sestdiena, 2014. gada 5. jūlijs

Izlietots jūnijā - Suki, Garnier, Derma e utt.

Jūnijā pieticīgs daudzums izlietoto iepakojumu.
  • Suki Body Velvet Moisturizing Cream ar zaļo tēju un kumelīti - par šo bija plašāks raksts kā es aplauzos, domājot, ka tas ir sejas krēms.. kad atskārtu savu kļūdu, izlietoju atlikumu ķermenim - viegls, mitrinošs krēms. Atkārtoti nepirkšu, jo ir tik daudz kā jauna ko izmēģināt. :)
  • Garnier Eye Make-Up Remover ar vīnogu ekstraktu (normālai-kombinētai ādai) - aromāts ir, bet nekas nekairina, acīs nekož, parasto kosmētiku noņem. Labs, bet gatavojos savam pirmajam Biodermas ūdenim. :)
  • S.P.A. Green lotion ar olīveļļu - viesnīcas produkts, bet ļoti patika, minimāla smarža, ļoti labi pabaroja ādu. Diemžēl pārdod tikai viesnīcu ķēdēm.. :)
  • Pantene Curly Hair Series Conditioner - pirku ceļojumam, nekas īpašs, vairāk nepirkšu. :|
  • Derma e Microdermabrasion Scrub - šis skrubis tiešām atgādina mikrodermabrāzijas procedūru - ja āda to panes, tad šis patiks. Man patika, izlietoju visu bundžu. Atkārtots pirkums nebūs, jo rindā jau citi. :)
  • Hey Honey Exfoliating honey peel off mask - dabūju Glamsomiņā, priekš manis pārāk nikna, nepatīk noplēšamās maskas. :(
  • Clairol Perfect 10 high speed high gloss color, tonī medium golden brown. Krāsai pašai nebija ne vainas, tā ir ļoti ērti lietojama, noturīga krāsa, sirmos arī nokrāsoja, tikai diemžēl mani ataugušie dabīgie mati ļoti intensīvi uzņēma šo krāsu un tā nu man ir tādas rūsganas saknes.. Stipri sarkanīgs apakštonis izrādījās, nāksies pārkrāsot. :|
***
Tādi man panākumi šomēnes, es teiktu, drīzāk pozitīva bilance. Kā jums?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru