otrdiena, 2016. gada 13. decembris

Blogmas Day 11: Royal&Langnickel otas

Šī gada janvārī IMATS LA izstādē iegādājos divus komplektus ar Royal&Langnickel otām. Labas atsauksmes par šīs firmas otām biju dzirdējusi no austrāļu vlogeriem, tā nu nolēmu par izstādes cenām kaut ko pamēģināt. Piedāvājums bija ļoti plašs, tā ka nevarēju saprast, ar ko sākt, beigās  izlēmu par labu komplektiem, kam bija laba atlaide - standarta cena $30 nolaista uz $10 par komplektu. 

Neko daudz par šo firmu iepriekš nezināju. Patiesībā arī meklējoties pa interneta plašumiem, par pašu kompāniju atrodams ļoti maz.
Zināms tas, ka Royal&Langnickel ir ģimenes uzņēmums un ražo otas vairāk kā 60 gadus. Paši savos aprakstos nu ļoti lepojas ar savu izcilo kvalitāti, smalkajām tehnoloģijām un visādi citādi ļoti augstiem standartiem. 
R&L ražo vairāk kā 12 otu līniijas. Otas ir gan ar sintētiskajiem, gan dabiskajiem sariņiem, gan jauktās. Dabīgo saru otas esot cruelty-free
Jūtat sarkasmu? Grūti aprakstīt tos cēlos apgalvojumus, ja manā priekšā uz galda stāv ļoti viduvējas kvalitātes otu komplekti. Otas abos komplektos ir no S.I.L.K. PRO līnijas. Interesants fakts - katrai S.I.L.K. sērijas otai ir apskatāma online lietošanas pamācība. 
Katrā komplektā ietilpst maciņš, kas gan ir diezgan slikti nostrādāts, šķībām vīlēm, tāds kā drusku aplupis.. :(

S.I.L.K. Natural Eye Kit komplektā ir 4 acu otas.
Uz šo liku lielas cerības dēļ otu veidiem, jo šīs būtu ļoti noderīgas manā arsenālā - te atrodamas BC415 Mini Eye Shader, BC421 Line & Smudge, BC435 Mini Smudge un BC476 Taklon Bent Liner. No šīm man patika lainera ota, tas slīpais dizains tiešām izrādās ļoti ērts. Pārējās man ir par asu. 

Savukārt S.I.L.K. Fantasy Eye Kit komplektā ietilpst BC402 Mini Flat Smudge, BC401 All Over Shadow, BC211 Shade & Concealer un BC525 Lash Fan. 
No šīm otām vislietojamākā man šķita Shade&Conceal, konsīlerim tiešām ir ok. Skropstu "fēna" ota ir nedaudz izspūrusi, pārējās izteikti asas.

Vizuāli visas otas izskatās labi, arī kātiņi ir labi nostrādāti, pēc būtības līdzīgi MAC kātiem. Sariņu piegriezums ir kā kurai, dažai labāks, dažai ne tik. 

Lai par ko, bet par otām es tiešām ļoti iespringstu, jo uz savas jutīgās ādas jūtu katru mazāko skrāpējumu vai kādu citu "defektu". Un šīs otas tiešām skrāpē ādu. 

Varētu domāt, ka nemaksāja dārgi (ar atlaidi), tāpēc jāpiecieš. Vienas otas pilnā cena komplektā sanāk $7,50. Bet turpat izstādes blakus stendā atrodamās Crown otas maksāja daudz lētāk un (vairumā gadījumu) ir kvalitatīvākas. 
Protams, tagad es skatos R&L mājas lapā, ka teju visa S.I.L.K. kolekcija ir nocenota. Parasti tas liecina par gaidāmu līnijas izņemšanu no ražošanas vai pilnīgu pārtaisīšanu. Noteikti atbalstu! 

Mans pirmais iespaids par Royal&Langnickel gan ir sabojāts. Es saprotu, ka brāķi gadās visiem, bet, ja šāda ir mana pirmā iepazīšanās ar šo zīmolu - diez vai es gribēšu mēģināt vēl ko... :( Pie nākošās izdevības es gan noteikti aptaustīšu arī citas viņu otas ar cerību, ka tikai šī līnija ir tāda. 
Zīmols ir slavens ar savām mākslinieku otām, acīmredzot būs arī šīs jāliek pie darba uz papīra, ne sejas.  

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru