sestdiena, 2014. gada 12. aprīlis

Meitenes ielās jeb pasēdējām Drybar

Decembrī jau rakstīju par manu pirmo pieredzi matu ieveidošanas (blowout) salonā Drybar.
Tā man likās laba ideja kādam no meiteņu vakariem, ko pēdējā laikā gan retāk, tomēr vēl aizvien šad tad piekopjam. 
Šoreiz, atzīmējot 3 vārdadienas, nolēmām iziet ielās un pirms tam mazliet iefrizēties šajā salonā. 
Tā nu pieteicu 3x galvas masāžu + matu veidošanu un kā reiz piemērotā - lietainā sestdienas vakarā devāmies uz Sanhosē.

Gaidot savu kārtu, jau atkal priecājos par tematisko dizainu - Drybar raksturīgie dzeltenie fēni atrodami arī apgaismojumā.. :)

Pēc lieliskas matu mazgāšanas un galvas masāžas procedūras, 3 frizieres ķērās pie mūsu matu saveidošanas. Kaut kā visām mums bija galvā doma par ruļļiem, tad nu te arī ir rezultāts - dažādu paveidu lokas.
Manējie: 
Man kaut kā likās, ka manā gadījumā varēja tos matus vairāk uz sejas virsū samētāt, nevis pretēji - nost, jo man pašlaik nav "čolkas", līdz ar ko seja tāda paplika... Es, protams, piekasos.. :)

Un šeit draudzenēm rezultāti: 
Šīs frizūras man abas ļoti patika.. Jāpiebilst, ka tumšie mati abi oriģināli ir taisni, savukārt blondie ir ruļļaini.
Ārā lija lietus un bija mitrs, bet mana frizūra izturēja vakaru, kā arī viegli viļņi saglabājās vēl 2 nākamās dienas. Tā ka vai nu tur veidošanas tehnika vai Drybar matu līdzekļi pie vainas, bet ar noturību viss bija kārtībā. 

Un smejies vai ne, bet Drybar apmeklējums laikam nav iespējams, pēc tam neieejot H&M. Es līdz šim neesmu neko daudz atrādījusi no apģērbu pirkumiem, bet varbūt tas kādam ir interesanti... :)
Svārciņi $5, jau redzēti TAG rakstā
Krekliņš $5
Blūzīte $10

Pašlaik gandrīz nav iespējams nopirkt blūzītes bez astes.. Un šādas, rozā, manā kolekcijā jau ir vairākas, ar dažādas pakāpes caurspīdību - tādējādi cenšos ienest kaut ko košu savā citkārt tumšajā garderobē.. :) 
***
Ko jūs darāt "meiteņu vakaros"? 

2 komentāri:

  1. Superīgi meiteņu vakari... mēs laikam ar meitenēm galīgi šitā jau sen nedaramies- šķiet būs tāds jāuzrīko... ar našķiem, filmām, pidžammām... savādāk tipiskie meiteņu vakari ir ar balto krievu un ballīti :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :) Man tādi vakari ļoti patīk - pavadīt sievišķīgi bezrūpīgu laiku ar meitenēm, nedomājot par mājas vai darba rūpēm..

      Dzēst