trešdiena, 2015. gada 17. jūnijs

Tata Harper paraudziņu vilinājums

Pēdējā laikā aizraujos ar dažādu bezmaksas paraudziņu un miniatūru meklēšanu. Ja ļoti meklē, tad var atrast dažādas lietas.. Bet, protams, pēc kāda laiciņa jau ir aizmirsies, kur esi pierakstījies un kad ik pa laikam pastā kaut kas atnāk, vairs nesaproti un neatceries, no kurienes tas. :) 

Bezmaksas lietas mēdz būt ļoti dažādas. Drugstore firmas ir ļoti skopas izmēros un parasti pietiek 1-2 izmēģināšanas reizēm. Savukārt luksus firmas bieži vien met pakaļ mani maz interesējošus produktus - kā praimeri, tonālie krēmi tumšos toņos, acu krēmi un tml.

Vairs neatceros kā, bet pirms kāda laiciņa biju pasūtījusi paraudziņus no ekokosmētikas zīmola Tata Harper. Biju daudz par šo firmu dzirdējusi, tad Birchbox luksus kastītē atnāca vaigu/lūpu sārtums, nodomāju, jāpaprovē vēl kaut kas. Neatceros arī vairs, vai šie bija bezmaksas vai kādus pāris dolārus vajadzēja samaksāt par piegādi. Biju jau to visu aizmirsusi, līdz kādā jaukā dienā pastnieks atnesa man vēstulīti.

Skatos uz pabiezo aploksnīti un domāju - kurš pazīstams man tagad ir atsūtījis šo mīlīgo vēstuli.. It kā nekādas jubilejas nav tuvākā laikā.. Līdz ieraudzīju sūtītāja vārdu un man pieleca - tak kosmētikas kompānija... :)
Dikti labs pirmais iespaids, šādu sūtījumu turot rokās.. Likās tik personīgi..


Arī saturs nelika vilties - iekšā 4 pabiezi paraudziņi un kupons ar atlaidi nākamajam pirkumam.


Paraudziņu noformējums arī lielisks - tādi kā mazi polaroīdi, kur virsū produkta pilnā izmēra izskats un nosaukums, iekšpusē ielīmēts pats paraudziņš un aprakstīts, kas tas tāds un ko tas dod..

Otrpus katram paraudziņam pavisam īsi kompānijas filozofija..

Par pirmajiem iespaidiem noteikti izteikšos pie tukšās taras.. Mani iespaidi par lūpu/vaigu sārtumu bija pie Birchbox kastītes satura apraksta. 




Tādu, lūk, patīkamu pārsteigumu saņēmu pastā. Citiem būtu ko pamācīties, kā vilināt klientus! :)

8 komentāri:

  1. Atbildes
    1. Es nevaru iesākt tērēt - negribas saplēst smukos polaroīdus.. :)

      Dzēst
  2. Kaut gan esmu pieteikusies uz bezmaksas paraudziņiem, vēl nav pienākusi mana kārta :D Vienīgās reizes, kad saņemu dāsnus bezmaksas paraudziņus ir, kad pasūtu kaut ko no Institut Esthederm vai Dermalogicas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es bieži saņemu L'Oreal paraudziņus, viņi savā mājas lapā šad tad piedāvā.. Pārējais ir vairāk jāmeklē..

      Dzēst
  3. Ļoti labs noformējums! Un patīk ka tie ir bezmaksas :)

    AtbildētDzēst