svētdiena, 2017. gada 8. janvāris

Izlietots decembrī - Aveda, Paula's Choice u.c.

Decembrī izbeidzās vairākas ilglaicīgi lietotas lietas, ko var piedēvēt arī pie ilgstošiem favorītiem. 

  • oVertone Vibrant Red Daily Conditioner - beidzot piebeidzu. Gan jau ka kaut ko deva sarkanās matu krāsas noturībai, bet nu ne īpaši pamanāmi rezultāti. Par šo plašāk pastāstīju šajā rakstā. 
  • Aveda Scalp Benefits Balancing Shampoo - šis šampūns man ļoti patīk, pabeidzu jau 2. pudeli. Es esmu viens no tiem cilvēkiem, kam uz 1 kondicioniera pudeli iziet 2 šampūna pudeles. Vairāk par šo un citiem Aveda produktiem rakstīju šeit. 
  • L'Oreal Techniques Chroma matu krāsa tonī Garnet - biežs viesis manā miskastē. :)
  • Paula's Choice Resist Daily Smoothing Treatment 5% AHA - jau ilgu laiku mans favorīts, jau jauns ir vietā. Vairāk par šo rakstīju te. 
  • Secret Clinical Strength Invisible Solid Antiperspirant - šo pabeidzu, jaunu laikam nesākšu, jo jāsāk ieviest mana jaunā pieeja par bezalumīnija dezodorantiem. Vairāk rakstīju šeit
  • Lavanila The Healthy Deodorant Pure Vanilla - šis jau atkārtots iepakojums, noteikti lietošu no šīs firmas vēl. 
  • Dr.Jart+ Dermaclear Micro Water - tāds kā micelārā ūdens tipa grima noņēmējs, reāli diez ko perfekti nenoņēma, sajūta, ka tiek lietots ūdens. 
  • Avene PhysioLift acu krēms - šis bija tīri patīkams, mini tūbiņa pietika nedēļai 2x dienā. Tik ļoti gan netiku iespaidota, lai pirktu pilno iepakojumu. 
  • Inglot Milk&Tonic Make-Up Remover Wipes - šīs koda acīs, tādēļ izlietoju lūpukrāsu noņemšanai un svaču tīrīšanai. 
  • Living Proof Perfect Hair Day šampūna un kondicioniera paraudziņi, katrs pietika 3x. Man šie krājumā ir vēl, viedoklis vēl formulējas. Bet pirmais iespaids pozitīvs. Ir sakrājušies vēl visādi LP produkti, ķeršos pie zīmola izpētes. 
  • Drunk Elephant Night Glycolic Serum paraudziņš - bija ok, bet nekāda sensācija. 
  • Skropstu līmes no Kiss un Eylure - sakaltušas.. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru