piektdiena, 2016. gada 29. janvāris

Lash Lift skropstu atliekšanas procedūra - mans fail

Es sākšu uzreiz ar to, ka nebija procedūras fail, bija manu acu fail. Bet par visu pēc kārtas.


Man ir ne pārāk garas, taisnas skropstas, kuras ar tušu normāli nokrāsot var tikai pēc katrreizējas atliekšanas. Jau ilgāku laiku skatījos uz Lash Lift procedūru kā risinājumu (lai gan īslaicīgu) manai problēmai. Reāla pirmās pasaules problēma... :)

Šī te procedūra, kuras laikā atliec un ķīmiski apstrādā skropstas, sola atliekumu, padarot tās vizuāli garākas, piedevām efekts turas līdz pat 2 mēnešiem.

Biju dzirdējusi arī par Lash Perm - skropstu ilgviļņiem, bet no atsauksmēm sapratu, ka Lash Lift procedūra skropstas atlieks un padarīs vizuāli garākas, savukārt skropstu ilgviļņi skropstas ierullē un vizuāli tās pat var izskatīties īsākas. 

Iesaku noskatīties šo Lisa Eldridge video, kurā viņa ļoti precīzi soli pa solim parāda un izstāsta visu Lash Lift procedūru. 



Pagājušā gada nogalē, noskatoties kārtējo youtube video, rakstīju Ziemassvētku vecītim vēstuli, ka man ļoti gribētos pamēģināt šo procedūru. Vecītis uzklausīja un atnesa dāvanu karti. :)

Uzreiz pēc jaunā gada pierakstījos tuvākajā salonā, kur tādu piedāvā. Jāsaka, ka tā šeit nav pārāk izplatīta procedūra, atradu tikai dažus salonus un man bija jābrauc uz citu pilsētu. Iespējams, ka tas ir tādēļ, ka nepieciešama kāda īpaša licence vai kas, lai to darītu, nezinu..

Lasot procedūras aprakstus un noskatoties video, biju tik iedvesmota par gaidāmajiem rezultātiem, ka nepievērsu uzmanību mazām detaļām.

Tad nu lūk. Nonācu salonā (nu, salons tas būtu pēc šejienes standartiem, ne Eiropas.. šis bija tāds mazs kabinetiņš), kur meistare man visu izstāstīja, kas tiks darīts, kā rīkosies gadījumā, ja kāds no šķidrumiem nokļūs acīs utt. Principā sapratu, ka uztraukumam nav pamata, procedūra pietiekami vienkārša, lai gan ne īsa - solījās būt ap stundu - pusotru, jo es gribēju skropstas ne tikai atliekt, bet arī nokrāsot. 

Ja noskatījāties video, tad es tiku līdz punktam, kur pielīmē aizsargus (shields). Ievērojiet kur tos pielīmē - faktiski uz apakšējās skropstu līnijas un kad acis tiek aizvērtas (un tās jātur ciet visu atlikušo laiku), augšējā ūdenslīnija pieskaras tā aizsarga maliņai. Lisa komentēja, ka esot jocīga sajūta... Nu lūk.. Manas acis to sajūtu vienkārši nevarēja izturēt un asaroja kā negudras. Meistare visādi mēģināja, pārlīmēja, pārlika šurpu turpu, bet nu acis bija satrakojušās un viss. Un ja asaro, tad procedūru taisīt nevar, jo tad tās līmes un šķidrumi nokļūs acīs viens divi. 

Jautāsiet, kādēļ tā - parasti atsauksmēs cilvēki min mazliet diskomfortu, bet nu nekas traks.. Redziet, man pirms gadiem 13 uztaisīja LASIK lāzeroperāciju acīm.. Lai gan es biju ārkārtīgi priecīga par to, ka man vairs nebija jānēsā brilles ar -5 stikliem (ko nēsāju jau kopš bērnības), tas nāca ar saviem blakusefektiem - sausās acs sindromu pirmajos gados, un arī vēlākos gados - stipri paaugstinātu acu jutību. Jebkas, kas aizskar acu ūdenslīnijas, man izraisa asarošanu. Un šis kairinājums bija drusku par daudz..

Papildus tam vēl viens operācijas blakusefekts ir tas, ka nevaru izturēt spilgtu gaismu acīs - ja pie zobārsta var novērsties un skatīties kur citur (piedevām parasti uzliek saulesbrilles), tad procedūrās, kas prasa precizitāti acu tuvumā (kā uzacu korekcija, krāsošana), daudz nekur neliksies, tas nekas, ka acis ir aizvērtas. 
Es pieņemu, ka tā ir psiholoģiska trauma no tām 15 minūtēm, kad lāzeris šiverējās pa manām acīm un bija jāskatās tikai un vienīgi taisni ar atvērtām acīm spilgtā gaismā..... 

Šī buķete man likās vienkārši nepanesama un nolēmu procedūru pārtraukt. Kad viss bija noņemts un acis nomierinājušās, nolēmām tomēr skropstas nokrāsot, kā arī pie reizes nolēmu veikt uzacu korekciju un krāsošanu. Sen gribēju pamēģināt korekciju ar diegiem, jo salasījos par vaska kaitīgo ieteikmi... :) Diegu korekcija šeit ir ļoti izplatīta, bet līdz šim nebiju saņēmusies. 

Skropstu krāsošana bija diezgan paciešams process, jo tikai jātur acis ciet. Drusku jau paasaroja un līdz ar ko pakoda acīs, bet izturēju. :) Es gan nezinu, vai manām skropstām no šī ir liela jēga - jo atliekuma ta nav, tāpat tas jādara manuāli katru dienu. Un ja jau atliec, cik tad vairs tur tā darba nokrāsot. Drusku labāks skats varbūt ir, no gultas izkāpjot, bet nezinu, vai tas ir to vērts manā gadījumā. 

Uzacu diegošana bija super - noteikti turpmāk darīšu tikai to. Ātri un efektīvi, pēc tam arī nebija pārāk liels apsārtums, tas ātri pazuda. 

Tā lūk man gāja vai pareizāk sakot - negāja. Kā pārrunājām ar meistari, tad žēl, bet nu vismaz tagad es zinu, ka šis nav priekš manis.

Rezumē
Tātad, mans ieguvums no šīs pieredzes bija tāds, ka nebūs jātērē nauda par dārgu procedūru, skropstas krāsot manā gadījumā nav jēgas, savukārt, diegot uzacis gan noteikti ir vērts. :)

2 komentāri:

  1. Žēl, ka tā sanāca! Es būtu dikti bēdīga, ja vajadzētu kaut kur tālu braukt, cerot uz foršu procedūru un nekā!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Drusku žēl ir, bet nav tik traki.. Tagad laiks meklēt jaunas procedūras! ;)

      Dzēst