piektdiena, 2016. gada 26. februāris

Bibliotēkā: Marcus Butler "Hello Life!"

Teiksiet - nu kas tad tas tāds tagad! :)

Atzīšos, sekoju youtube ne tikai grima pasaules guru, bet arī dažiem "dzīvesstila" un komisko video autoriem. Konkrētāk - mani fascinē UK "Gleam" blice, kas pāris pēdējo gadu laikā ir piedzīvojuši ievērojamu sekotāju skaita pieaugumu, dažādu lielu projektu piedāvājumus, un, protams, milzīgu slavu un atpazīstamību, vismaz UK noteikti.

Kas to nodrošina - galvenokārt miljoni tīņu, kas seko šo atraktīvo jauniešu gaitām... Un es. :)
Mani ļoti interesē, kas ar šiem jauniešiem notiks, kas vispār notiks ar šīm sociālo mediju slavenībām un kādā virzienā šī nozare attīstīsies.

Bet šoreiz ne par to ir stāsts. Stāsts ir par to, ka teju katrs drusku slavenāks youtube autors ir laidis klajā grāmatu. Ja mēs varam iedomāties par to, ko varētu grāmatā pastāstīt grima māksliniece Lisa Eldridge (atsauksme) vai komiķe Miranda Sings (atsauksme), tad ko var uzrakstīt 20-dažus gadus vecs jaunietis - dzīvesstila vlogeris?

Tieši tādēļ ar lielu interesi paņēmu vietējā bibliotēkā Marcus Butler grāmatu "Hello Life!", tiklīdz tā parādījās ASV apgrozībā. 

Marcus Butler ir viens no "Gleam" (top UK vlogeru aģentūra, kurai pieder arī Pixiwoo māsas, Caroline Hirons, Zoella, Tanya Burr un citi) blices, kurš savu vietu citu starpā ir atradis ar komiskiem video un savu veselīgo dzīvesveidu. Man viņa grāmatā visvairāk interesēja tieši fitnesa un veselīgās dzīvessziņas aspekts, jo pašlaik pati cenšos atgūt kaut kādu formu.


Tad nu tā. 
Manuprāt, šī ir ideāla grāmata tīnim. Un lai gan autors ir vīriešu kārtas jaunietis, tā būs noderīga arī meitenēm. Markuss ļoti vienkāršā veidā un valodā runā par veselīgu dzīvesveidu - kā pie tā nonākt, ko un kā darīt, pat ir iekļautas receptes, tāpat par fitnesu, sportošanu utt. Šo sadaļu izlasīju pavisam rūpīgi. :)

Tāpat viņš apspriež randiņu lietas, ģimeni, skolas u.c. sociālās dzīves jautājumus, kā arī karjeras lietas - principā tiek skarti visi jauna cilvēka dzīves būtiskākie aspekti (ne velti nosaukums - Hello, Life!).

Man ļoti patīk, kā viņš pie reizes pastāsta par savu dzīves pieredzi, cik nu viņam tā ir, bet es domāju, jaunam cilvēkam tas tieši ir vislabākais - paskatīties uz lietām no tāda cilvēka redzes punkta, ko viņš apbrīno un respektē.


Man patika, ka ir ieteikumi dažādām grūtām dzīves situācijām, piemēram, ja skolā apceļ, ja nomirst kāds tuvs cilvēks, ja vecāki šķiras, ja nav skaidrs, ko iesākt ar izglītību utt. 


Grāmatai ir līdzautors, kas acīmredzot ir parūpējies, lai tiktu lietota pareizā valoda, šur tur iezogas politkorektums un tā, bet nu kā gan mūsdienās citādāk. 

Es domāju, šī grāmata patiktu un būtu noderīga ne tikai konkrētā jaunieša faniem, bet arī tādiem, kas tieši viņa daiļradi nepazīst.

Man kā "vecākai kundzei" bija interesanta tieši biogrāfiskā puse, kā arī jau iepriekš atzīmētā fitnesa un veselīgā dzīvesveida daļa. Pārējām lietām jau savā dzīvē esmu izgājusi cauri, bet tik un tā likās interesanti, īpaši ņemot vērā, ka pati audzinu nākamo tīni.

Grāmatas tips: Biogrāfiska pamācību grāmata.
Kam būs noderīga: Autora faniem, tīņiem, jauniešiem. Īpaši varētu patikt/noderēt  tiem, kas vēlas kļūt par veselīga dzīvesveida piekopējiem. 
Lietošanas reizes: Var lietot daudzkārt - praktiskiem padomiem.
Cena: ~17$, nopirkt var no Bookdepository.
Mans rezumē: Interesanta grāmata jauniešiem par visām dzīves svarīgākajām jomām, tāda drusku iedvesmojoša. Teksts ir vienkāršs, labi organizēts un pārskatāms. 

***

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru