trešdiena, 2013. gada 25. septembris

Mans atklājums - Vaseline Spray&Go

Mans jaunākais atklājums no ādas kopšanas līdzekļiem - Vaseline Spray & Go - pūšamais ķermeņa krēms.
Līdz šim neko no Vaseline nebiju mēģinājusi, kaut kā tas nosaukums tāds.. nu.. neuzrunāja. :)

Bet paļāvos uz atsauksmēm, un nolēmu izmēģināt šo produktu. Galvenokārt tādēļ, ka man patīk viss, kas pūšams un automātisks utt. :)  
Un lai gan parasti ādas kopšanā cenšos pieturēties pie eko līdzekļiem, tomēr, ja kas cits iepatīkas, tad tomēr padodos kārdinājumam.

Cena arī salīdzinoši ļoti patīkama - $5.94 (pirms nodokļiem), tā ka arī ja nepatiktu, nebūtu liela bēda.  

Kas tad tas īsti ir par zvēru. Vaseline Spray & Go sērija patiesībā ir parasts mitrinošais ķermeņa krēms, tikai izsmidzināmā veidā. Ražotājs sola dziļu mitrināšanu, ātru uzsūkšanos un ērtu lietošanu. Manā skatījumā visi solījumi ir izpildīti. Lietošanas princips ir tāds pats kā izsmidzināmajiem "saules krēmiem", kuru liela fane arī esmu - uzpūt, izsmērē un aiziet. Pretstatā saules krēmiem, šis patiešām neatstāj nekādas lipīgas pēdas uz ādas - ātri uzsūcas un padara ādu maigu un samtainu. 
Piedāvājumā - 3 "garšiņas"

Ražotājs piedāvā 3 veidus - ar aloju, ar auzu ekstraktu un ar kakao sviestu. Es izvēlējos dzelteno, ar auzu ekstraktu. Tā kā esmu lielā sajūsmā par lietošanas ērtumu un radīto efektu, tad noteikti izmēģināšu arī pārējos. Apsveru arī iespēju nomēģināt izslavētos lūpu mitrināšanas produktus. 

Man personīgi ir ļoti svarīgi, lai produkts ātri uzsūcas - tā kā esmu slinka un mitrinošo krēmu nereti smērēju pēdējā brīdī pirms ģērbšanās, tad tas ir ļoti būtiski, lai krēms sasūcas ādā un nevis drēbēs.. :) 

Nevarēju atrast informāciju, vai šo produktu Latvijā var iegādāties, internets saka, ka drīzāk nē, taču tas noteikti ir dabūjams Lielbritānijā un Skandināvijas valstīs. Pa pastu pasūtīt gan droši vien nevar, jo tas ir produkts pudelē zem spiediena (vismaz US tādus pa gaisa pastu nevar sūtīt, tikai pa zemes transportu).

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru