Šķiet, ka atkal esmu skaistumkastīšu krustcelēs. Kādēļ, tūdaļ sapratīsiet..
Jūlijā pie manis nonāca 5 dažādas skaistumkastītes. It kā katra pati par sevi ne pārāk dārga - $5 - $15 robežās, taču kopā jau savācas. Arī no kastītēm ienākošo produktu daudzums sanāk ievērojams un, protams, ne visu es reāli pielietoju.
Sephora Play! Box, 1x mēnesī, $10 |
Allure Beauty Box, 1x mēnesī, $15 |
Target Beauty Box - apmēram 1x mēnesī, dažreiz biežāk, jāpērk atsevišķi, kad izziņo, $7-$10 |
Walmart Beauty Box - 4x gadā, $5 |
Essence Beauty Box - 1x mēnesī, $15, kompānija septembrī izbeidz kastīšu servisu |
Tā ir pirmā problēma - ka faktiski ir visa kā par daudz. Nē, saprotiet mani pareizi - man ļoti patīk pārsteiguma kastītes un tieši pateicoties tām es esmu atklājusi daudzus foršus produktus. Bet kaut kādā brīdī vairs netieku līdzi ienākošajiem jaunumiem un nespēju visu izmēģināt.
Tā nu es nolēmu samazināt kastīšu daudzumu. Essence Beauty kastīte (kas oriģināli ir domāta tumšādainām dāmām) pati atrisināja problēmu - ar septembri serviss tiek izbeigts. Pēc ilgām pārdomām nolēmu arī uz laiku apturēt Allure kastītes servisu, jo kaut kā vairumā gadījumu produkti nav man aktuāli. Šis bija viens no labākiem mēnešiem, bet arī ne visu lietošu - Smashbox praimeri nu reāli jau apnikuši kastītēs. Arī Target kastītes tik bieži vairs nepasūtīšu, izņēmums būs tad, ja tiešām viss saturs liksies interesants un lietojams (saturu var apskatīt pirms pasūtīšanas).
Tātad palieku pie Sephora Play! kastītes, kas man pagaidām ļoti patīk un kas dod papildus bonusus - Play! Date pasākumus, kā arī papildus klienta punktus, iepērkoties veikalā, kā arī Walmart kastītes, kas ir tiešām lētas un tikai 4x gadā - tur grūti garām nošaut.
Vēl viena problēma ir tā, ka šis kastīšu formāts ir grūti atspoguļojams jaunumos. Nolēmu mazliet pamainīt un turpmāk visus kastīšu jaunumus apvienot vienā čupā, neizdalot, no kuras kastītes kas, piedevām uzreiz atliekot malā tās lietas, ko plānoju atdot draudzenēm.
Tādas man lūk 1.pasaules problēmas... :)
Man tieši Allure kastīte liekas savas cenas vērta :) Par 15$ saņemt Estee Lauder, Glamglow, Clinique un Smashbox normālos izmēros, tas jau mūsu platuma grādos būtu kaut kas super ekskluzīvs. Bet nu, nevar jau salīdzināt, mums viena vienīga latviešu kastīte, un tā pati izskatās uz tālākpastāvēšanas robežas.
AtbildētDzēstJā, šī konkrētā Allure kastīte bija laba, bet tā nav visus mēnešus. Sephora pagaidām katru mēnesi ir līmenī..
DzēstPilnīgi Tevi saprotu. Kad vienlaicīgi saņēmu mūsu 2 vietejās Glancebox (jau nepastāv) un Saneribox, kā arī mīļāko kastīti Lookfantastic, tad man ar likās par daudz, jo tomēr katrā ir viesmaz pa 5 produkti, kas jau ir 15, plus vēl pārējie pirkumi no veikaliem vai internetveikaliem. Diez vai mēnesī iztukšoju tik daudz. Tā veidojas krājumi.
AtbildētDzēstEs nolēmu atstāt tikai to kastīti, kura man patīk vairāk un kurā dārgāks pildījums, piemēram, eve lom, omorovizca u.c., kuras tā uz dullo visticamāk nepirktu.
No tavējām atstātu Allure, jo visdāsnākā izskatās, un Sephora, jo, kā jau teici, daudz visādu papildus bonusu.
Es noteikti nepatērēju tik daudz kā saņemu. Tāpēc vien nolēmu limitēt pasūtāmo kastīšu skaitu... :)
DzēstEs sev vispār vairs kastītes nesūtu, jo tāpāt lielāko daļu nelietoju un tas kosmētikas daudzums ļoti stipri uzkrājas..
AtbildētDzēstBet ASV kastītes ir labas! Man patika kā Allure Beauty sastāvs, tā arī Sephora Play.
Tas bija viens no maniem lieliem apsvērumiem - ka tā uzkrājas ļoti daudzi mazizmēra produkti un visus neizlietoju.. :(
DzēstMan patīk kastīšu ideja, bet pieejamās opcijas kaut kā īsti neuzrunā. Es gan tās pirktu vienu pēc otras, ja tās būtu lētākas, ja tajās pārsvarā būtu dekoratīvā kosmētika un ja būtu pārstāvēti man interesējoši zīmoli. Pēc šī raksta spriežu, ka Sephora Play un Allure man ietu uz urrā :)
AtbildētDzēstMan īsti nepatīk tā Latvijā pieejamo kastīšu aizraušanās ar kopjošo kosmētiku. Tajā jomā mani eksperimenti nesaista, esmu jau "savus" produktus atradusi un liekus produktus negribu klāt.
Man vispār izskatās, ka kastīšu popularitāte sāk izplēnēt.
Annija
rigasmetro.wordpress.com
Man atkal tieši patīk kopšanas produkti, jo tos noteikti izmēģināšanai pilnā izmērā nepērku. ASV ir arī nopērkamas ļoti specifiskas kastītes - piem., tikai nagu produkti, tikai matu, tikai lūpukrāsas un tml., bet tur, lai būtu lielāka dažādība, parādās visvisādi mazzināmi zīmoli, kurus izmēģināt man nemaz nebūtu spēka...
DzēstTā vien šķiet, ka ASV tirgū arī pašlaik notiek kaut kādas pārmaiņas, es pieņemu, ka tas ir saistīts ar ļoti ilgi gaidīto Sephora kastītes ienākšanu - vairāki servisi bankrotē vai ievieš izmaiņas savā darbībā..