusā kādus feinus produktu paraugus, tad tomēr krītu kārdinājumā, un iepērkos pie viņiem. 

Sephorai ir vēl tāds bonuss, ka pie katra pirkuma var izvēlēties 3 paraudziņus no konkrētā brīža piedāvājuma. Bieži tās ir smaržas, kas man tā ne pārāk interesē, līdz ar ko izvēlos visu citu. 

Izlēmu punktus krāt kādam vērtīgākam bonusam. Tā nu beidzot sakrāju vēlamo punktu kopsummu un varēju izvēlēties paraugu komplektiņu. Ilgi šaubījos starp Bobbi Brown un Laura Mercier komplektiem, jo abas šīs firmas man patīk un mājās ir ne viens vien produkts. 
Izvēle krita par labu Laura Mercier, jo tur komplektā bija mana ilgi kārotā (bet ne kritiski nepieciešamā) fan brush. :) Ceļojuma izmēra gan, bet nu kurš skatās dāvinātam zirgam zobos... 

Tā kā citu neko aktuālu nevajadzēja pirkt, bet, lai pasūtītu dāvanu komplektu, tomēr kaut kas ir jāpērk, nolēmu iegādāties higiēnisko lūpukrāsu par $5. :) 

Un tā, šodien pie mājas durvīm atradu gaidīto paciņu. Mūsu apkaimē paku piegādātāji kā parastais pasts, Fedex, UPS un tml. pakas (ja vien tas nav alkohols) atstāj pie durvīm, vismaz pie privātmājām. Pie dzīvokļiem dažkārt atstāj tikai lapiņu un ir jāiet uz pārvaldnieka ēku, lai dabūtu paciņu. 

Paciņā saņēmu:

  • Speciāli Sephoras klientiem sakomplektētais Laura Mercier Flawless Classics, 
  • 2 veidu Bumble and bumble šampūns/kondicionieris paraudziņi (BB thickening un BB Surf), 
  • First Aid Beauty Ultra Repair Cream,
  • "galvenais pirkums" YuBe Lip Balm. 
Visas firmas man jau ir pazīstamas, izņemot YuBe, no viņiem tas man ir pirmais produkts. Atvēru, pasmaržoju, hmm, nu ļoti dīvaina smarža, kā mans pretiesnu līdzeklis.

Laura Mercier kastītē dabūju šādus gardumiņus:

  • Tinted moisturizer SPF20, nude tonī,
  • Universal invisible loose setting powder,
  • Foundation primer,
  • Flawless skin face polish,
  • Lip glace, rose tonī,
  • Mini fan powder brush.
Nevienu no šiem Laura Mercier produktiem vēl nebiju mēģinājusi, izņemot setting powder, kas nāca komplektā ar Undercover Pot korektoru (concealer). Par to pārāk lielā sajūsmā nebiju, jo mana "normālā" āda brīžiem mēdz būt pasausa un tai nepatīk papildus sausināšana. 

Bet par visu pārējo atsauksmes sekos.
Tāda priecīga diena! Gaidu nākamo īpaši priecīgo dienu, jo tuvojas mans NARS pasūtījums - jau atkal iekritu uz bonusa dāvaniņām. :)

P.S. Piedodiet par foto kvalitāti - man nav nekādas pieredzes objektu fotografēšanā, kur nu vēl atbilstošas foto tehnikas. Manam ziepjutraukam izbeidzās baterija, tad nu šīs bildes ar telefonu. :(

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru