otrdiena, 2014. gada 25. novembris

Izpakojam kopā - Real Techniques Nic's Picks

Kā jau minēju agrāk, meklēju Real Techniques Nic's Picks veikalā, jo gribēju pirms pirkšanas  jaunās otas apskatīt tuvāk. Veikalā uz vietas tā arī neuzgāju, tad nu pie labām atlaidēm, pasūtīju vien no ULTAs veikala. 

Te nu ir mans jaunais komplektiņš ar 5 otām - ar skaistiem sudrabotiem rokturīšiem. 


3 no 5 otām ir jaunas, savukārt 2 pārējās no citām kolekcijām man jau ir un ir diezgan iecienītas ikdienas gaitās. :) Domāju, par otu kvalitāti daudz nav jāstāsta, tie, kam jau ir kādas RT otas, zinās, ka otas ir kvalitatīvas, no mākslīgiem teklona sariņiem, mīkstas un savu darbu padara ļoti labi. 

Un tā - no kreisās: Duo-Fiber Face Brush (jau bija ar baltu rokturi), Cheek Brush (jauna), Angled Shadow Brush (jauna), Base Shadow Brush (ar lillā rokturi) un Eyeliner Brush (jauna). 
Šajā foto ir  labi redzamas otu proporcijas, tālākos attēlos tās ir drusku mānīgas. :) 


  • Duo-Fiber Face Brush - šāda jau man ir, no baltā duo fiber komplekta. Mīksta, ne pārāk bieza  ota ar gariem sariņiem. Šo lietoju pūderim, bet otru man nevajag, tā ka šī paliek kādam no nākamiem giveaway.  








  • Cheek Brush ir jauna ota, bet pēc būtības ļoti līdzīga Multi Task otai. Arī par šo vēl domāju.. Es šo varētu lietot konturēšanai, bet man jau ir vairākas tādiem mērķiem piemērotas otas priekšā.. Varbūt arī aizies giveaway. 

Salīdzinājumam - Cheek Brush ir mazliet plakanāka un ar mazliet īsāk apcirptiem sariņiem. 












  • Base Shadow Brush man jau viena ir, no Starter set, ar lillā rokturi. Šīs, līdzīgi kā MAC217 nekad nevar būt par daudz, kārtīgs darba zirdziņš. Pēc formas un izmēra šī arī ir līdzīga 217, varbūt mazliet atšķiras griezums - šai sariņi ir piegriezti vairāk piramīdas formā.




  • Angled Shadow Brush ir jaunums RT kolekcijā - līdz šim šādas asimetriskas otas viņiem nebija. Pēc būtības līdzīga Base Shadow otai, bet garākā puse padara šo otiņu kuplāku. Ļoti ērta iztušēšanai plakstiņa locījuma vietā. 


  • Eyeliner Brush arī ir jaunums, šī ota ir ar īsiem un plāniem sariņiem, daudz mazāka nekā piem. RT Brow Brush. Es šo līdz šim esmu izmēģinājusi tikai uzacīm, tur strādā ļoti labi. Lainerim man prasās nedaudz vēl mazāku, tur es labāk lietoju RT Fine Liner Brush, bet līnijai ar tumšu acu ēnu varētu būt ļoti labi. 





Kopsummā, manuprāt, šis pašlaik ir vislabākais RT komplekts. Visas otas ir ļoti universālas, bet vienlaikus arī unikālas. 
Iesaku, laba dāvana svētkos sev vai kādam citam. :)

7 komentāri:

  1. Ak, jēl! Manas vēl ceļā - izskatās, ka komplektiņš būs gaidīšanas vērts! Paldies par atsauksmi! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Noteikti ir vērts! :) Protams, daudz kas atkarīgs no tā, kas jau mājās ir, bet ja otu nav simtos, tad šīs noteikti noderēs..

      Dzēst
    2. Es arī savas nepacietīgi gaidu!

      Dzēst
  2. Foršais komplekts, labs iesācējiem, jo ar šīm otām pašam sākumam var pietikt :) Nu un, protams, labs papildinājums kolekcijai!

    AtbildētDzēst
  3. Labs komplekts! Man visvairāk no tā patika Cheek Brush.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tā ir forša, bet man tomēr ir vairākas līdzīgas.. Būs vien laikam no šīs jāšķiras.. :)

      Dzēst