trešdiena, 2016. gada 21. septembris

The MAKEUP SHOW pop-up pasākums Sanfrancisko

Kādā augusta svētdienā devāmies ar draudzeni uz The Makeup Show pop-up pasākumu Sanfrancisko. Jautāsiet, kas tur tik īpašs?

Tad nu lūk - The Makeup Show ir skaistumkopšanas nozares pasākums, kas domāts tikai nozares profesionāļiem - gan māksliniekiem, gan produktu izstrādātājiem, grima skolām, studentiem un tml. Līdzīgi kā IMATS izstādēs, arī šajā pasākumā ir gan organizāciju un zīmolu stendi, gan arī semināri, apmācības un priekšlasījumi. 

Galvenais mērķis - profesionāļiem tikties savā starpā, dibināt kontaktus, iepazīties ar jauniem produktiem, mācīties vienam no otra un, protams, arī papildināt savus krājumus, iepērkoties ar atlaidēm. 

Pasākums notiek nu jau 10 gadus, katru gadu vairākās pilsētās (Dalasa, Čikāga, Orlando, Ņujorka, LA) un tajos tiešām var piedalīties tikai skaistumkopšanas nozarē strādājošie vai studenti. 

Lai nāktu tuvāk tautai, šad un tad tiek rīkoti Pop-Up pasākumi un tos tad drīkst apmeklēt ikviens, kas nopircis biļeti. Šogad tādi bija Atlantā un Sanfrancisko. Es pieņemu, ka tās ir tādas kā mini versijas no lielajiem pasākumiem.

Tā kā Sanfrancisko ir man tepat tuvumā, tad nolēmu izmantot šo iespēju un aiziet "paskatīties". 
Pasākums notika lielas viesnīcas izstāžu telpās un izskatījās pēc maza tirdziņa. Savus produktus ar atlaidēm piedāvāja vairāk kā 40 zīmoli. 
Beautylish stendā
Crown otu stends
Man pēc nu jau vairāku gadu IMATS pieredzes visvairāk interesēja tieši semināri, kas šeit tika piedāvāti izstāžu zāles stūrī - atvērtā veidā, t.i. ne noslēgtā telpā. 

Sākotnēji mums nebija plāns noklausīties visas svētdienas lekcijas, bet kā sākām ar otro, tā arī faktiski pielipām. Ļoti daudz kas ir atkarīgs no runātāja personības, un mums paveicās, ka iesākām ar diezgan zvaigžņotu grima mākslinieku paneli. :)

Panelī runāja: Melanie Mills, AJ Crimson, David Hernandez, James Vincent
Lai arī man konkrēto mākslinieku vārdi pirms šī pasākuma nebija zināmi, toties zvaigznes, filmas un šovi, ar ko viņi strādā, ir plaši pazīstami.  

Paneļdiskusijas tēma bija par "diversity" industrijā, liekot akcentu uz dažādām ādas krāsām un apmēram tādā virzienā, bet visinteresantāk bija tieši sajust katra kolorītā mākslinieka personību. Protams, man kā ziņkārīgai būtnei, arī patika dzirdēt stāstiņus par slavenībām, ar ko nācies sastrādāties, par mīļākajiem produktiem, arī uzzināt, ko viņi paši ir saražojuši, balstoties uz savu pieredzi. 

Arī pārējās lekcijas, kas gan vairāk bija paraugdemonstrējumi, bija noderīgas un kaut ko jaunu arī varēja iemācīties. Maksas hands-on seminārus gan neapmeklēju, jo manas prasmes nu ne tuvu nav tādas, ko jau varētu papildināt pie zvaigžņotiem profiem. 

Sian Richards no London Brush Co pēc lekcijas sarunā ar apmeklētājiem
Nokavējām momentu, kad bija iespēja pavērot "slavenu" youtube bjūtī dāmu Michelle no ReadySetGlamour darbībā saorganizētajā meet-up zīmola "ittsē" stendā. Nekad nebiju dzirdējusi ne tādu firmu, ne tādu jūtuberi, bet pašu viņu pamanījām vēl uzkavējoties stendā (tā pa kreisi ir viņa). 


Viņai kā izrādās ir ap 500tk sekotāju, kas ir novedis pie sadarbības ar šo konkrēto zīmolu, un pat pie savas paletes izveides.

Mēs, noklausījušās priekšlasījumus, izstaigājām visus stendus (kas gāja ļoti ātri, jo to nebija tik traki daudz). Starp labi pazīstamiem zīmoliem bija arī daudzi jaunie, kuru vārdi man bija sveši un bieži vien arī piedāvātie produkti man kā parastam patērētājam nebija aktuāli. Bet profesionāļi gan savu grima somu varēja papildināt ar visādām speciālām ierīcēm, produktiem miljons toņos, inovatīvām formulām utt. Arī šajā šovā debitēja vairāki jaunumi, bet manu uzmanību nekas no tiem nepiesaistīja.  

Haha, te es, mazliet iepirkusies un dikti priecīga. Var redzēt, ka atbraukusi no dienvidiem - mūsu ielejā vasarā parasti ir diezgan karsts, savukārt Sanfrancisko ir stipri vējains un pavēss, tāds kā silts rudens.. ;) 

Savus guvumus jau atzīmēju rakstā par augusta jaunumiem..

Uzpildījušās ar kofeīna devu un kārtējo reizi uzjautrinājušās par Starbucks darbinieku spējām "spellot" cilvēku vārdus, devāmies mājup. 

Manu vārdu reti kad sačakarē, bet šoreiz pamanījās. Zanei laikam tā ir ikdiena. :) Šī man liekas, ka ir viena no izlasāmākajām versijām. 

Tāds nu lūk ir neliels ieskats pop-up makeup izstādē. :) Ja esat makeup entuziasts un kādreiz trāpat ASV vai Anglijā (un droši vien ir lokāli pasākumi arī citās Eiropas valstīs), kad notiek šādi pasākumi, noteikti iesaku vismaz vienu reizi ko tādu apmeklēt. Pat ne tik daudz iepirkšanās pēc (lai gan tik plašs piedāvājums un vēl ar atlaidēm vienuviet ir reti apskatāms), bet vairāk, lai redzētu, kas notiek nozarē, kāds piedāvājums, jaunumi, kādas personības, arī kādas grima tendences un tml. 

4 komentāri:

  1. uuuh kāds foršs pasākums ;) James Vincent sekoju instagramā- interesants cilvēks ;) tas otu stends..ahh.. mani uz šitādiem pasākumiem nevar laist, visu gribētu izpirkt :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, viņš dikti interesants. Kā saprotu, tad viņš ir visos Makeup Shows jo strādā pie viņiem kā izglītotājs.

      Dzēst
  2. Izskatās pēc ļoti interesanta pasākuma! :)

    Annija
    rigasmetro.wordpress.com

    AtbildētDzēst