trešdiena, 2014. gada 6. augusts

Jūlija Glambag - Sensationally Sunkissed

Jūlija somiņas tēma atkal par vasaru. Tā reāli man ar vasaru asociējas tikai 1 produkts, pārējie varētu būt jebkurai sezonai.. bet par visu pēc kārtas..
  • bareMinerals 5 in 1 BB Advanced Performance Cream Eyeshadow SPF15 - krēmveida acu ēna tonī Divine Wine, 1ml (pilnais 3ml/$18). Pieejama 10 neitrālos toņos.
Ražotāja norādījumi
Kas tas ir: krēmveida acu ēna.
Ko tas dara: darbojas kā praimeris, izgaismo, izlīdzina mazās krunciņas, dod krāsu, kas saglabājas 12h, aizsargā no saules.
Sastāvā: titāna dioksīds aizsardzībai no saules. 
Kā ar to rīkoties: Uzklāj un izlīdzina ar pirkstu vai otu pa plakstiņu, var lietot kā bāzi citām ēnām. 

Mani novērojumi:
Ļoti pigmentēta ēna, ātri nožūst, tāpēc iztušēšana jāveic ātri. Var iztušēt diezgan caurspīdīgu, bet, klājot biezākā kārtā vai vairākkārt, var iegūt ļoti intensīvu neitrālu toni. Visu dienu neizkustas no vietas, arī 30 grādu karstumā. Šī patīk, priecīgi lietoju karstajā vasarā. :)

Tikko uzklāta
Pēc nožūšanas
  • Hang Ten Dark Tanning Oil SPF 08 - sauļošanās eļļa, 30ml (pilnais 237ml/$11.99)
Ražotāja norādījumi
Kas tas ir: sauļošanās eļļa. 
Ko tas dara: palīdz veidot dabīgu iedegumu.
Sastāvā: octinoxate – 4.0%, octisalate – 3.0% un dažādas eļļas.
Kā ar to rīkoties: uzklāj un dodas sauļoties.

Mani novērojumi:
Neko neesmu novērojusi, jo šo produktu nedomāju izmēģināt. Tā kā esmu ar visām četrām par saules aizsardzību, tad speciāli gulēt un sauļoties nav manos plānos, kur nu vēl ar iedegumu pastiprinošu eļļu. :( 








  • Pixi Beauty Mini Tinted Brilliance Balm - lūpu balzāms tonī Unique Pink, 1.8g (pilnais $14)

Ražotāja norādījumi
Kas tas ir: spīduma balzāms.
Ko tas dara: aizsargā un mitrina lūpas, dod toni atkarībā no lūpu pH līmeņa.
Kā ar to rīkoties: Uzklāj uz lūpām, pēc tam, kad balzāms ir novalkājies, uz lūpām paliek personalizēts tonis, kas atkarīgs no katra valkātāja lūpām. Balzāms ir izskrūvējams, nav jāasina.  

Mani novērojumi: 
Šim balzāmam ir ļoti viegla piparmētru garša, tas dod patiešām spīdīgu spīdumu. Par toni man grūti ko teikt, jo konkrētais - Unique Pink ir ļoti caurspīdīgs. Kā mitrinošs balzāms - patīk. :)







  • Befine Food Skin Care Daily Moisturizer SPF15 - sejas krēms, 44ml (pilnais 50ml/$24)
Ražotāja norādījumi
Kas tas ir: viegls, mitrinošs krēms ar SPF15.
Ko tas dara: mitrina, aizsargā.
Sastāvā rozmarīns, granātābols un rīsu proteīni. 
Kā ar to rīkoties: uzklāj sejai, kaklam, krūtīm, var lietot arī rokām kā saules aizsargkrēmu.

Mani novērojumi: 
Ir viegla saules krēma smarža, līdzīgi arī uzvedas - ne pārāk ātri sasūcas. Priekš saules krēma man gribētos vairāk to SPF, savukārt priekš iekštelpu krēma man par taukainu. Ne pārāk. :|









  • wHet refined nail lacquer - nagu laka tonī Facetious, 10ml (pilnais 15ml/$15), pieejama 24 krāsās. 
Ražotāja norādījumi
Kas tas ir: ilgnoturīga (līdz 7 dienām) vegāna nagu laka ar izcilu spīdumu 
Ko tas dara: ļauj izpausties personībai ar avangardiskiem toņiem
Sastāvā nav formaldehīdi, toluēns un dpd (dibutyle phthalate).
Kā ar to rīkoties: uzklāt 1 kārtā. 

Mani novērojumi: 
Tonis paspilgts tādai ikdienas lietošanai, bet for fun, kāpēc ne. Labi tas, ka sastāvā nav tie pieminētie kaitīgie nagu laku elementi, bet citādāk neko īpašu šinī lakā nesaskatīju. Noturība laba, bildē 3. dienas nagi, kas priekš manis ir ļoti labs rādītājs. Šim tonim ar 1 kārtu nepietika, noteikti vajadzīgas divas. Nekas īpašs. :|

***
Šomēnes interesanti produkti, piedevām vairāki no jau pārbaudītām firmām, kas priecē. 
Bet vispār man šīs kastītes/somiņas piedāvājums jau sāk apnikt, gribas pamēģināt ko jaunu. :)

2 komentāri:

  1. Tā nagu laka ir mans sapnis! Jau ilgi meklēju līdzīgu toni vietējos plauktos, bet kaut kā neatrodu :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Žēl, ka man pašlaik nebrauc neviens ciemiņš uz LV, es varētu Tev šo aizsūtīt. :) Bet pie iespējas kaut kad to arī varētu realizēt.

      Dzēst