trešdiena, 2014. gada 9. aprīlis

Lūpu krītiņi jeb Clinique vs Revlon vs Covergirl

Neatceros vairs, kādā kārtībā pārdošanā parādījās lūpu krītiņi, droši vien jau ka Clinique bija pirmais un visi pārējie ātri sekoja. Šodien katrai firmai ir pat vairāki krītiņu paveidi, bet salīdzināšu tos, kas ir manā rīcībā. Ja nu kāds nezina, kas šie crayons vai krītiņi ir - tas ir resnāka diametra lūpu zīmulis-balzāms. :)
Salīdzinājumu veicu šādās kategorijās (kas man ir svarīgi): smarža, tekstūra, pārklājums, noturība.
  • Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain tonī 030 Smitten - $8.99. Pavisam ir 12 toņi. 
Ražotājs sola, ka šis balzāms-traips dos mīkstākas, gludākas lūpas ar perfektu, ilgnoturīgu krāsu. Želejveida formula. Krītiņš ir izskrūvējams, asināšana nav nepieciešama.
Mans novērtējums
Smarža: Piparmētra/mentols. 
Tekstūra: Sviestīgs.
Pārklājums: Vidējs, ar spīdumu. 
Noturība: Tā kā šis reizē ir arī stain, tad tonis ieēdas lūpās, mitrinošais pārklājums gan ātri noēdas.
  • Clinique Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm, tonī 10 Bounitful Blush - 3g/$17. 16 toņi. 
Ražotājs sola, ka šis mitrinošais, tonētais lūpu balzāms sniegs vieglu spīdumu. Asināšana nav nepieciešama, izskrūvējams. Bez smaržas. Šis tonis tiek raksturots kā sheer dusty rose.
Mans novērtējums
Smarža: Gandrīz nav, mazliet pēc krītiņiem.  
Tekstūra: Sviestīgs.
Pārklājums: Caurspīdīgs, ar nelielu spīdumu. 
Noturība: Ātri noēdas. 
  • Covergirl Lipperfection Jumbo Gloss Balm tonī Jam Twist 255 - 3.8g/$8.99. 16 toņi.
Ražotājs apgalvo, ka šis ir inovatīvs produkts, kas apvieno caurspīdīgu krāsu un vieglu spīdumu, un nav lipīgs. Sastāvā šī un mango sviesti. Izskrūvējams. 
Mans novērtējums
Smarža: Gandrīz nav, mazliet pēc krītiņiem. 
Tekstūra: Sviestīgs, vairāk kā abi iepriekšējie.
Pārklājums: Viegls tonis, diezgan caurspīdīgs, ar nelielu spīdumu. 
Noturība: Diezgan ātri noēdas. 

Kopsavilkums:
Ja jāatklāj visas kārtis, tad pirmais manā īpašumā nonāca Clinique un tā kā nejutos no šī produkta pārāk iespaidota, nolēmu meklēt drugstore alternatīvas. Pirmo mēģināju Revlon, bet mani uzreiz atsita tās piparmētras, tādēļ ķēros pie Covergirl
Lai gan visiem 3 mēģinātajiem krītiņiem pamatīpašības ir diezgan līdzīgas (vāji-vidēji pigmentēti lūpu balzāmi) un ne par vienu neesmu milzīgā sajūsmā, cenas-rezultāta attiecība, manuprāt, vislabākā ir Covergirl Jumbo balzāmam. 
***
Kādas jums attiecības ar lūpu krītiņiem?

8 komentāri:

  1. Man ar 3 gab - Rimmel, Catrice un Lumene. Visi +/- vienādi. Gribētu vēl, bet lūpām es lietoju samērā mazu toņu gammu, sanāks atkārtošanās.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai ne.. man ar visi, ko apskatos arī veikalā, liekas gandrīz vienādi.. Es cenšos izrauties no saviem iecienītajiem toņiem un ik pa laikam mēģinu kaut ko jaunu, toņu ziņā..

      Dzēst
  2. nav man neviena. it kā gribējās, bet zin kā... es lūpas tik bieži nekrāsoju, pārsvarā no rīta un pēc tam pāreju uz balzāmu darbā... un it kā ir pietiekami jau dažādi lūpu produkti - es vnk nespēju visu izlietot, laikam tāpēc vēl neesmu nevienu nopirkusi :D un laikam tajos nav nekas tāds, kas mani 100% pārliecinātu, ka man ļoti, ļoti vajag :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, nu šis kaut kā nav tāds wow produkts, ko vajag, vajag... Gribējās pamēģināt, pamēģināju, bet ikdienā lietoju diezgan reti...

      Dzēst
  3. Man ir Clinique chunky cherry. Ļoti patīk, pašlaik ir mans mīļākais tonis no visim lūpu produktiem kolekcijā, bet lietojas gan ātri.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Smuks tonis tam cherry.. Droši vien, ja ir ideālais tonis, tad pārējam nav nozīmes.. :)

      Dzēst
  4. ir pārītis, dažādu firmu. nevarētu teikt, ka esmu īpašā sajūsmā, jo man sausina lūpas. jālieto viltīgā kombinācijā ar lūpu balzāmu, kas sarežģī dzīvi (jo, uzklājot nepareizi, izskatās neforši). tā ka man kopumā tā ir vilšanās (neliela)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Taisnība par to sausināšanu, man arī prasās papildus "slapjums" patiesībā... Un vispār, es esmu vairāk lūpu spīdumu/laku piekritēja, varbūt tāpēc..

      Dzēst