svētdiena, 2014. gada 2. novembris

Halloween un ekspresatsauksme par Covergirl lūpukrāsu :)

Kā jau varat iedomāties, mūspusē Halovīna vakars ir liela padarīšana. Pasākumi notiek skolās, mājās, uz ielām, ballītēs utt. 

Mēs nu jau 4. gadu pēc kārtas devāmies ciemos pie draugiem uz mājas ballīti un tad no turienes bērni devās saldumu ievākšanas pastaigā. Mēs pieaugušie reti kad pārģērbjamies, jo esam Latvijas latvieši un šī tradīcija nav mūsos vēl tā iesēdusies. Bet nu mazliet piedomāts tiek - ballītes vieta vienmēr ir tematiski dekorēta, ēdienos parādās pa kādam scary elementam un dažreiz kāds no pieaugušajiem arī pats izdekorējas. Bērniem, neapšaubāmi, tērpi pilnā ekipējumā. 

Mana princese bija ar mieru uzvilkt Annas no Frozen multenes tērpu. Bija drusku jāpierunā, jo tērpam apkaklīte "kož". Bet ar lakatiņu apakšā tomēr uzvilka. 

Pārējie no mūsmājas (ar visiem Latvijas ciemiņiem) bija Secret Service darbinieks, Jelly Belly fabrikas strādniece, zaķītis un es - Miranda Sings tēlā. Jautāsiet, kas ir Miranda? :) Tieši tāpat kā visi pārējie, kas mani ieraudzīja. :)

Mirandu lielākoties pazīst tikai kārtīgi youtube sērfotāji, jo viņa ir komiķe, kas kļuvusi par youtube zvaigzni. Raksturīgie elementi - neglaimojoši atsprausti mati, melns laineris, bezformīgas drēbes un pats galvenais - kārtīgi pāri malām pārķēpāta koši sarkana lūpu krāsa. :)
Ar viņas daiļradi varat iepazīties youtube vai viņas mājas lapā


Šim gadījumam par godu es kārtīgi notestēju savu koši sarkano Covergirl lūpkrāsu tonī Hot Passion. Tā, kā stāsta zinātāji, esot dublikāts MAC Russian Red lūpukrāsai. 

Tad nu varu pastāstīt, ka šī lūpu krāsa ir ļoti krēmīga, pigmentēta, klājas lieliski un precīzi - lai gan es krāsoju kārtīgi pāri lūpu līnijai, tā krāsa no turienes neizkustējās. Defektus neizceļ, bet mitrina un ir ļoti komfortabla valkāšanā.

Un izrādījās ārkārtīgi noturīga - pēc kārtīgām vakariņām, ēšanas un dzeršanas nekur nebija pazudusi - pat nebija daļēji noēdusies. Kad es vienā brīdī nolēmu to tomēr notīrīt, nācās kārtīgi berzt ar mitrajām salvetēm - tik noturīga tā ir!  

Ja līdz šim es baidījos šo lūpukrāsu krāsot ārpus mājas, nezinot kā tā uzvedīsies, tad tagad ar mierīgu sirdi varēšu lietot atbilstošos gadījumos.

Te nu es visā savā krāšņumā... 

4 komentāri:

  1. tavs t'els t'ads for'ss....j'a j'a, ar'i esmu no tiem, kas nezi, kas yas Miranda :) man 'loti pat'ik Halloween un noteikti, jo b'erniem liles prieks, katr'a zi'n'a tikai negribas to p'arv'erst par kk'adu l'etu izr'adi.... tava l'upukr'asai 'loti skaists tonis un, kad v'el lab'ak k'a test'et jaunu produktu, ja izsm'er'ejas ar nek'adas vainas vai ne.... es t'apat notest'eju benefit the FIRST EVER lash-hugging gel liner ... nuuu ar'i labi notur'ej'as.....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, maskas un citi tematiskie tērpi ir ļoti laba iespēja notestēt jaunus produktus, ja nu nav gluži jākāpj uz skatuves un kur svarīgi, lai nekas neatgadās. :) Bet nu bērniem šis laiks ļoti patīk. Zobārstiem gan ne visai. :)

      Dzēst
  2. Ļoti labs tēls un galvenais ka sanāca līdzīgi!
    Skaists lūpu krāsu tonis.

    AtbildētDzēst