ceturtdiena, 2016. gada 8. decembris

Blogmas Day 6: Kate Spade

Noteikti ne viens vien būs ievērojis krāsainos Kate Spade zīmola dizainus plašajā dizaineru piedāvājumā. Šo amerikāņu zīmolu no pārējiem konkurentiem atšķir krāsas, grafiskie raksti un izsmalcināti silueti. Kate Spade iekļaujas "affordable designer" kategorijā un cīnās ar Michael Kors, Coach un tamlīdzīgiem zīmoliem. 
Zīmolu 1993. gadā aizsāka Kate Brosnahan Spade kopā ar vīru, sākot ar pavisam nedaudziem rokassomu dizainiem, bet ātri vien paplašināja piedāvājumu ar rotaslietām, brillēm, kurpēm, mājas dizaina priekšmetiem, rakstāmlietām u.c. Jau 1996. gadā Ņujorkā tika atvērts pirmais veikals, un tā sākās kompānijas lielā izaugsme - pašlaik zīmolam ir 140 veikali un autleti ASV un 175 veikali visā pasaulē.
Zīmols piedāvā ne tikai apģērbus, apavus, somas, rakstāmlietas, bet arī dažnedažādus priekšmetus mājai, traukus un tml. 

Mani personīgi jau ilgāku laiku piesaistīja zīmola jautrās krāsas, kā arī zeltainie dizaini.. Lai gan krāsas ir patiešām košas, tomēr priekšmeti nezaudē savu izsmalcinātību. Tomēr no kaut kā iegādāšanās mani līdz šim atturēja cenas. Vidēji somas, kas ir viens no populārākajiem Kate Spade ražojumiem, maksā no $200-$400, ar dažiem izņēmumiem, kas iet pāri $400.

Jā, lai arī affordable priekš dizaineru priekšmetiem, tomēr man nelikās pieņemami tērēt šādas summas par tik triviālu un ikdienišķu priekšmetu kā soma. Man personīgi tas nav ne statusa priekšmets, ne arī diži kā aksesuārs - man soma ir praktiska ikdienas lieta, kuras galvenais uzdevums ir būt funkcionālai. 

Bet kā zināms, zemē (jo īpaši Kalifornijā), kur lai arī dzīvošana ir salīdzinoši dārga, plaša patēriņa preces tiek mestas teju pakaļ. Atlaižu viļņi nāk viens pēc otra, un ja kādreiz likās, ka visi pirkumi jākoncentrē uz pāris lielām akcijām gadā, tad tagad, piemēram, Black Friday bieži vien dod labi ja ekstra 5% lielāku atlaidi nekā akcijas dažas nedēļas pirms vai pēc tam.

Līdzīgi ir ar Kate Spade. Vasarā ar draudzenēm apspriedām somas un ielūkojāmies arī šī zīmola piedāvājumā. Ievēroju, ka dažām somām ir labas atlaides, pie tam dažādos veikalos dažādām somām. Šī zīmola veikali ir atrodami arī outlet molos. Cenas internetā nevar apskatīt, bet akciju piedāvājumus gan tur ieliek.
Tā kādu dienu ieraudzīju Kate Spade outlet akciju, kur visām precēm (kas jau tāpat ir "nocenotas") pa virsu vēl ekstra %off. Nedomājot lecām auto un laidām uz tuvāko outlet molu, kas mūsu gadījumā ir Gilroy Premium Outlets, lai ievērtētu piedāvājumu. Visa mana tabula ar cenu salīdzinājumiem un vēlamo modeļu aprakstiem, protams, aizgāja miskastē, jo autletos ir pavisam cits piedāvājums. Un uz vietas dažām lietām ieraugot akciju 60%+20% off, vispār skats drusku aizmiglojās.. ;) Tā jau ir tiem šopaholiķiem.

Vēl es pirms pirkšanas cītīgi lasīju par materiāliem un ādām, un daudzi eksperti minēja, ka izturīgāka būs saffiano stilā apstrādāta āda. Uz to arī mērķēju, bet ieraugot dabā man personīgi tā nelikās vizuāli tik pievilcīga kā mīkstie un viegli saskrāpējamie materiāli. Jāpiebilst, ka Kate Spade izstrādājumi ir no īstas ādas (govs), tā ka veģetāriešiem šis zīmols visdrīzāk nebūs piemērots.

Tā kā izrādījās, ka šādu atlaižu akcijas notiek bieži, tad Kate Spade outletā pabiju vairākas reizes. Kopš pirkumiem ir pagājuši vairāki mēneši, un pašlaik ir apmēram kļuvis skaidrs, kas kā lietojas.
Pavisam līdz šim esmu iegādājusies 7 lietas, viena no kurām bija ādas izstrādājumu kopšanas līdzeklis, ko tā arī vēl neesmu pamēģinājusi. Pārējās ir 3 maki, 2 somas un 1 rotaslieta.

Maki ir tāda subjektīva lieta. Citam patīk lieli, citam mazi. Es līdz šim biju ļoti pārliecināta, ka man patīk/der vidēja izmēra maki, bet kur tik un tā vienmēr pietrūkst vietas visādām kartēm utt. Tādēļ arī pirmais pirkums bija man pierastā izmēra maks Cara no Wellesley sērijas pebble/black krāsā. Lielākoties visu pērku melnu, tad nu šis priekš manis jau bija atkāpe no normas. :)


Wellesley sērijas izstrādājumi ir no mežcūkas stilā printētas govsādas, kas kā izrādās praksē, nav tā pati izturīgākā. Šādam mazam priekšmetam lielas problēmas neesmu novērojusi, bet tālāk pastāstīšu par lielo brāli, kur tādas gan ir. 
Maks ir ļoti laba izmēra, funkcionāls, ar daudzām vietām kartēm, ID, ir nodalījums ar rāvējslēdzi, kur man ir iestumta vēl kaudze ar klienta kartēm un arī skaidrā nauda. Monētas apkārt nenēsāju, tā ka skaistā, gaišā "oļu" krāsa netiek apskādēta.

Kā var noprast, šis ir viens no veiksmīgajiem pirkumiem. Man viss patīk, gan vizuālais, gan praktiskais. Arī krāsu kombinācijai nav ne vainas, bet reāli varēju jau būt vēl drosmīgāka - šie maki ir atrodami dažnedažādās skaistās krāsās, ja tik pameklē.
Ar visām atlaidēm es šo iegādājos par nepilniem 38$, pilnā cena tam ir norādīta $118. Par tādu summu nekad nepirktu, bet 38$ likās pieņemami.

Nākošais objekts tika iegādāts citā reizē, bet faktiski pieskaņojās šim makam. Un tā bija Wellesley sērijas Camryn soma.
 
Outletā vispār daudz krāsu variantu nebija, tā nu nolēmu par labu atkal pebble/black, pieskaņojoties makam. 

Teiksim tā, šī nebija mana pirmā izvēle. Es gribēju tote izmēra somu, bet ar aizdari, kas, kā izrādījās, šim zīmolam ir retums. Ir vai nu mazākas somas ar aizdari, vai lielākas, bet vaļējas. Un vēl es gribēju ar 2 rokturiem, bet tik gariem, lai var uzlikt uz pleca. 
It kā jau visas prasības tehniski ir izpildītas. Soma man vizuāli patīk, un es to lietoju, dodoties uz  mācībām, sanāksmēm, nēsājot apkārt papīrus un tml. 
Bet praksē šī nebūs īsti darba zirdziņš. Vietām jau redzamas švīkas, lai gan it kā cenšos uzmanīties. Gaišo iekšpusi bail sasmērēt, tad nu visu saturu krāmēju maciņos un maisiņos. Lielās mapes iekšā iet, bet aizdari tad nevar aiztaisīt. Mazās kabatiņas sānos negribas pārbāzt, bail izstaipīt. Telefonu tur ir ļoti neērti glabāt, jo sanāk bāzt tieši gar rāvējslēdzi - tad skrāpējas vai nu telefons vai mana roka. 

Lai gan somai ir metāla ķepiņas, tomēr kā jau var redzēt, mazi skrāpējumi ir jau uzradušies.

Soma man patīk, bet reāli neatbilst manām vajadzībām. Esmu sapratusi, ka darba zirdziņam man vajag auduma/neilonveidīgu materiālu somu, par kuru nav jāstreso un jādomā, ka tik nenosmērējas, nesaskrāpējas utt.
Somas oriģinālā cena ir $349, es to iegādājos par $111.

Plūstoši pārejam pie otras somas, ko nopirku. Un tā ir Newbury Lane sērijas Sally somiņa. Šī tad nu ir saffiano ādas stila somiņa, pavisam neliela, ar lielu, spīdīgu aizdari un crossbody stila garu lenci.
Priekš manis tas bling-bling ir drusku par daudz ikdienai, tādējādi šī ir kļuvusi par manu go-to uz  iziešanām, teātri, ballēm un tml. pasākumiem. Tādam mērķim kalpo ļoti labi, iekšā ietilpst telefons, lūpukrāsa, mini konsīleris un mini maciņš. Iekšpuse ir no zīdaina auduma, ar 1 mazu kabatiņu. Aizdare ir magnētiska, tas metāla klucis ir pagriežams vēl papildus drošībai. 

Te ne ko īsti pielikt, ne atņemt, viss patīk. Šo tiešām lietoju, un pat nav jābaidās par skrāpējumiem, jo ādas stils ir tiešām izturīgs. Pilnā cena $70, es pirku par $56.

Nākošais ir mans, teiksim tā, neveiksmīgais pirkums. Vai precīzāk būtu teikt, liekais. Arī no Newbury Lane, Neda maks.
 
Vizuāli likās simpātisks, klasiski melns, arī no saffiano ādas, ar zeltītu apdari. Iekšā nu ļoti daudz vietas.  

Šo pirku ar domu, ka varbūt tas var kalpot kā maks un kā somiņa reizē pie vajadzības, bet dzīvē man tā nenotiek. Uz svinīgiem pasākumiem/ballēm es neņemu līdzi neko vairāk par telefonu, naudu un tiesībām, līdz ar ko noder augstāk aprakstītā somiņa, savukārt ikdienā, kā izrādās, es tīri labi varu iztikt ar daudz mazāku lietu daudzumu somā..
Tā nu šis maks pilnībā nelietots stāvēja plauktā, un nu to savā apgādībā ir pieņēmusi mana mamma. :)
Pilnā cena šim bija $158, es iegādājos par $50.

Ziniet, kā es atklāju, ka man nevajag lielu maku? Es nopirktu karšu turētāju jeb cardholder. Agrāk domāju, kas tas vispār tāds ir un kas tādus lieto, jo man likās, ka somā jānēsā teju visa grāmatvedība un portfelis ar kartēm. Un tad nopirku karšu turētāju Graham, no Wellesley sērijasSweetheart pink tonī. Nereāli man...

Bet šis izrādījās labākais pirkums ever! Mazs un plāns, iet iekšā visās somās. Spilgtā krāsa palīdz to ļoti labi ieraudzīt jebkurā somā. 
Vienā pusē tam ir "mežcūkas" apdruka, otra ir gluda. Turētājam ir 3 karšu nodalījumi un viens lielāks no augšpuses. 
Realitātē man tur varbūt brīžiem ir sabāzts arī kaut kas lieks, bet tā ikdienā tur atrodas tiesības, auto apdrošināšanas lapiņa un 3 bankas kartes. Retu reizi augšējā nodalījumā iestumju kādu banknoti. 
Un viss, neko vairāk nevajag, jo pārsvarā visos veikalos klienta kartes neprasa, pietiek ievadīt savu telefona numuru. Retu reizi apmeklējot tādu, kur vajag fizisko karti, paņemu to speciāli līdzi. 
Pilnā cena šim brīnumam ir $48, es pirku par $19. 

Un visbeidzot, pirkums, kas visvairāk silda manu sirdi - rokassprādze. Speciāla nosaukuma šai nav, skaitās Hole Punch Spade (hinged bangle), melnā krāsā, 10mm.

Šī bija viena no retajām lietām, kas outletā nāca līdz ar putekļu maisiņu. Vēl tādu iedeva rozā mazulītim un pārsteidzošā kārtā - arī tīrāmajam līdzeklim. 

Ja par citām lietām es biju drosmīgāka, tad te nebija divu domu - ņēmu melnā krāsā, tā, lai piestāv visam. Es vispār esmu liela rokassprādžu cienītāja, tādēļ arī izvēle krita uz šo. Vēl man patiktu arī monogrammas kuloniņš un kādi auskari no šī zīmola, bet tas citai dienai.. :)

Rokassprāze pavisam vienkārša - iekšpuse zeltīta, ar iegravētu zīmola logo, priekšpusē ir caurums zīmola pīķa simbola veidā. Melnā emalja ir izrādījusies ļoti noturīga, līdz šim nav nekas saskrāpējies. 

Man ļoti patīk tas, ka rokassprādze diezgan labi aptver roku un pārāk nekarājas - to nodrošina eņģveidīgā aizdare. Man ir tendence vilkt nost un virsū rokassprādzes, īpaši, ja ilgāku laiku jāsēž mierā, tad nu ar šo ir apzināti jāpapūlas, lai to izdarītu. 
Pilnā cena šai bija $58, es pirku par $23. 
  
Tā. Apsveicu visus, kas tika līdz galam. :) Īsāk nevarēju, jo gribējās izstāstīt par visām lietām vienā piegājienā. 

Rezumē. Man šis zīmols ļoti patīk, tas ir tieši tāds mans komforta līmenis, cik daudz es esmu ar mieru it kā klasiskām un vienkāršām lietām piedot odziņu. Lietas ir kvalitatīvas, bet no dzīvnieku izcelsmes materiāliem, ražotas valstīs, kur jau tādas lietas parasti notiek - Ķīnā, Filipīnās un tml. 
Cenas ir kā jau šāda līmeņa zīmoliem - noteikti piemaksājam arī par vārdu, bet ar nopietnām atlaidēm es domāju, ka noteikti ir vērts. 

Ja jums rodas kādi jautājumi par šo zīmolu, droši rakstiet komentāros vai var arī uz epastu. Esmu arī gatava iet uz veikalu un nobildēt vai nofilmēt interesējošās lietas, ja domājat kaut ko pasūtīt vai vienkārši gribas redzēt tuvāk. :) :) :)

5 komentāri:

  1. Card holder man ari patik. Bet apgerbiem no Kate Spade gan gribetos labaku kvalitati. Virtuves lietinas ari medz but interesantas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Apģērbiem neesmu pievērsusi vēl uzmanību, bet tas, kas ir paticis garāmejot, tam tādas cenas.... Jā, virtuves lietas gan dažas gribētos..

      Dzēst
  2. Savas brilles nevaru jau gandrīz 5 gadus nomainīt. Cik ļoooti man viņas patīk, paldies Kate Spade.;)

    AtbildētDzēst