trešdiena, 2015. gada 2. septembris

Izlietots augustā - Glamglow, Alterna, Attirance u.c.

Augusts pagājis spraigos darbos, uz sejas pārsvarā bijis tikai acu krēms (jo piedalos testa panelī), SPF un tuša. Bet šis tas arī ir pie izlietotajiem trauciņiem.

Piebeigts: 


  • Glamglow mitrinošā maska, patīk, ir vēl viens mazais iepakojums. Pilno nepirkšu, kamēr nebūs izlietoti krājumi. 
  • Alterna Caviar mitrinošais šampūns - mans iecienītais. 
  • Attirance Body Yoghurt - šis ļoti patika, pagaidām patīk vislabāk no tā, ko no Attirance esmu mēģinājusi. Šis - meloņu - ir vienīgais aromāts, kas man no viņiem patīk. Vienīgi nepatīk bundžas iepakojums..  
  • John Frieda matu krāsa - mēģinu pēc vairāk kā 7 gadu pārtraukuma atgriezties pie lillīgsarkanajiem toņiem. Tīri tā - for fun. :) 
  • Bobbi Brown un Make Up For Ever tušu mini - abas pie maniem favorītiem. Vairāk tušu rakstā. 
  • Madara Deep Moisture Cream un SOS Moisture Cream paraudziņi - dziļi mitrinošo jau biju mēģinājusi, nekas īpašs, bet SOS krēms gan ieinteresēja. Pēc krājumu izlietošanas, iespējams, pasūtīšu. 
  • SkinFood gliemežu slienu lupatmaska - pirmā no vairākiem iepakojumiem.. Vēl nevaru saprast, vai no šī ir kāda jēga, izlietošu visu kasti..

Šie lido miskastē neizlietoti:


  • Supergoop! Setting Mist - sejas smidzinātājs ar rozmarīnu - šis no kādas kastītes. Briesmīgs aromāts...
  • Kleancolor tuša - nopirku japāņu dolārveikalā, bija izžuvusi jau atverot. 
  • Milani Infinite šķidrais laineris - ļoti sauss, iespējams, ka arī pažuvis. Taisnu līniju nenovilksi. Bet nenormāli noturīgs, nost var dabūt tikai ar nikno noņēmēju. 
  • Benefit They're Real lineris - mikrotesteris - pietika knapi 1 reizei. Man ir arī lielāks testeris, ar to jau kaut ko var iesākt. Savas domas vēl formulēju. 
  • Bobbi Brown gēla laineris, diemžēl izžuvis. 
Tā man gāja augustā. Septembrim jābūt ražīgākam, jo daudzas lietas tuvojas beigām. 

2 komentāri:

  1. man tieši šāds glamglow pilnizmēra stāv krājumos un... beidzot tas krajumos ir vienīgais pārstāvis :D gaidu tagad apkures sezonu, kad sāksies sausumi, tad arī mēgināšu.
    man vislabāk pagaidām patika attirance jogurts ar piparmētru smaržu, bet tā noteikti gaumes lieta :D vasarā bija ideali

    AtbildētDzēst
  2. Attirance un Alterna man ar dikti patīk. No Bobbi Brown dikti gribas visu ko pamēģināt- drīz Latvijā būs tāda iespēja. Būs mums stends :))

    AtbildētDzēst