otrdiena, 2015. gada 15. decembris

Blogmas Day 15: Nordstrom Beauty Trend skaistuma nedēļa un HAUL

Redz kā, vakar solījos, ka drīz uzrakstīšu un jau gatavs! :) 

Divas reizes gadā - pavasarī un rudenī Nordstrom veikali rīko skaistuma tendenču nedēļu, kuras laikā jebkurš interesents var apmeklēt veikala skaistumkopšanas nodaļas stendus, pierakstīties uz konsultācijām, semināriem, saņemt dāvanas pie pirkumiem, paraudziņus un visādi citādi uzzināt par sezonālajām tendencēm. 

Par to, cik tieši plaša ir šī programma un kādas ir iespējas, online bija grūti uzzināt, vienīgā opcija pierakstīties uz kaut ko elektroniski bija uz noslēdzošās dienas pasākumiem, ko tad arī darīju. Liels bija mans pārsteigums par visu to, ko jau biju palaidusi garām citās dienās. 
Pavasarī noteikti šīs lieliskās iespējas nelaidīšu garām!

Jāsaka, ka Sanhosē šķietami lielākais iepirkšanās centrs Westfield Valley Fair rādās esam reģionāli diezgan nozīmīgs, tādēļ šeit veikalu un pasākumu klāsts vispār ir stipri bagātīgs.


Es, nezinādama par plašajām iespējām, pierakstījos vien uz grima procedūru, kur tad arī priecīga sestdienas rītā devos. Bija jāizvēlas, kurā stendā gribu konsultāciju, tas maksāja $20, ja neko neiegādājas. Ja kaut ko nopērk, tad to atskaita no summas. Es izvēlējos doties pie YSL, jo līdz šim neko nebiju mēģinājusi no šī zīmola un man jau šis tas bija padomā, ko es gribētu iegādāties. 

YSL konsultantei ļāvu izpausties pēc viņas ieskatiem, tik izvēlējos dramatiskāku vakara grimu. Kā nekā vakarā jāiet uz bērnu ballīti. :) :)

Vispār jau gribēju ļauties procesam, bet tad atcerējos par blogu un nolēmu ka tak kaut kas jāpajautā un vispār jāapskatās, ko viņa tur lieto. Nolēmu labāk ātri nobildēt, lai neaizmirstas. :) 

Kas tad uz manas sejas nokļuva un ko es par to domāju, pirmie iespaidi, tā teikt..

Uz sejas tika klāts tonālais krēms Touche Éclat Le Teint' Foundation SPF19 tonī Beige Rose 20 - tas bija ok sākumā, bet varbūt priekš manis nedaudz par daudz, vakarā bija sakrājies visās rieviņās un krociņās, līdzīgi arī uzvedās Touche Éclat konsīleris. 

Uz acīm tika uzklāts acu praimeris Couture Eye Primer tonī 2 Medium, virs tā acu ēnas no paletes 'Nu' Couture Variation Ten-Color Expert Eye Palette

Acu ēnas uz praimera turējās labi, nekas nesakrājās rieviņās, bet dienas gaitā, aiztiekot ar pirkstiem, smērējās, tāpat kā laineris - vakarā biju panda. 
Neatceros, kura tuša tika uzklāta, bet to arī nevarēju novērtēt, jo atnācu jau ar ietušētām acīm. :) 

Sārtums un bronzeris ļoti patika - smuki toņi, un sārtums tik smuki smaržoja (tika lietots pirmais no labās puses). Tas vispār man bija liels pārsteigums un atklājums, cik labi vairums produktu smaržoja. Es biju vēl iespaidā, ka visam jāsmaržo pēc omīšu smaržām. :) 


Kā saprotu, tad daudziem produktiem ir pievienota mango eļļa, tad nu pēc tā arī smaržo. Tieši tas mani pārliecināja pamēģināt Rouge Volupté Shine lūpukrāsu, kam ir šis lieliskais mango aromāts. Arī uz sajūtām uz lūpām likās viegla un mitrinoša - kā radīta tam, lai es to lietotu ikdienā, nevis turētu skaistumplauktā (es īsti neesmu lūpukrāsu persona). 


Rezultāts bija šāds: 





Tuvplānu nemaz nevar rādīt, lai arī pa gabalu grims izskatās labi, bet tuvumā izcēlās visas rieviņas un krunciņas.. Lietotais tonālais krēms manai ādai nekādi par labu nenāca.. 


Pēc jaukās uzkrāsošanas šo to iegādājos (sk. tālāk) un devos sirojumā pa veikalu - izskatīju svētku piedāvājumu, izošņājos un arī nedaudz iepirkos Kiehl's stendā, mēģināju tikt vaļā no uzmācīgas Elemis konsultantes, izsmaržoju Jo Malone un Diptique sveces (tāpat nesapratu, kāpēc vienai svecei jāmaksā 80$...), ievērtēju Charlotte Tilbury jaunatklāto stendu.
 

Visbeidzot mani noķēra kāda veikala darbiniece un aicināja pievienoties SK-II semināram, kur kaut kāds reģionālais guru stāstīja un demonstrēja šos ekskluzīvos ādas kopšanas produktus. Acīmredzot mans svaigi uzklātais smalkais grims radīja iespaidu, ka es varu atļauties iegādāties vismaz mini versiju no kāda produkta (piem, sejas mazgāšanas eļļu par $70 vai acu esenci par $95). Demonstrācija pati par sevi arī bija smalka, ar ēdieniem, dzērieniem un krēmu un esenču testēšanu (droši vien kādus $10 pa rokām izsmērējām).. Es aizgāju bez pirkumiem, bet citas manas kompanjones gan iegādājās pa vairākām pudelītēm. 

Te būs mani guvumi:


Rouge Volupté Shine lūpu krāsa tonī 09 Nude in Private un nagu laka tonī 1 Rouge Pop Art.





Par šiem abiem jāsaka, ka lūpu krāsu laikam pārāk vienkāršu to toni izvēlējos, nebija gluži unikāls manā kolekcijā, savukārt nagu laka ļoti patīk, patīk ota, klājums, viss patīk. Noteikti drīz atrādīšu.  

No Kiehl's stenda aizgāju ar pārliecību, ka maz kas man no viņu klāsta der, jo daudzos produktos ir smaržvielas un eļļas, kas manai ādai rada kairinājumu. Bet baltā līnija Ultra Facial izrādījās bez nekādiem liekiem aromātiem un nolēmu riskēt un pamēģināt. 

Tā nu man tagad ir Ultra Facial Cleanser un Ultra Facial Overnight Hydrating Masque. Un  dažādi paraudziņi.  



No uzmācīgās Elemis konsultantes tiku vaļā tikai pēc garum garām pārrunām un man izdevās viņu pārliecināt, ka iepriekš nepamēģinot, neesmu gatava iegādāties īpašo dienas piedāvājumu - komplektu par ~170$ ar viņu turbo produktiem. Pat uz superzvaigznes produkta - attīrošā balzāma burciņu ($60) neparakstījos, dīvaini vai ne.. Tas balzāms likās diezgan smaržīgs, jo pilns ar visādiem sviestiem, eļļām utt. Ar lielu pierunāšanu dabūju mazu trauciņu pamēģināšanai mājās ar to izslavēto Pro-Collagen Cleansing Balm. :)

***
Tā man gāja. Lielākais dienas secinājums ir tāds, ko es jau zināju - nejūtos par visiem 100% komfortabli šādos upscale veikalos. Vēl smalkākos kā Neiman Marcus vai Bloomingdales es laikam nemaz neietu iekšā. Nordstrom varētu būt priekš manis augstākā pilotāža. :)

Ko es novēroju dienas gaitā pati pie sevis - ar profesionālo grimu uz sejas sajutos kā nedaudz cits cilvēks un tā arī sāku uzvesties. Nedaudz iegāju smalko aprindu dāmas tēlā un līdz ar to daudz drošāk un vairāk varēju paspēt apskatīt un nobaudīt. Sanāca tāds mazs teātrītis. :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru