sestdiena, 2013. gada 14. decembris

EOS roku krēmi

Pateicoties Velvet mimosa rakstam par EOS jeb evolution of smooth lūpu balzāmu, iepazinos tuvāk ar šo firmu..  

Pirms kāda laiciņa manā rīcībā nonāca 3 lūpu balzāmu komplektiņš, no kuriem 2 lietoju katru dienu (granātābolu pa dienu un vaniļas vakarā). Nu patiešām ļoti patīk, lūpas beidzot ir mitrinātas un ir  sajūta un pārliecība, ka labi koptas. 

Mani pirmie iespaidi un neliela atsauksme šeit. Līdzīgi kā daudziem citiem, arī manā Ziemassvētku dāvanu topā šogad būs tieši šie balzāmiņi - tos piedāvā teju katrs veikals dažādās komplektācijās un par labām cenām. 
***

Apskatījos, ko tad vēl EOS piedāvā. Piedāvājums ir ļoti konkrēts - 2 veidu lūpu balzāmi (bundulīšos un stick formā), roku krēmi, ķermeņa krēmi, un skūšanās krēmi dāmām. 

Kā nākamo nolēmu mēģināt roku krēmu, kam arī ir interesants iepakojuma dizains. 

Ražotājs sola 24h mitrināšanu, ātru uzsūkšanos, bez taukainiem nosēdumiem. Sastāvā ir šī sviests, alveja, auzas un antioksidanti, savukārt nav parabēnu, glutēna. 
96% dabīga formula. Iepakojumā 44ml. Viena tāda bundulīša cena $2. 
 Man ir 2 aromāti - Cucumber un Berry Blossom.

Iepakojums ir ērts krēma izspiešanai, tāpat ērti to iemest rokas somā un lietot ārpus mājas. Taču atvēršana gan nav tik vienkārša - aplauzu pāris nagus, kamēr sapratu, kā to vispareizāk darīt. 

Pats krēms ir diezgan viegls, taču nevarētu teikt, ka uzsūcas super ātri. Pie stūres neiesaku lietot, pēc tam slīd..  :) Roku āda paliek velvetīga, kā solīts, un rodas tāda kā nedaudz vaskaina virskārta. Ja tikai vajag iet ārā vai gulēt, tad ir ļoti labi - ir aizsargkārta, taču, ja kas jādara ar rokām, tad paliek nospiedumi. Droši vien šis uzvedas kā jau lielākais vairums roku krēmu. 

Bet mana lielākā problēma ir smarža. Un tā droši vien ir tikai mana subjektīvā problēma, bet man tie aromāti liekas par uzbāzīgu. Ja no Berry Blossom varētu sagaidīt puķainu saldumu, tad saldais gurķis mani pārsteidza. Salīdzinot ar lūpu balzāmu patīkamajiem aromātiem, šie man nu tā.. Bet kam patīk saldenas smaržas, šie krēmi gan jau patiks. 

Es pati pirkumu neatkārtošu, bet citiem iesaku - ērts on the go, fifīgs, nebūs jākautrējas izvilkt roku krēmu no somiņas publiskā vietā. 

Mans vērtējums - ir ok, bet ne tas ko sagaidīju.. :|

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru