piektdiena, 2014. gada 11. jūlijs

Daudz laimes man no Sephora ar Make Up For Ever

Nesen man bija dzimšanas diena, un kā tādās reizēs pienākas, lielākās ASV kosmētikas tirdzniecības ķēdes, kur klientiem ir kartes, dzimšanas dienas mēnesī katram klientam dāvina kādu mazu dāvanu. Sephora man uzdāvināja 2 mini produktus no Make Up For Ever

Saka jau, ka dāvinātam zirgam zobos neskatās, taču vai nu tā var nolikt malā 2 kosmētikas produktus, par tiem nemaz neizsakoties. :) Piedevām, man no MUFE ir tikai bonusā iegūts acu zīmulis, neko citu līdz šim neesmu mēģinājusi. 

Dāvanā saņēmu Rouge Artist Natural N9 lūpu krāsu un Smoky Extravagant skropstu tušu. 
  • Rouge Artist Natural tonī N9 Copper Pink - lūpu krāsa, pilnais $20, man ir travel size. Pieejami 50 toņi. 







Ražotāja norādījumi


Kas tas ir: Krēmīga lūpu krāsa ar caurspīdīgi maigu un spīdīgu finišu. Konkrētajam tonim ir satīna finišs. 
Ko tas dara: Mitrina lūpas 8h pēc uzklāšanas, dod lūpām dabīgu mirdzumu.
Kā ar to rīkoties: Uzklāj kā jau lūpukrāsu. :)

Mani novērojumi 
Tekstūrai nav ne vainas, tiešām krēmīga, labi klājas un tā kā konkrētais tonis ir bišķi tumšākas manas lūpas, tad noklāj labi un noēdoties, neizskatās pārāk traki, tikai tumšāka kontūra. Noēdas gan diezgan ātri. 
  • Smoky Extravagant skropstu tuša, pieejama 2 izmēros - mini 4.7ml/$12 un pilnais 6.8ml/$24, man ir travel size, to laikam atsevišķi nepārdod. 
Ražotāja norādījumi
Kas tas ir: Melna skropstu tuša, kas dod apjomu, garumu un uzliekumu. 
Ko tas dara: Ar vienu vilcienu nodrošina noturīgu, ultra melnu pigmentu. Konusveida birstīte ar 2 dažādiem galiem nodrošina precizitāti un atdala skropstas ar šauro galu un ar apaļo pamatni veido apjomu.  
Kā ar to rīkoties: Ar resnāko galu uzklāj tušu no saknēm līdz galiem, ar šauro galu (turot to vertikāli) izceļ un atdala skropstas. 

Mani novērojumi 
Sākumā biju skeptiska par šo birstīti, bet tiklīdz piešāvu roku, tā kļuva skaidrs, ka strādā ļoti labi. Ļoti patīk efekts - kuplas, atdalītas skropstas, resnais gals nodrošina, ka neveidojas zirnekļacis, savukārt šaurais gals tiešām nokrāso katru skropstu. Es pa taisno skrietu uz veikalu pirkt lielo iepakojumu, ja vien nebūtu švakā noturība... Man jau pēc vairākām stundām ir pandas acis.. Droši vien varētu tā staigāt, mazliet pielabojot, taču tuša tiek arī drusku acīs un tad man grauž.. 

***
Kopsavilkumā - lūpukrāsa man nelikās nekas īpašs, mazo ceļojumu versiju gan droši vien nolietošu. Tuša man dikti patika, ja vien tā noturība būtu labāka. Droši vien jau nepirkšu. :(
***
Tāpēc tagad jautājums - kāda jums ir pieredze ar MUFE skropstu tušām? Kāda citām ir noturība?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru