otrdiena, 2014. gada 22. aprīlis

Aprīļa Glambag - Beauty Rocks


Jau atverot paciņu, pirmais iespaids par šī mēneša somiņu ir ļoti pozitīvs. Pati somiņa ir tumši zilā krāsā, ar skaņuplates zīmējumu, un no forša lietussarga tipa materiāla. Arī saturs daudzsološs.


  • dr.brandt microdermabrasion skin exfoliant - mikrodermabrāzijas skrubis, ceļojumu izmērā 7.5g. Pilnais 60g/$78.
Ražotājs sola, ka šis skrubis maigi attīrīs no mirušajām ādas šūnām un mīkstinās ādu, esot laba alternatīva profesionālām procedūrām mājās apstākļos. Drošs visiem ādas tipiem. Maigi jāiemasē ādā 1-2 minūtes, izvairoties no acu zonas, pēc tam noskalo, nosusina. Lietot 1-2 reizes nedēļā.

Es sākumā biju skeptiska, jo man ir līdzīgs mikrodermabrāzijas skrubis, kas ir ļoti intensīvs un manai ādai par skarbu. Šis izrādījās diezgan maigs, abrazīvās daļiņas ir pietiekamā daudzumā, bet, ja rīkojas pēc instrukcijas, tad priekš manis retai reizei, kad prasās manuāla ādas attīrīšana, būs ļoti labs. Smuka smarža. Patīk. :)

  • bigsexyhair Root Pump Volumizing Spray Mousse - apjomu palielinošas izpūšamas putas.  Ceļojumu izmērs 50ml/$6.
Ražotājs sola lielu apjomu pie saknēm. Izsmidzinot, pārtop par putām. Uzklāj sausiem matiem, lai paceltu saknes, vai sausiem - lai piešķirtu tekstūru. Pasargā no mitruma, vidēja noturība. Domāts smalkiem, vidējiem matiem.

Es sapūtu pie saknēm, izpūtās vieglā migliņā, matus nesalipināja, viegli veidojās. Noturība rādās, ka tiešām ir vidēja, bet man pietiek. Man patīk, lietošu. :)


    • Cailyn Tinted Lip Balm - tonēts lūpu balzāms tonī Apple Pink. Pilnais iepakojums 4g/$19, pieejami 18 toņi. 
    Ražotājs sola: īpaši matēts, mitrinošs lūpu balzāms ar bagātīgu toni un ilgu noturību. Iesaka lietot vienu pašu vai kopā ar kādu mirdzošu balzāmu. 

    Es: Ļoti interesants iepakojums - apakšā maza bundžiņa, savukārt kātā paslēpta otiņa. Lietošanā ērti, bet nu līdzi tādu somiņā nepaņemsi. Tonis sākumā likās nekāds, bet uzklājot uz lūpām, pārsteidzošā kārtā labs (sk. bildē zemāk).
    Man matētais efekts par sausu, virsū klāju beztoņa spīdumu, tad viss ļoti labi. Patīk, lietošu. :)

    • Elizabeth Mott pop! goes the shadow - acu ēna tonī Champagne. 2g/ $12.99. Pieejams 3 toņos. 
    Starp citu, interesanta kompānija - pagaidām piedāvā tikai 4 produktus - 1 tušu, 3 ēnas, 3 zīmuļus un 1 lash card (kartīte, lai ērtāk uzkrāsotu, atdalītu un citādi izrīkotos ar skropstām).

    Ražotājs sola intensīvu, ilgnoturīgu krāsu, vieglu uzklāšanu un iztušēšanu. 

    Man likās nu ļoti spīdīga ēna, bet labi klājās, labi pludinājās, tāda interesanta tekstūra, it kā krēms, bet ne īsti. Noturība laba, iztur visu dienu, neizkustoties. Vieglā klājumā varētu lietot arī kā izgaismotāju uz nosauļotākas ādas toņa, jo ir tāds zeltains spīdums. Patīk. :)

    • Urban Decay 24/7 Velvet Glide-On Eye Pencil - 24/7 sērijas melns acu zīmulis tonī Black Velvet. Šis ir ceļojumu izmērs 0.8g. Pilnais 1.13g/ $20.
    Ražotājs sola velveta gludu, ūdensnoturīgu līniju īpaši melnā krāsā. 

    Es: Mīksts, piesātināts melns zīmulis, ar ļoti labu noturību - man pat no augšējās ūdenslīnijas izkustējās minimāli. Un melnums tiešām intensīvs. Patīk, lietošu. :)







    ***
    Daļa produktu izmēģinājumā (ēnas, zīmulis, lūpukrāsa):

    Nu ļoti veiksmīga somiņa, visi produkti patika un tiks lietoti. 

    4 komentāri:

    1. Skaists koptēls, man iepatikās ēnas. :)

      AtbildētDzēst
      Atbildes
      1. Paldies! Man sākumā likās, ka būs traki mirdzoša, bet izrādījās tiešām forša..

        Dzēst
    2. tas zīmulis tiešām izskatās super melns un intensīvs - forši. vispār visi produkti izskatās labi :) Un lūpu krāsa tev ļoti piestāv :)

      AtbildētDzēst
    3. Paldies! Man pašai tas ir liels atklājums, citādi es tik lietoju vienus un tos pašus toņus un "nekāpju ārpus kastes".. Šī bija mana pirmā saskarsme ar UD 24/7 zīmuli, domāju, ka varētu mēģināt arī citas krāsas, rādās tiešām labi, kā slavē.

      AtbildētDzēst