sestdiena, 2014. gada 29. novembris

FOTD - 18. novembrī

Novembris ir visādu svētku pilns.. Nupat jau aizvadīta Pateicības diena un gandrīz arī trakā iepirkšanās Black Friday, bet šodien par pavisam nesenajiem Latvijas svētkiem. 

Mūspusē oficiālās valsts svētku svinības parasti notiek 18. novembrim tuvākajā svētdienā, kad diena tiek veltīta svinīgajiem sarīkojumiem. 

Svētku pasākumi parasti ietver dievkalpojumu, svinīgo aktu, kurā uzstājas kāds svarīgs runātājs, šoreiz tas bija Latvijas vēstnieks ASV, tad ir vēl visādas runas, apsveikumi un arī koncerts. Es kā sabiedriski dikti aktīvs cilvēks, piedalos un rīkojos visādās lietās, tai skaitā, dziedu arī korī. 

Mans tērps šajā dienā jau kuro gadu ir nemainīgs.. :) Nu, varbūt pamainās kādas detaļas, jo tautastērpu šeit parasti aizņemos. 

Pašā 18. novembrī parasti noturam svētku vakariņas tuvāko draugu lokā. Šim gadījumam par godu mazliet sapucējāmies. :) 
Es un mans fotobomberis...
Grimā izmantotie produkti un rīki - dažas manis ļoti iecienītas lietas un daži produkti tika izmēģināti no jauna:

Sejai (augšējā rindā no kreisās): 
  • Urban Decay All Nighter Setting Spray - ar to parasti nostiprinu grimu gan procesam pa vidu, gan pavisam beigās, īpaši, kad sanākusi drusku pasausa seja. :) 
  • Yaby Natural Liquid Foundation (oil free), tonī buff - atkārtots mēģinājums šo tonālo pieradināt.. Ieguvu vienā no Glamsomiņām. Finišs ir ok, bet tomēr mazliet sausina, laikam nesadraudzēsimies. 
  • Make Up For Ever HD Pressed Powder - šis ir mans ikdienas produkts, ļoti patīk. 
  • Too Faced Sun Bunny Natural Bronzer - variēju starp dažādiem TF bronzeriem, šis ir ar nedaudz par daudz spīdumiņiem, bet nu uz svētkiem jau var. :)
  • Josie Maran Coconut Watercolor Cheek Gelee, tonī Pink Escape - želejveida vaigu sārtums, dikti interesanta struktūra - cenšos iemīlēt ne-pūdera sārtumus. Ar šo ir diezgan viegli sastrādāties. :)

Acīm&lūpām (vidējā rindā):
  • MAC Brooke Shields Gravitas palete, lietoti toņi acīm - pa visu plakstiņu Satin Taupe, v stūrītī Plummed, uzacīm Persuade. Šī palete arī labi iegājusies ikdienas apritē. 
  • Hourglass Opaque Rouge Liquid Lipstick tonī Icon - šo mēģināju pirmoreiz. Matēts lūpu krēms, nedaudz sausinošs, izceļ nepilnības. Noturība noteikti nav solītās 14h. 
  • Stila Lip Glaze tonī Vanilla - prasījās tomēr pa virsu balzāmu, mazliet arī brūnīgais zelts piezemēja koši sarkano toni.  

Izmantotie ieroči (apakšējā rindā): 
  • Real Techniques Duo-fiber Face Brush - pūderim un/vai bronzerim. Sārtumam lietoju pirkstus. :)
  • 2x MAC 217 otas - mani darba zirdziņi acīm.
  • Real Techniques Nic's Picks komplekta Base Shadow Brush - arī ikdienas palīgs. 
  • Real Techniques Nic's Picks komplekta Angled Shadow Brush - ļoti ērta pludināšanai.  
  • Tweezerman skropstu atliecējs - bez šī ne dienu. :)
  • Lorac Cobra Mascara - mana pirmā iepazīšanās ar šo tušu, vēl nevaru saprast, vai man patīk kobras galvveidīgā birstīte.. :)
  • Real Techniques Nic's Picks komplekta Eyeliner Brush - lietoju uzacīm, rādās forša dažādiem mērķiem. 
  • Tweezerman uzacu ķemmējamā birstīte.
  • Anastasia Beverly Hills Clear Brow Gel - mans ikdienas must-have produkts. 

    Pavadījām ļoti jauku vakaru, cepot pīrāgus, ēdot vakariņas un uzspēlējot Latvijas spēli.

    Ceru, ka arī jums bija jauki un sirsnīgi Latvijas svētki!

    6 komentāri:

    1. Es šogad pēc ilgiem laikiem svētku laikā biju Latvijā, pašai prieks un lepnums :)

      AtbildētDzēst
      Atbildes
      1. Super! Man arī gribētos.. Mēs beidzot pa ilgiem laikiem taisāmies ciemos, būsim uz svētkiem maijā.. :)

        Dzēst
    2. Man ļoti patīk tavs meikaps. :)
      Es gan Latvijas svētkos skatījos salūtu pa televizoru un daļā, kad sāka skanēt "Saule, Pērkons, Daugava" sāku raudāt kā negudra. :)

      AtbildētDzēst
      Atbildes
      1. Paldies!
        Jā, nu mums iet līdzīgi, kad paši korī dziedam šādas dziesmas svētku sarīkojumā. Saule Pērkons Daugava bija pagājušajā gadā.. Šogad mani stipri aizķēra Z.Liepiņa Svētī debesis šo zemi.. :)

        Dzēst