trešdiena, 2015. gada 24. jūnijs

Latvijas labumi Jāņos - Madara

No Latvijas brauciena pārvedu ne vienu vien Latvijas labumu. Tik daudz, ka nevarēju pat saprast, ar ko sākt, pie kā ķerties. Pavisam dabīgi sanāca, ka atvēru vienu no atvestajiem krēmiem un tā nu nolēmu kompleksi ķerties pie visiem Madaras produktiem, kas bija manā koferī. 


Manā īpašumā nonāca komplektiņš ar pilna izmēra attīrošajām putām un divām miniatūrām - dziļi mitrinošs fluīds un atjaunojošs nakts krēms. Tāpat iegādājos abu masku miniatūras, no kurām dubļu maska tika draudzenei. Veikalos tiku arī palutināta ar kaudzīti paraudziņiem. 

Tā nu sanāca teju vienā rāvienā nomainīt visu ādas kopšanas rituālu, protams, liku pa vienam klāt, jo iepriekšējā pieredze ar Madaras produktiem nebija 100% pozitīva. Es ar eko produktiem tā vispār uzmanīgi, jo bieži vien dabīgās eļļas un smaržvielas man izraisa alerģiju. 

Kopš atgriešanās no Latvijas, kas būtu gandrīz pusotrs mēnesis, cītīgi lietoju visus šos produktus, plus vēl pa virsu dienas krēmu ar SPF, ejot ārā no mājas. 

Pieņemu, ka lasītājiem no Latvijas šie nav nekas jauns, bet tiem, kas dzīvo citur un varbūt domā ko pasūtīt, varbūt noder mani iespaidi, tādēļ pāris vārdos par katru no produktiem. 

No kreisās: putas, AHA pīlings, nakts krēms, mitrinošais fluīds


Attīrošas putas, 150ml / 16.95EUR

Ražotājs: Bagātīgas un maigas putas ar Ziemeļu pelašķa ekstraktu dziļi, taču maigi attīra ādu. Noņem kosmētiku. Regulē ādas taukainās un sausās zonas. Piemērots lietošanai ap acīm.
Vegāns, nesatur riekstus, glutēnu, dabīgs un organisks ECOCERT sertifikāts. 

Manuprāt:
Ērtas un patīkamas lietošanā - ir slēgts iepakojums ar dozatoru, tas manā skatījumā ir pluss, putu konsistence, manuprāt, nodrošina ekonomiskāku lietošanu, putas ir maigas, acīs nekož, var mazgāt visu seju. Parasti lietoju pēc kosmētikas noņemšanas ar micelāro ūdeni, šis pabeidz attīrīšanas darbus.   Kas man ir ļoti svarīgi - aromāts ir minimāls. 

Nevarētu teikt, ka sausina manu sauso-normālo ādu, bet arī nekā īpaši nemitrina. Pēc šo lietošanas man noteikti vajadzīgs mitrinošs krēms.

Dziļi mitrinošs fluīds, 50ml / 26.95EUR

Ražotājs: Dziļi mitrinošs fluīds normālai un jaukta tipa ādai. Dziļi mitrina un mīkstina. Līdzsvaro sejas taukainās un sausās zonas. Bagātina ādu ar dabīgiem augu vitamīniem, minerālvielām, bioflavo- noīdiem un citām bioloģiski aktīvām vielām. Kā vaigu noglāsta ābeles zieds.
Vegāns, nesatur riekstus, glutēnu, dabīgs un organisks ECOCERT sertifikāts. 

Manuprāt:
Saka jau, ka fluīdi vairāk piemēroti taukainākām ādām, bet man taisni tāda tekstūra patīk labāk. Šis manā skatījumā ir ļoti viegls, maigs mitrinātājs, ar ko mana āda var iztikt visas dienas garumā, ja neeju ārpus mājas. Šim ir stiprāks Madarai raksturīgais zālīšu aromāts, taču acīs necērt.

Atjaunojošs nakts krēms, 50ml / 28.95EUR

Ražotājs: Antioksidantiem bagāts mitrinātājs ar ādu atjaunojošo Ziemeļu apiņu, miežu asnu un tomāta ekstraktu. Iedarbojas visas nakts garumā, lai nodrošinātu šūnu atjaunošanos un izlīdzinātu smalkas krunciņas. Neitralizē ādas bojājumus. Stimulē ādas dabiskās atjaunošanās nakts funkcijas. Pamosties ar atpūtušos, mitrinātu un starojošu ādu.
Vegāns, nesatur riekstus, dabīgs un organisks ECOCERT sertifikāts.

Manuprāt:
Es esmu tās frontes piekritējs, kas uzskata, ka nav nepieciešams īpašs nakts krēms, taču šim nav nekāda vaina. Tekstūra gan ir tāda, ka diez vai pa dienu gribētos lietot, pārāk barojoša. Mitrināšana man ir pietiekama, kopš apkures sezona ir beigusies (jā, pie mums arī tāda ir). Ir zālīšu aromāts, bet pārāk netraucē, ātri izgaist. 
Nezinu, pilno iepakojumu diez vai iegādāšos, man labāk patīk uz nakti lietot AHA skābju tīrītāju un/vai uz nakti liekamās sejas maskas. Bet, ja jūtat vajadzību pēc viegla, nepretencioza nakts krēma - šo var mēģināt.

Augļskābju pīlinga maska, 60ml / 23.50EUR

Ražotājs: Intensīvā AHA pīlinga maska nodrošina tūlītēju ādas mirdzumu, pateicoties dabisku aktīvo skābju superdevai. Īpaši ieteicama nogurušas, blāvas, ar novecošanās pazīmēm, mirdzumu zaudējušas ādas kopšanai. Tāpat arī ādai ar aizsprostotām porām, akni. Nav piemērota trauslai, izteikti jutīgai ādai.
Vegāns, nesatur riekstus, dabīgs ECOCERT sertifikāts.

Manuprāt:
Es ar AHA skābēm draudzējos. Uz šo skatījos ar bažām, jo nav īsti saprotams, cik stipras tās skābes, kā arī tas brīdinājums, ka nav piemērota izteikti jutīgai ādai, bet nebija nekāda vaina - nekādi ādas protesti neradās. Tas aromāts varbūt ir mazliet savdabīgs, teiksim tā, mazliet kņudina acis, bet nekas traks. Lietoju ik pēc ~4 dienām, nez, varbūt vajag biežāk, jo attīrīšana nešķiet pietiekama. 

Sun Flower / Moon flower - Tonējošs fluīds, 50ml / 24.95EUR

Augstāk - koncentrēts fluīds, zemāk - iztušēts
Ražotājs: Ietonē, izgaismo un padara vienmērīgu ādas toni. Ziemeļu mežrozītes ekstrakts un dabīgie pigmenti nodrošina tūlītēju mitrināšanu un mirdzoši skaistas, vasaras saules ietonētas ādas izskatu. Nomaskē nelielus defektus un smalkas krunciņas. Vieglāka alternatīva tonālajam krēmam. 
Vegāns, nesatur riekstus, dabīgs un organisks ECOCERT sertifikāts.

Manuprāt: 
Sunflower tonis man īsti nederēja, Moonflower noteikti labāks. Moonflower tonis gan nav mājas lapā vairs atrodams, nez kur palicis.
Piekrītu, ka dara to, ko sola - viegli izlīdzina toni. Man laikam nav īsti pēc šāda produkta vajadzība - ikdienā lietoju vieglus BB/CC krēmus, bet tomēr ne šitik vieglus. 

***
Ja jāsaka godīgi, tad es neko negaidīju no šiem produktiem. Bet beigu beigās ar visu šo kopšanas rituālu es tīri labi iztieku un īsti nav kam piekasīties. Ziemas periodā man šis komplekss nebūtu pietiekams, jo tad prasās daudz biežāku ādas attīrīšanu (exfoliating) un lielāku mitrināšanu. 

Vai es pirktu kādu no šiem atkārtoti? Masku nē, jo Paula's Choice AHA produkti man liekas ērtāki/efektīvāki, krēmu arī man ir pieteikami, bet par putām es padomāšu. Ja pēc šī iepakojuma pilnīgas izlietošanas man būs sajūta, ka bez šī nevaru iztikt, tad pasūtīšu. 

Madaras produkti Latvijā nopērkami veikalos un www.madaracosmetics.lv, savukārt uz ārvalstīm var pasūtīt no www.madaracosmetics.com. No pieredzes saku, ka ārzemju piegāde ir ātra un, ja pirkuma summa ir virs EUR45 (ko ir viegli sasniegt), tad arī bez maksas.

Ja nav nekas mēģināts, iesaku, kaut tik vien tās nostaļģiskās "Latvijas pļavas" smaržas dēļ. :)

3 komentāri:

  1. esot lv pag septembrī nopirku to komplektinu ar putām un diviem krēmiem - ļoti patika, putas jo īpaši... noteikti atkārtots pirkums esot lv šovasar....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, komplekts ļoti labs, lai iepazītos tuvāk ar vairākiem produktiem. Un arī mazās tūbiņas iet ļoti ilgi..

      Dzēst
  2. Man no šī klāsta patīk putas un dubļu maska. Ir mēģināts lietot arī mitrinošo fluīdu, bet kaut kā neaizgāja tā lieta.

    AtbildētDzēst