otrdiena, 2015. gada 25. augusts

Mana makeup kolekcija: Laura Mercier

Laura Mercier zīmola produkti manā kolekcijā sāka parādīties tūlīt drīz aiz Bobbi Brown. Lasīju un klausījos atsauksmes, viņas produkti tika slavēti un slavēti.. 
Pati Laura Mercier ir franču grima māksliniece, kas astoņdesmitajos gados devās strādāt uz Ņujorku un 1996. gadā bija gatava radīt pati savu makeup līniju. Gadu gaitā tai ir pievienojušies arī ādas kopšanas, vannas un citi produkti. Šodien Laura vēl aizvien strādā kā freelance grima māksliniece un sadarbojas ar daudzām slavenībām un modes namiem. 

Manā kolekcijā atrodami:
  • Body&Bath Almond Coconut Milk Body Butter - uz šo liku ļoti lielas cerības, bet nu tas aromāts - lai arī tīri jauks, bet tik spēcīgs un nepazūd no ādas ilgi.. Man izraisa alerģisku šķaudīšanu.. 
  • Undercover Pot - 2, kurā ietilpst Secret Camouflage, Secret Concealer, Loose Setting Powder - viens no pirmajiem LM produktiem, ko iegādājos, bet tanī brīdī vēl nesapratu, ka sausai ādai šis nebūs labākais draugs, ļoti sakrājas visās rieviņās.. Maskēšanas spēja, protams, laba un šī kompaktā ķobīša koncepts arī ļoti parocīgs - virspusē korektors un konsīleris, apakšā atskrūvējams pūdera trauciņš. 
  • Universal Invisible Loose Setting Powder, mini - šo dažkārt lietoju, bet man labāk patīk kompaktie.. 
  • Mineral Pressed Powder SPF15, tonī Real Sand - šis ir diezgan palietots, ilgu laiku man ļoti patika kompaktie tonālie pūderi (jā, jā, ar visu sauso ādu...), tagad tas vairāk dzīvojas pa atvilktnes apakšu.
  • Matte Radiance Baked Powder, tonī Highlight-01 - šis izgaismotājs ir gaišā, zeltītā tonī, nav pārāk mirdzošs. Lietoju, bet vēl nevaru saprast, vai patīk vairāk kā vidēji. :)
  • Lip Glace tonī Rose, mini - lai gan iepakojumā tonis izskatās patumši sarkans ar zelta mirdzumiem, uz lūpām ļoti pieticīgs, vāji manāms. Garšo pēc vaniļas. Nav nekādas lielas vainas, bet noteikti nav mana spīdumu topa augšgalā. :)
  • Foundation Primer mini - praimerus gandrīz nelietoju, bet šis gan ir tīri patīkams - nav no silikonīgajiem, krēmveida, ar smuku aromātu. Par noturību nemācēšu spriest, es iztieku tāpat. 
  • Tinted Moisturizer SPF20 tonī Nude - viegls tonālais līdzeklis, izlīdzina toni, tāds vidēji glancēts finišs. :) Šad tad lietoju, nu nav īsti kam piekasīties. Vairāk bildes rakstā par tonālo līdzekļu kolekciju
  • Mini Fan Powder ota - mana vienīgā fan ota, lietoju pārsvarā ceļojumos - izgaismotājam un sārtumam. 
  • Tightline Cake Eye Liner, tonī Charcoal Grey - šim ir tik foršs tonis, samitrināts tas klājas viegli un noturība diezgan laba, bet ne izcila. Ja berzē acis, tad gan birst. :)
  • Matte Eye Colour tonī Plum Smoke - ēna, kas uz manām zaļajām acīm izskatās skaisti, ja to uzkrāso profesionāli. :) Pati es bieži vien cīnos ar uzdauzīto acu efektu. :) 

Zemāk viens no maniem vasaras ikdienas paskatiem, izmantojot galvenokārt augstāk minētos produktus - presēto pūderi, konsīleri, izgaismotāju, lūpu spīdumu, otu, acu ēnu un laineri. Vēl paskatā piedalās Hourglass Ambient sārtums, Estee Lauder tuša, Anastasia uzacu zīmulis un Maybelline uzacu tuša. 


Kopumā attiecībā uz šo zīmolu man ir diezgan siltas jūtas, produkti parasti ir ļoti labi, vien dažkārt nav piemēroti tieši man (bet "you can make it work"). Un lai arī varbūt brūnganais iepakojumu dizains nav īsti manā gaumē, Laura Mercier produktiem ir vērts pievērst uzmanību tieši satura dēļ. Domāju, ka taukainas ādas īpašniecēm varētu būt pavisam labas attiecības ar LM kulta produktiem. :)  

4 komentāri:

  1. Man šis zīmols ļoti simpatizē. Visvairāk gribētu izmēģināt izslavēto silk creme foundation :)

    AtbildētDzēst
  2. Man vannas proukti bija šī gada wish listā, Tava atsauksme nedaudz piezemēja- varbūt nav vērts?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es domāju, ka daudz kas atkarīgs no tā, kādi aromāti patīk. Ja patīk tādi spēcīgāki, tad gan jau šis varētu patikt. Man, piemēram, Lush viss liekas pārāk smaržīgs. Atsūti man savu pasta adresi uz una@velaisrits.com, es Tev šo krēmu varu aizsūtīt - 2x tik ir pamēģināts. :)

      Dzēst