otrdiena, 2016. gada 20. decembris

Blogmas Day 17: Kiss mākslīgo skropstu trio

Šodien par mākslīgajām skropstām. Neba ka es būtu kāda eksperte - reāli, kad ir runa par skropstām, man abas rokas ir kreisās. Bet parunāt taču varam. :) 

Liekot parastās jeb tā sauktās strip lashes, man nekas dižs nesanāk, vai nu šķībi pielīmējas vai līmējas gali vaļā vai duras, vai sazin kas vēl. Līdz šim nav vēl tā izdevies, lai būtu komfortabli. Individuālās skropstas arī man nesanāk - līmējas katra uz savu pusi, nu nespēju es tās savaldīt. 

Man likās, ka skropstu trijnieciņi priekš manis varētu būt tieši laikā, un iegādājos Kiss Ever EZ Lashes Trio Lash. Vēl līdzīgus komplektus piedāvā Ardell (Adore Trios) un Eyelure (Duos&Trios).  

Konkrētais komplekts piedāvā 2 garumu "īsās" skropstas, pinceti un līmes podiņu. Viss domāts vieglai pielīmēšanai - ar pinceti paņem vienu skropstu gabalu, iemērcē līmē un līmē klāt. Līme ir caurspīdīga, it kā ok, bet ļoti ātri sakalta, jo podiņu bija grūti tā kārtīgi aizskrūvēt. 

Šeit pirmais mēģinājums pielīmēt. Tā jau viss jauki, šis tas bija šķībi, bet vistrakākais tas, ka līmes pēdas ir labi redzamas un pat ar laineri nenoslēpsi.. 

Šeitan vēl viens mēģinājums, bez lainera, bet ar MUFE līmi, kas ir mazāk uzkrītoša. Tagad jau sanāk labāk, arī varētu teikt, ka par 80% taisni. :) Katrā pusē apmēram viens 3jnieciņš negribēja stāvēt ierindā. :) 

Man vienreiz vienā lainera zīmēšanas nodarbībā kāda konsultante teica - nu galvenais, lai izskatās labi/pareizi pie atvērtām acīm, jo tak ar cilvēkiem runājot acis vienmēr vaļā. Man tomēr liekas, ka pietiekami daudz ikdienā skatāmies arī uz zemi/leju, lai visus defektus varētu pamanīt arī apkārtējie - un tas attiecas gan uz laineri, gan skropstām. Tā ka atliek tikai praktizēties un praktizēties, lai sanāktu taisnāk un ar mazāku līmes ķēpu. 

Par pašām skropstām runājot, šīs man patīk, labs garums (short un x-short), izskatās dabiski, čolka neķeras. :) Katrai acij man iztērējas 6 pušķīši. Izturība ir tā nu so - so, pēc 3x lietošanas tomēr jāizmet. 

Izmēģinot visus 3 mākslīgo skropstu veidus - garo virteni, vieniniekus un trijniekus, noteikti par sevi vispiemērotākajiem atzīstu 3jniekus. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru