sestdiena, 2014. gada 19. jūlijs

NOTD - 4.jūlijā, ASV neatkarības dienā

Nu nav manā nagu laku kolekcijā nevienas no izteiktām ASV karoga krāsām.. Tā nu nācās izlīdzēties ar tuvāko zilo..

Tāds manā gadījumā bija nails inc. Baker Street no mana senāk apskatītā "My nail polish diary by nails inc." komplektiņa. 

Šis kobalta zilais tonis skaitās viens no viņu bestselleriem un arī man šis tonis personīgi ļoti patīk. 

Divas kārtas pietiek pilnīgam pārklājumam, klājas ok, bet man nepatīk šaurā un smalkā otiņa. Šī turas labāk nekā citas manā rīcībā esošās nails inc. lakas, kam ir kādi spīdumi, gliteri vai citi efekti (tās iztur max 2 dienas, jau 2. sāk lobīties maliņas).
Ar šo es varu nostaigāt 4 dienas, kas priekš manis ir ļoti daudz jebkurai lakai. Iespējams, daudz palīdz tas, ka esmu atradusi savu ideālo bāzi un virskārtu.... 

Šeit lakotas 2 kārtas, ar Butter London Nail Foundation bāzi un Seche Vite Dry Fast virskārtu.

Nesodiet bargi, manas triceklīgās rokas nav diez ko profesionālas lakotājas.. :)

***
Vai jūs cenšaties nagus lakot tematiski, pieskaņojoties kādiem svētkiem?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru