svētdiena, 2015. gada 28. jūnijs

L'Oreal Preference Mousse Absolue - revolūcija matu krāsošanā?

Mazliet padalīšos pārdomās par pēdējā laikā lietoto matu krāsu - L'Oreal Preference Mousse Absolue, kas ir vairākreiz lietojama permanenta matu krāsa putu formā. 

Es liku ļoti lielas cerības uz šo krāsu, jo man mati jākrāso mājās pašai (frizieris ir dārgs prieks un matu krāsotāju-draugu pulciņš ir ļoti ierobežots), un mani īsie mati vienmēr iztērē tikai pusi no veikalā nopērkamā krāsas maisījuma. 

Ražotājs apgalvo, ka Preference Mousse Absolue matu krāsa ienes revolūciju matu krāsošanā - ar vienu spiedienu perfekti sajaukts pigments un krāsas attīstītājs tiek samiksēts bagātīgās, netekošās putās, kā arī šī sistēma ļauj atjaunot krāsu pēc vēlēšanās, lietojot atkārtoti vai piekrāsojot saknes. 
Rezultātā tiek iegūta mirdzoša un multi-tonāla krāsa, sola arī nokrāsot sirmos matus. 


Komplektā ietilpst - krāsa, jaucējuzgalis, balzāms, 2 pāri cimdu. 
Mans tonis ir 400 Pure Dark Brown. Esmu izlietojusi 2 šādus iepakojumus. 


Mans rezumē...

Krāsas plusi:
+ Nav nepieciešams neko maisīt vai jaukt, putotāja uzgalis visu izdara pats. 
+ Tā kā sastāvdaļas paliek katra savā "patronā", tad šo krāsu var lietot tik daudz cik nepieciešams un atlikumu uzglabāt nākamajām reizēm. 
+ Var putas pūst pa taisno uz matiem. 
+ Krāsas daudzums ir tieši kā solīts (vismaz maniem ne pārāk biezajiem matiem) - īsiem matiem pietiek 2 pilnām krāsošanas reizēm, vidējiem matiem 1 pilnai un 1 sakņu piekrāsošanai, gariem matiem vajadzētu pietikt 1 pilnai reizei vai jebkuram garumam ~3 sakņu piekrāsošanas reizēm.
+ Ļoti foršs ir līdzpievienotais balzāms - mati pēc tā lietošanas ir tik viegli un kupli. Un pietiek ilgam laikam, ja lieto reizi 1-2 nedēļās. 

Mīnusi: 
- Patiesībā tikai viens un tik ļoti svarīgs - krāsas noturība.. Man tā krāsa nomazgājas daudz ātrāk nekā 6 nedēļās. Tā jau nekas traks nebūtu, vienkārši biežāk jākrāso, bet man ir pietiekami daudz sirmo matu un tie kļūst redzami paši pirmie... 

***
Kā noprotat, te mana sajūsma arī beidzas. Viss būtu forši, nu tik forši, ja vien krāsa pildītu savu galveno uzdevumu. Tā nu meklēju tālāk savu ideālo matu krāsu... Varbūt varat ko ieteikt? Vai tirgū ir vēl kādas līdzīgas atkārtoti lietojamas ne-profesionālās krāsas? Profesionālo bumu es jau piedzīvoju, jaucu un mērīju, bet pārāk liela ķēpa.. :) 

6 komentāri:

  1. No savas pieredzes neko īsti nevaru ieteikt, jo kad pati krāsoju matus, arī īsti nebiju apmierināta ar savu izvēlēto krāsu noturību, bet mana draudzene, kura krāso diezgan tumšus matus, ir pilnīgā sajūsmā par Herbatint matu krāsām, kas ir saudzīgas - nesatur amonjaku un citus mošķus, bet esot noturīgas un labi izskatās. Jāsaka, ka viņas mati tiešām labi izskatās. Kad pati atkal sadomāšu krāsot matus, tad noteikti tās izmēģināšu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Interesanti, nebiju par tādu dzirdējusi. Izskatās, ka nav pārāk sarežģīti šo iegādāties, arī amazone piegādā. Man vispār parasti labāk patīk krāsas bez amonjaka.

      Dzēst
  2. es krāsoju ar Naturtint. ja neskaita, ka smaka ir dabiski pretīga :D tad citu iebildumu nav. sirmos matus nosedz perfekti, no jauna ieraugu tikai ataugušajā daļā :) bet ar to daudzuma dalīšanu mas-market krāsām jau nav tik traki, uz iepakojumiem parasti ir iedaļas, kas norāda, kur ir puse. tad tik atliek kādā traukā sajaukt. nu jā, šitais bonuss gan nav visām. man mati nav gari, bet kaut kā neiespringstu, saziežu visu daudzumu matos un sēžu laimīgs :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu jā, nav jau īsti problēma sajaukt, bet nu ķēpa, ja tas jādara atsevišķā traukā.. Es kā vienmēr, meklēju visautomatizētāko procesu, kāds vien iespējams mājas apstākļos. :)

      Dzēst
  3. Interesanta štelle , pie mums vel nav.. bet gan jau nebūs priekš blondīnēm, kaut gan, es te domāju, ka matu saknes varētu grūti nokrāsot, ar otiņu ērtak.. arī ja viena pati krāso, spogulis no priekšas un aizmugures un tik skaties cik talu esi nokrāsojusi :) Es tā kādreiz darīju ;) Vienreiz gan sanāca paprāvu laukumu nenokārsot, bet vismaz jautri :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja es krāsoju pati, man gadās nošļakstīt apkārtni, tādēļ man tā patika tā no flakona izspiežamo putu opcija.. Par to, ka kaut kas no matiem nenokrāsosies, tas mani tik ļoti nesatrauc. :)

      Dzēst