trešdiena, 2015. gada 2. decembris

Blogmas Day 2: NOTD ar Chanel rudens kolekcijas Chataigne



Manā kolekcijā ir ļoti maz luksusa nagu lakas, jo negribas izgāzt lielu naudu par kaut ko, kas nav garantēti fantastisks... Pirms kāda laiciņa vinnēju Macy's dāvanu karti un tad nu nolēmu to izlietot par kaut ko luksīgāku - tā teikt, ja nebūs labi uz nagiem, tad vismaz plauktiņā skaisti.. :)  Tā nu tiku pie savas pirmās pirmās nagu lakas no Chanel. Apskatīju šī gada rudens kolekciju un no 3 limitētās kolekcijas toņiem mani kā īpašu uzrunāja brūnais Chataigne.. 


Lai gan pudelītē tonis izskatījās vilinošs, dabā kaut kā savīlos. Mazliet vīlos arī otiņā un klājumā, laka ir pašķidra un noteikti vajadzīgas 2 kārtas. Šķidrā konsistence gan dod to, ka ļoti viegli uzklāt 2. kārtu un izlabot sākotnējās neprecizitātes. Noteikti prasās virskārta, nav pārāk spīdīgs tas tonis pats par sevi. 
Noturība uz maniem nagiem ir ok (tas ir 2-3 dienas), maliņas noberžas, bet nekas tā izteikti nelūp.

Tā kā tonis uz nagiem man likās pārāk garlaicīgs, nolēmu to izrotāt un padarīt svētku laikam piemērotāku - komplektā ar šampanieša krāsas gliterlaku My Favorite Ornament no OPI Mariah Carey 2013. gada svētku kolekcijas. 

Svaigi uzklāts, mākslīgā apgaismojumā



Tagad nožēloju, ka nepaņēmu kādu no citiem toņiem, varbūt sarkano. Bet tāpat par savu naudu diez vai kādreiz pirkšu Chanel lakas, ja vien viņi nenāks klajā ar kaut ko revolucionāru. 

Par Chanel 2015. gada rudens kolekcijas zaļo nagu laku varat izlasīt pie Elīnas no Ellemmell. 

8 komentāri:

  1. Nu tik skaists manikirs sanāca! Chanel lakas nav pašas labākās, bet toņi mēdz būt pasakaini :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Man jau tā likās, bet nu gribējās pamēģināt pašai.. ;)

      Dzēst
  2. Tonis tiešām interesants, otiņa izskatās neērta ..:/ Jā, ja man būtu dāvanu karte es ari pameginātu, savādāk, neceļas roka atdot to naudu par nagu laku :)

    AtbildētDzēst
  3. Man ar ir vīliens Chanel lakas,tāpēc apstājos pie pirmās. Toties YSL un Dior lakas gan ik pa laikam man kontu patukšo!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ar pie šīs apstāšos. Nupat pamēģināju YSL, tā man ļooti patīk!

      Dzēst
  4. Ļoti skaists manikīrs sanācis :)

    AtbildētDzēst