trešdiena, 2016. gada 14. decembris

Blogmas Day 12: Zelta nagi

Šodien tā īsi, jo man drusku sāk trūkt spēki.. :) 

Pirmo reizi pa ilgiem laikiem nolakoju nagus. Kaut kā tā svētku spozme un mirdzums liek man skatīties zelta toņu virzienā, un droši vien tuvākās nedēļās izkrāsošu visu savu zelta un gliteru arsenālu (kas nu vēl pēc lielās tīrīšanas ir palicis). 

Mani uzrunāja Trust Fund Beauty laka tonī Champagne Problems. Viena kārta, nožūst dažās minūtēs, ideāli, tā teikt. :) 


Trust Fund Beauty ir ļoti jauns indie zīmols no Kanādas, kas piedāvā galvenokārt nagu un lūpu lietas. Tāds ar asumiņu zīmols, produktu nosaukumi ir ļoti interesanti.. www.trustfundbeauty.com

Es pat netulkošu aprakstu, zīmols par sevi ir ļoti lakonisks:
We don’t care about your inner beauty, because we know you got that covered.
We take your outer beauty very seriously - that’s our business. 
Formulated with love in the USA and EU, we are always Vegan and Cruelty-free.
If you are looking to minimize the toxic content you are exposed to and you believe you can be beautiful without being cruel, we are the indie cosmetics company for you.
Līdz rītam, es eju gulēt.. :) Turamies! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru